KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 22 januari 2012

Letter for Santa.

Twee kerstkaartjes deze week, ik heb twee keer hetzelfde afdrukje gebruikt.
Voor dit kaartje heb ik papier van Maja Design gebruikt.
De hoekjes zijn gemaakt met een hoekmal van Nellie Snellen.
De lantaarn is een creatables, de lamp heb ik laten branden door een stukje karton met distress-inkt en embossingpoeder te bewerken en achter de lamp geplakt.
Het hoekje was bronskleur en heb ik bewerkt met witte nagellak.
Langs de randen heb ik de tekst gestempeld, niet helemaal recht, dat is het nadeel als je gelijk op je kaart stempeld.
Ook voor dit kaartje heb ik papier van Maja Design gebruikt.
De randen zijn gemaakt met een stans van Magnolia.
Het frame heb ik gemaakt met 2 nestabilities.
De label is gestanst met een nestabilitie en heb ik met touw vastgemaakt.
De houten sneeuwvlokken zijn van Xenos en heb ik wit geverfd met acryl-verf.
De bloem is gemaakt met een Creatables en de takjes met een stans van Magnolia.
Het afdrukje is een digi van Create for Fun.
Het bovenste afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden op kraftpapier (zonder doezelaar en terpetine).
Het onderste afdrukje heb ik ingekleurd op lichtblauw papier van Papicolor en hierbij heb ik terpetine en een doezelaar gebruikt.

Groetjes Jolande.

49 opmerkingen:

Linda zei

Wat een gave kaartjes, ze zijn weer erg mooi geworden. Ook hoe dat lichtje brand is erg leuk om te zien
gr linda

Jolara zei

wat lief, geweldig liefs joyce

crealinedance zei

Hoi hoi Ze zijn leuk,gr.Nel

heidy zei

Ze zijn weer prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

gek he, je krijgt een heel andere soort kaart op deze manier ! wel heel erg mooi ingekleurd weer. ik ben helemaal niet meer into christmas, alles netjes opgeborgen...
grtjs, martina
x

jaimie zei

Hallo Jolande,

Whow dat heb je weer eventjes netjes gedaan ség !
En je inkleurwerk..SUPERMOOI !!

Groetjes, Jaimie

Yvonne zei

Wat een verschillend effect, ik vind de tweede afdruk mooier overkomen, sfeervoller.
Maar je kaartjes zijn allebei weer erg mooi.
Groetjes Yvonne.

jans zei

wat een leve kaartjes heb je gemaakt geweldig grt jans

thea zei

Mooie kaarten en zo schiet je lekker met je kerstkaarten,. hahaha!

celia zei

Heel knap gedaan!!!!
Veel liefs,Celia.

scraplouise zei

Beide kaartjes zijn prachtige en wat een leuk, en het is net of er echt licht in de lantaarn brand leuk idee hoor. De bovenste digi is ook zo mooi hoor zo zonder terpentie.

Fijne zondag,

LOuise

Esther zei

Ik vind ze beiden weer prachtig.
Moet het toch ook maar eens op kraft gaan proberen.

Groetjes Esther

chantal zei

wauw, wat een knappe kaarten! Mooie afdrukjes die echt knap zijn ingekleurd.
Wat een idee die randjes met nagellak! merci dat kan je dus in alle kleuren!
liefs en een fijne zondag
Chantal

Miranda de Groot zei

Allebei prachtige kaartjes.
Groetjes Miranda

Lia zei

2 prachtige kaarten, die eigenlijk hetzelfde plaatje hebben, maar totaal anders zijn, heel leuk gedaan,
groetjes Lia

Irene zei

Alle twee schitterend Jolande en zo leuk om het verschil zo duidelijk te zien. Wat heb je super mooi ingekleurd, nog steeds moet ik aan de slag met Derwent op kraft maar het lijkt me zoo leuk! Het lichtje in de lantaarn is super!!

Fijne zondag, Irene

Crea Astrid zei

Eindelijk, ik kan weer bij je reageren. Ben het blijven proberen, maar het lukt maar niet. Volgens mij gaat het nu ook anders dan normaal, waar ik bij je reageer.
Maar wat heb je weer een prachtige kerstkaarten gemaakt. Weer super ingekleurd.
Vind je boek ook weer erg mooi om te zien. Leuk hoor je 2e boek. Zal het vast nog wel een keerjte van je zien.

Groetjes Astrid.

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten Jolande.

Groetjes Trudy

Fieneke zei

Hoi Jolande, beide weer hele mooie kaartjes. Wat een verschil he met hetzelfde afdrukje, leuk hoor.
Groetjes Fieneke

M@rjan zei

Wat een kleurexpert ben je toch! Mooi gedaan! Je kaartjes zijn allebei plaatjes!

Groetjes, Marjan

Brenda zei

Wat zijn ze mooi!! En wat is inkleuren op kraft toch leuk!!!
Lieve groetjes en fijne dag!
Brenda

Kaartenkraam zei

Dat kleuren van jou daar heb ik diepe bewondering voor, het maakt voor een groot deel je kaarten bijzonder!

groetjes van Ank

Thea zei

Mooie kaartjes Jolande en weer prachtig kleurwerk! En dat de tekst niet recht is maakt niet uit, het blijft handwerk.

Fijne zondag,
Groetjes Thea

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Marian zei

Ziet er super uit
Groetjes

Hanny zei

Wat zijn het weer twee prachtige kaarten Jolande!En wat mooie gekleurd.

Groetjes Hanny.

Astrid zei

Erg leuk Jolanda, heel verschillend maar toch gelijk. Prachtig.
Groetjes Astrid

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaarten weer zeg! en wat een verschil maakt het he, kleuren op craft of op wit papier.

Groetjes Henriëtte

Geertje zei

Hallo Jolande,

Twee hele mooie kerst kaarten heb je gemaakt.
Ik vind ze prachtig.

Groetjes Geertje,

Marlies zei

Twee super mooie kerstkaarten! Leuke stempel en zo mooi gekleurd! groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat knap van je!! 2 kerstkaartjes!!! en wat komt die onderste prachtig over, wowwww geweldig ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Tini zei

Heel mooi Jolande, wat heb je het prachtig ingekleurd zeg!
Gr. Tini

Brenda en Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Ik zelf vind je eerste afdrukje leuker maar dat is een persoonlijke smaakt.
Groetjes Brenda.

Scrap Girl Online zei

Je heb weer twee prachtige kaartjes gemaakt!!!
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met je nieuwe voorraad, haha.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
groetjes Helga

gré zei

wat een mooie kaartjes
2 dezelfde plaatjes en toch anders
heel erg mooi

groetjes gré

Patricia zei

Wat een leukerds!!!
Groet Patricia

Aleida zei

Zelfs twee kerstkaartjes, je gaat als een speer! Heel mooi gemaakt.
groetjes,

Nicole zei

Ze zijn beide helemaal lief. Hoewel mijn voorkeur gaat toch uit naar je eerste kaart. Liefs, Nicole

Annette zei

Ooooh wat zijn ze weer mooi!
Vooral de eerste vind ik helemaal leuk van kleur!
xoxo Annette

Tineke zei

Beide kaartjes zijn prachtig!
Groetjes Tineke

Ans zei

Leuke kaartjes, allebei.

Liefs Ans

marian zei

Wat een prachtige kaarten, en dan het verschil van kleur met hetzelfde plaatje, ze zijn dan zo anders.
Groetjes Marian

miriam zei

2 hele mooie kaartjes
gr miriam

Jannie zei

super mooie kaarten Jolande! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

Groetjes Jannie

Durvina zei

Wat een gaaf afdrukje, en leuke kaarten heb je ermee gemaakt.

groetjes, Durvina

Ans zei

Schitterende kerstkaarten Jolande. En zo leuk om te zien dat je totaal twee verschillende kaarten krijgt met 1 afdrukje.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

Wendy Koorevaar zei

Heel erg mooi deze kerstkaarten! Leuk 2 keer dezelfde stempel en toch een heel ander effect.

Groetjes,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Heel erg mooi deze kerstkaarten! Leuk 2 keer dezelfde stempel en toch een heel ander effect.

Groetjes,
Wendy

Suze zei

Prachtig Jolande en wat leuk zo het verschillende kleuren.

lieve groetjes Suze