KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 28 januari 2012

Glitter en strass.

Hallo, ik wil jullie bedanken voor de reacties bij mijn vorige kaart, zelf weet ik niet goed wat ik van het kaartje moet denken, maar dacht ik plaats het toch.
Dan laat ik jullie nu hier mijn kerstkaart van deze week zien, deze kaart vind ik zelf wel heel mooi.

Het papier is van  Basic Grey (Euphoria).
De ster heb ik gewoon met de hand uitgeknipt.
De randjes van de ster bewerkt met de lijmpen en glitters.

Little elf Mim is een digi van Mo Manning en is ingekleurd met aqaurelpotloden, de kerstbal is bewerkt met glitterlijm en uitgesmeerd met mijn vingers.
Langs de cirkel heb ik sterretjes (Kruitvat) geplakt.

Groetjes Jolande

39 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat vind ik deze kleuren prachtig, een super mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Kaartenkraam zei

Schitterende kleuren zo bij elkaar en die digi is zo verschrikkelijk leuk!

groetjes van Ank

Jolara zei

ooh wat een heerlijke kaart ! Liefs joyce

Miranda zei

Prachtig geheel Jolanda, mooie kleuren en ik heb dat papier ook nog ergens, vond ik toen ook zo mooi!groetjes Miranda

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Die digi is ook schattig! En lekker veel glim en glitter.
groetjes,

Tineke zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Tineke

Marian zei

Hartstikke mooi prachtig gekleurd
Ook je kaart hiervoor is heel bijzonder
Groetjes

janny zei

Wauw nou deze kleuren vind ik heel erg mooi hoor dat heb je weer geweldig gemaakt.
Groetjes Janny.

Fieneke zei

Heel gaaf jolanda, een heel mooi kaartje, dat afdrukje blijft zo super lief. De kleuren zijn heel mooi.
Groetjes Fieneke

Hanny zei

Prachtige kaarten en heel mooi gekleurd.

Groetjes Hanny.

hennie zei

Je kaart is ook heel erg mooi en je bent lekker op tijd!
Lieve groetjes hennie.

Suze zei

Ohh deze is mooi, super leuk stempeltje en prachtige kleuren.

lieve groetjes Suze

Miranda de Groot zei

hij is erg leuk.
groetjes miranda

Thea zei

Een hele leuke kerstkaart en een evenzo mooi stempeltje! Mooie kleurtjes heb je weer gebruikt.

Groetjes Thea

heidy zei

Wow Jolande,wat een gave kleuren combi!
Super mooi kaartje!
Groetjes Heidy

Miranda zei

gaaf kaartje, ziet er weer super leuk uit, je bent al weer vroeg bezig met de kerstkaarten zeg...goed hoor!

en ik heb ook nog een reactie achterlaten bij je vorige kaart....ben er helemaal van onder de indruk, supergaaf wat je met mijn digi hebt gedaan

gr
Miranda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh supermooi kaartje !

Groetjes, Jaimie

scraplouise zei

Helemaal mijn kleur, prachtig papier en die schattige stempel heb je prachtig ingekleur!.


gr.LOuise

chantal zei

wat een toffe kleurencombinatie. Prachtig! Liefs Chantal

Irene zei

Wow wat een kleurenpracht Jolande maar ontzettend leuk met al die glitters!!!!
Fijne zondag, Irene

Patricia zei

Wat ik er van vind....... nou gewoon PRACHTIG!!!!
Mooie kleuren ook!
Groet Patricia

M@rjan zei

Wat schattig is dat afdrukje, ook de combinatie met de ster. Mooie kaart!

Groetjes, Marjan

Lia zei

Wauw, wat een gave kleurtjes heb je gebruikt,
groetjes Lia

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtige kaart!! En de leuke digi is weer mooi ingekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Yvonne zei

Prachtig !!! Mijn favoriete kleuren.

Brenda zei

Wat een mooie kleuren!! Heel erg mooi kaartje!!
Lieve groetjes Brenda

Astrid zei

De kaart is weer prachtig Jolande,
Groetjes Astrid

Anoniem zei

Het ie weer een prachtige kaart Jolanda en het stempeltje blijft voor mij een favoriet.

Ans zei

Kan begrijpen dat je tevreden bent het is zo,n supermooie kaart. Heerlijk van kleur en al die glitters.

Liefs Ans

Gretha zei

Woowww, hij is weer geweldig en prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

gré zei

schitterend kaartje
heel mooie kleuren heb je gebruikt
heel mooi

groetjes gré

Margreet zei

Hoi hoi,
Ik vind je kaartje weer prachtig hoor meis. En wat n leuke kleurtjes.
Groetjes margreet

Riet zei

Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

regina zei

wat een super gaaf kaartje weer!!

erg mooi gekleurd en leuke details!

gr regina

Tini zei

Heel grappig kaartje Jolande, heel leuk zo met die kleurtjes.
Groetjes Tini

cristel zei

nou ik ben het helemaal met je eens hoor vindt je kerstbal prachtig ingekleurd en met de glitters erop
grtjs

Hannie St zei

Mooie kaart hoor Jolande,

groetjes, Hannie

Saskia zei

Wat een prachtige kaart is het geworden. Mooie afbeelding en leuk zo langs de rand met al die sterretjes.
Groetjes Saskia

crea-elma zei

Schattig kaartje geworden, je gaat al lekker voor de kerst!-)
Stand hier is al 2, proesttttttt


groetjes Elma