KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 7 januari 2012

Hart met vogeltjes.

De meesten weten het al, ik probeer het hele jaar door 1x in de week een kerstkaart te maken, hier is dan nr.1.
Voor de basis van deze kaart heb ik een hart van Cheery Lynn gebruikt.
Het papier is van Marianne Design (scandinavian christmas).
Op het kleine hart heb ik stempels van Eline Pellinkhof gebruikt.
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een pons, in het midden hiervan heb ik pareltjes geplakt ( op de foto zijn de sneeuwvlokken niet goed te zien).



De vogeltjes zijn stempels van Eline Pellinkhof, ingekleurd met Derwent-potloden.

Ondanks het slechte weer, wens ik iedereen een fijn weekend,groetjes Jolande.

52 opmerkingen:

Esther zei

Schattig hoor je eerste kerstkaartje.
Hele leuke vogeltjes ook.

Groetjes Esther

Mieke zei

Erg mooi, leuk die hartjesvormen er overal in verwerkt! Die vogeltjes zijn zo lief.

Linda zei

Ohhhh wat een lief kaartje, helemaal leuk gedaan
gr linda

heidy zei

Ik dacht al .........waar blijf je,nee hoor grapje ,ik vindt je kaartje super en ik probeer je voorbeeld te volgen,vindt het zo'n goed idee,alleen de eerste week zit eral weer op enneh.....ik ben nog niet zo ver
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

een mooi voornemen, mijn stempels en co. liggen al klaar ingepakt om te verhuizen naar de opslagruimte... misschien idd niet zo'n goed idee, maar ja we zullen wel zien...
in ieder geval, een prachtige tag, mooi !
grtjs, martina
x

Lia zei

Ook ik heb net gisteren de kerststempels en papier in de krat boven in de kast opgeborgen.....Er moest toch ruimte komen om weer gewone projectjes te kunnen maken.....
Affein kan ze altijd weer te voorschijn halen, maar voorlopig heb ik weer even genoeg van de kerstkaarten, hoewel deze van jou wel heel erg cute is.....

groetjes Lia

Miranda zei

Wat een lieffie, groetjes Miranda

Home sweet home zei

Wow this is soo cute and sweet,love it:):)

Tini zei

Heel mooi gemaakt, goed idee om er iedere week één te maken!
Fijn weekend.
Gr. Tini

Neline zei

Je eerste kaart is al supers! Goed idee om iedere week een kk te maken.
groetjes
Neline

Hélène zei

Super dat je weer begonnen bent met iedere week een kerstkaart. Ik ga ook zeker weer een poging doen.

Je kaart is erg mooi, mooi papier heb je gebruikt en de vogeltjes zijn zo cute ;-)

Fijn weekend,
Grtjs Hélène

Hilda zei

Ooooo wat een gave en lieve Kersthart. Heeeeeeeeeeel mooi!!!

Groetjes hIlda

Irene zei

Ook al aan de harten maar dan wel weer heel anders en super leuk, goed idee voor Kerst!

Fijn weekend, Irene

Kaartenkraam zei

Wat een mooi kerstkaartje om mee te beginnen dit jaar. Goed idee

Kaartenkraam zei

Nou ja zeg, ik was nog maar halverwege mijn reactie en hij wordt al geplaatst!!!Wat ik zeggen wilde is dat ik het een goed idee vind om elke week een kerstkaart te maken. En het idee van een hartenkerstkaart vind ik ook heel leuk.

groetjes van Ank

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat een leuke kaart.
En wat een goed idee om iedere week een kerstkaart te maken dan heb je in december een makkie.

Groetjes Marrie

miriam zei

wat lief die vogeltjes ,prachtig geheel
gr miriam

CraftyC zei

This is gorgeous Jol. So very pretty!
Clairex

Miranda de Groot zei

En meteen al zo'n schatje.
Groetjes Miranda

Tinie zei

Ik vind dat toch heel knap hoor!! Deze is weer super leuk!!!

Groetjes Tinie

Wendy Koorevaar zei

Allereerst heel erg bedankt voor het mooie kaart/doosje wat je aan ons hebt opgestuurd en het leuke cadeautje! Erg lief van je...

Ik vind dit hart ook echt prachtig!Mooi met de vogeltjes en sneeuwvlokjes.

Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

Saskia zei

Hoi Jolande,
Wat een mooie kaartjes maak je allemaal. Goed idee elke week een kerstkaart.
Ik kwam via het blog van Martina op jouw blog en zag dat je designer bent bij de Hobbystunter, ik ben er ook vaste klant, woon in een dorp er vlak bij, dus ging verder kijken. Heb ook al wel eens op het blog van de Hobbystunter werkstukken van je gezien maar was denk ik nog nooit op je blog geweest. Ben snel volger geworden.
Wat een leuke naam heeft je dochter, mijn dochter heet ook Anouk, al is zij pas 5 maanden oud.
Ik kom snel weer eens langs.
Groetjes Saskia

gré zei

super mooi jolande
goed idee om ix per week een kaartje te maken

groetjes gré

Ans zei

Probeer ik ook altijd en om de een of andere reden lukt het mer nooit.

Schitterend kaartje, vooral de hartvorm maak hem zo speciaal. Vindt hem super.

Liefs Ans

Marja zei

Lief lief lief lief, alles is lief aan dit kaartje. De vogeltjes, het papier en het hartvormige kaartje. Een keer leuk om iets anders met kerst te krijgen.
Trouwens nog de beste wensen voor jou en je gezin voor 2012.

thea zei

Oh wat schattig, en jij bent goed bezig zeg, dan ben je in december lekker klaar!

Tineke zei

Erg schattig is het hart met de vogeltjes! Goed van je om elke week 1 kk te maken. Ik probeer wel om er elke maand een paar te maken.
Groetjes Tineke

Ankie vd Polder zei

Wat een origineel kaartje. Erg leuk. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Astrid zei

ZOOO dat ziet er leuk uit zeg, erg mooi hart en lieve vogeltjes.
Groetjes Astrid

Judith zei

Een lief, warm begin van je nieuwe reeks kerstkaarten, Jolande!
Bedankt voor je trouwe blogbezoeken het voorbije jaar!
Ik kom ook graag bij jou op visite, dus tot gauw!
Groetjes, Judith

Aleida zei

Jij ook een fijn weekend! Het lijkt er op dat we de voeten droog houden.
Mooie kerstkaart. Ik heb de eersten ook al weer in de doos zitten.
groetjes,

Thea zei

Een prachtige kaart Jolande, leuk idee om het hart zo te gebruiken. Hij ligt hier nog steeds in de verpakking en roest nog net niet :-(

Groetjes Thea

Margo zei

Wat een prachtige kaart Jolande !
En een heel goed voornemen, als ik me haast kan ik dat ook nog proberen te doen dit jaar, dan moet ik niet zo haasten tegen het eind van het jaar !
Liefs
Margo

Hannie St zei

Een goed begin hoor met deze 1e kerstkaart, hij is prachtig.

groetjes, Hannie

janny zei

Hij is schattig geworen Jolande met die vogeltjes en die hartjes, een plaatje!
Groetjes Janny.

Kim zei

Wat een mooi en vrolijk kerstkaartje.

Groetjes van Kim

Martha zei

Prachtig!!! Zo ook je vorige creaties!!
Groetjes,
Martha

Ans zei

Wat een hartstikke goed idee om regelmatig een kerstkaartje te maken. Zo heb je er straks aan het einde van het jaar genoeg.
Dit hart is helemaal geweldig.
Groetjes Ans

regina zei

wat een prachtig kerstkaartje!

een heel goed idee ik doe er 2 per maand!

gr regina

Marian de Maijer zei

Slim om weer te starten met je kerstkaart.
En deze is weer super gaaf
Groetjes

Riet zei

Wat heb je toch weer schitterende creaties gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Inge zei

Wat vind ik dat toch een goed idee om iedere week een kerstkaart te maken!! En deze eerste is meteen helemaal mooi met alle hartjes :-)

Yvonne zei

Dit is weer een supermooi en heel origineel kerstkaartje. Het zou ook zomaar voor een Valentijnskaartje kunnen doorgaan.
Groetjes Yvonne.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zoooo schattig ség, mooi hoor!

Groetjes, Jaimie

Marlies zei

Een super mooie en heel originele kaart! Schattige vogeltjes erop! Het is ook mijn bedoeling om door te gaan met de kerstkaarten maar of het lukt??? groetjes, Marlies

Patricia zei

Ohhhh wat een leukerd, kan ik hem alvast reserveren whahaha.
Groetjes Patricia

Brenda zei

OOOOO wat ontzettend leuk zeg!!!
Lieve groetjes Brenda

Annemarie zei

Wauw Jolande wat ontzettend mooi gemaakt.
Groeten Annemarie

Monique zei

Wat knap zeg!
Heel erg mooi hoor!
grtjs
Monique

cristel zei

nou dat deed ik ook zo heb je wat speling he 2 jaar geleden moest ik in december zelfs nachtjes door doen om bestelling klaar te krijgen en zo heb ik het geleerd en vorig jaar had ik tijd over en je hebt weer een heel originele kaart er van gemaakt heel mooi
grtjs

scraplouise zei

Mijn eerste Kerstkaart ligt ook al klaar moet hem alleen op de foto zetten, probeer het ook weer vol te houden.
Ja kaart is schitterend, leuk model.

gr.LOuise

José zei

Wat is dit ontzettend mooi zeg! Onwijs leuk gedaan. Lief de vogeltjes me het hartje en ster. Ben er weg van!
Groetjes, Jose