KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 24 januari 2012

Tasje.

Ik heb een tasje gepimpt.

Gebruikte materialen:
Papieren tasje.
Papier: Maja Design.
Rand: Creatables, bewerkt met distress-inkt en een lint erdoor geregen.
Groot hart: Cheery Lynn, op het hart heb ik een achtergrondtekst gestempeld en daarna met distress-inkt gepoetst, langs de rand strassteentjes geplakt.
Klein hart: Cheery Lynn.
Swirl: Alterations Tim Holtz.
Bloem: 3 verschillende Creatables, bewerkt met distress-inkt en glimmermist, in het hart een brad.

Het tasje vanaf de zijkant gezien.

Tilda heb ik gestempeld op canvas (Action) en ingekleurd met Derwent-potloden,de randen van het canvas heb ik gerafeld.



Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

regina zei

wat een prachtig tasje!
mooie kleurtjes en een leuk afdrukje!

gr regina

Lia zei

Wat een ontzettend leuk tasje, leuk zo op het canvas, zal ik ook eens aanschaffen,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! probeer al een aantal dagen te reageren, niet makkelijk, maar nu lukt het eindelijk wel ! =)
grts, martina
x

Patricia zei

Ik ben er SUPER blij mee Jolande BEDANKT voor het PRACHTIGE cadeau!
Groetjes Patricia

Miranda de Groot zei

Ooooh wat mooi.
Groetjes Miranda

Jolara zei

hardstikke mooi ! Liefs joyce

Annemarie zei

Jolande wat een lief tasje. Mooi gemaakt. Ik vind het ook een superlief afdrukje, mooi ingekleurd.
Groeten Annemarie

heidy zei

Wat een schattig tasje Jolande!
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Wat een schitterend tasje, erg mooi gemaakt, Dat is leuk hé dat Canvas heb er laatst een foto van minj kleinzoon op afgedrukt geeft een leuk effect maar het was niet in mij opgekomen om er op te stempelen, bebankt voor de tip,

gr.LOuise

chantal zei

Wat een mooie tas. Prachtig gedaan.
Liefs Chantal

crealinedance zei

Hoi dat is een leuke.gr.nel

Neline zei

Prachtig tasje heb je gemaakt! Echt heel erg leuk gedaan. Je blijft er naar kijken;)
groetjes
Neline

M@rjan zei

Gaaf! Leuk de stempel op het canvas! Ziet er er super uit, je tasje.

Groetjes, Marjan

thea zei

Wat een leuk tasje, en super gaaf op dat canvas stempelen.

gré zei

wat leuk jolande
zo gestempeld en ingekleurd op canvas
heel leuk lijkt me dat om te doen

groetjes gré

Miranda zei

Wat een schatje Jolanda! Leuk om zo te krijgen zelfs zonder iets erin....groetjes Miranda

hennie zei

Hallo jolande
Zoals zo velen heb ik ook niet kunnen reageren.....Hoop dat het nu lukt.....Heel gaaf zeg.....
Hennie

Crea Astrid zei

Wat ziet het tasje er prachtig uit zo. Leuk op het Canvas, moet het toch ook eens gaan proberen. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes AStrid.

Irene zei

Dit is een plaatje Jolanda en dat canvas heb ik ook liggen en daar ga ik dus absoluut iets mee doen, wat ziet dat er leuk uit!!!!

Fijne dag en bedankt voor de inspiratie, Irene

Kaartenkraam zei

Wat een beeldschoon tasje is het geworden! Mooie details.

groetjes van Ank

miriam zei

wat mooi gedaan zo op canvas .Het ziet er in zijn geheel prachtig uit je tasje
gr mriiam

Linda zei

Wat leuk gedaan heb je dat weer. Leuk idee om op dat canvas te stempelen
gr linda

Tinie zei

Wat een gaaf effect, dat stempelen op canvas!! Een super mooie tas!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Wat een prachtig tasje heb je opgepimt. Leuk de stempel op canvas.
Groetjes Tineke

Brenda zei

Wat mooi! Ik vind de tilda op canvas wel heel erg leuk zeg!
Lieve groetjes Brenda

Nicole zei

Geweldig mooi ingekleurd zeg!! Leuk effect zo op canvas. Je gepimpt tasje ziet er prachtig uit. Liefs, Nicole

Ans zei

Jolande, iedere keer ben ik weer verrast door al dat moois wat je maakt. Soms zou ik willen dat ik ook zo creatief was.
Een geweldig tasje heb je weer uit je toverhoed getoverd.
Groetjes Ans

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit
Groetjes

Wendy Koorevaar zei

Jee wat heb je dit mooi gedaan Jolande, heel gaaf!
Ook het papier van Maja design is er schitterend bij!

Liefs,
Wendy

Adrie zei

Wat een superlief tasje Jolande , wie wil dat nou niet cadeau krijgen. Wat een slim idee , stempelen op canvas.
Gaan we nu vast veel vaker zien.
Groetjes Adrie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super, super mooi Jolande. Wat een plaatje is dit. Pracht kleuren en design.
groetjes Marja

Hannie St zei

Wauw.....dat ziet er supermooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

cristel zei

ja en ik zeg ook wauw schitterend weer en je hebt ons ook gelijk weer een idee gegeven om te proberen
grtjs

Aloesaloes zei

Schitterend tasje! Heel mooi van kleur, erg leuk versierd en wat een gaaf effect geeft het canvas!

Groetjes, Loes

redscrap zei

wat een gezellig tasje, leuk om een kado in te krijgen

Judith zei

Paars is toch wel een mooie kleur! Prachtig tasje! Daar maak je vast indruk mee!
Groetjes, Judith

Yvonne zei

Heel mooi tasje Jolande, dat is al een cadeautje op zichzelf.
Groetjes Yvonne.

Suze zei

Schattig tasje Jolande en de kleurtjes zo lief.
Heel mooi geheel is het geworden

Lieve groetjes Suze