KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 9 maart 2012

Geboorte kaartje.

Hallo allemaal, ik lijd aan afkick verschijnselen, bijna 2 dagen geen internet gehad, dus ook niet bij jullie kunnen reageren, daar baalde ik zo van, maar het is gelukkig weer opgelost.
Een heel ander soort geboorte kaartje als de kaart die ik gisteren had geplaatst.
Dit kaartje vond ik nog in mijn kast, voorbewerkt en verder niets mee gedaan.
Nu maar eens afgemaakt.
Het papier is van Marianne Design.
Lint gebruikt voor de strik.
Het vierkant is gemaakt met een Nellie Snellen multiframe.

De swirl is geborduurd.
De bloemen zijn met de daisy-pons gemaakt.
Verder nog wat strassteentjes gebruikt.

Ik heb het afdrukje met Distress-inkt ingekleurd op glad papier met een parelmoerglans, de glans komt door de inkt heen, is zo mooi, maar helaas op de foto niet te zien.
De vleugels heb ik met glitterlijm bewerkt.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

Anneke klerks zei

prachtige babykaart zeg!!!!
liefs Anneke

Saskia zei

Wat een mooie kaart. Leuk en bijzonder afdrukje en mooi ingekleurd. De swirl is mooi geworden.
Groetjes saskia

Suze zei

Schattig kaartje Jolande, lief stempeltje zeg.

lieve groetjes Suze

Marian zei

Ziet er snoezig uit
Groetjes

Brenda zei

Heel schattig!
Lieve groetjes Brenda

Tinie zei

Is het trillen een beetje over nu:) Wat laat je een geweldig kaartje zien en dat afdrukje, super!!! Zo'n leuk kindje, mooie details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

OOOOOOOOH dat kleine blote kontje vind ik zoo leuk en het is zo'n vrolijke kaart met dat leuke papier!!

Liefs, Irene

Linda zei

Wat een schattig kaartje, en zo lief die kleine billetjes haha
gr linda

Aleida zei

Deze is super, die vorige ook. Maar deze is superder. Heel mooi gedaan met het borduurwerk en bloemetjes, heerlijk ondeugende baby-elf, gewoon super.
groetjes,

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit mooi en leuk allemaal Jolande. Super. Als onze computers het niet meer doen wat mis je dat dan he? Fijn dat alles weer werkt.
fijn weekend en groetjes
Marja

Kaartenkraam zei

Vreselijk hè als je zonder internet zit. Ook dit is een mooie babykaart, heel schattig en lief.

groetjes van Ank

Martha zei

Och, wat super schattig is dit, helemaal geweldig!!!
Fijn dat je weer internet hebt!
Groetjes en fijn weekend,
martha

Ans zei

Wat een ontzettend lief kaartje Jolande. En zo leuk dat je weer eens hebt geborduurd. Hoop dat de afkickverschijnselen over zijn. Ik weet wat het is, hier valt internet ook regelmatig uit.
Maar ik wens je toch een heel fijn weekend.
Groetjes Ans

Lia zei

O wat erg he? Geen internet, gelukkig gebeurd het zelden neem ik aan? en inderdaad een heel ander kaartje, maar wel en hele leuk, wat een lieffie,
groetjes Lia

Tineke zei

Een leuke babykaart!
Balen is dat als je zonder internet zit... we kunnen echt niet meer zonder ;-)
Groetjes Tineke

gré zei

wat een scheetje jolande
een heel mooi kaartje

groetjes gré

crealinedance zei

Hoi ook een leuke.gr.Nel

janny zei

leuke kaart en van die bloemen de geborduurde steel vind ook erg mooi.
Groetjes Janny

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met mooie kleurtjes.
Vind je biker babe ook erg prachtig.

Groetjes Astrid.

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Miranda zei

na een weekje zonder pc heb ik een hoop gemist bij iedereen, maar ik vond het ook wel relaxed zonder pc hoor...
leuke kaartjes weer ziet er weer tip top uit
gr
miranda

Yvonne zei

Wat een lief geboortekaartje heb je gemaakt. Schattig stempeltje.
groetjes Yvonne.

Ineke zei

Wat een lief kaartje.


Ineke

Henriëtte zei

Wat een lekker vrolijk geboortekaartje heb je gemaakt. Leuk met die geborduurde swirls en de bloemen erop.

Groetjes Jet

Nora zei

Prachtige kaart en weer tot in de details afgewerkt!!
Liefs,
Nora

M@rjan zei

Mooi die bloemetjes! Heel je kaart is weer een bjoetie, schattig plaatje ook.

Groetjes, Marjan

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! Leuk model, mooi van kleur en de vleugeltjes lijken net echt!!

Groetjes, Loes

Rema designs zei

Echt schattig. We hebben het allemaal wel gevonden met de geboorte kaartjes.

Groetjes rebecca

CraftyC zei

Your card is gorgeous Jol. Love this stamp and wonderful colours
Clairexx

Marlies zei

Een prachtige babykaart! Heel mooi gekleurd, ik wist niet eens dat je met distress op glad papier kon kleuren, zal ik ook eens proberen. Ook mooie geborduurde zijkanten! Prachtig geheel!!

Adrie zei

Wat een geweldig lieve stempel Jolande , en wat istie schitterend ingekleurd.Erg leuk geheel. Tja zonder internet zijn we toch nergens he ?
groetjes Adrie

Durvina zei

Wat een leuke kaart , het modelletje is ook erg leuk!

liefs, Durvina

Wendy Koorevaar zei

O wat irritant is dat he als je geen internet hebt, dan zie je pas hoe verslavend het is...haha.
Je kaart is prachtig, een beetje sprookjesachtig vind ik.

Liefs,
wendy

Miranda de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Ik heb nog een vraagje aan je. Je hebt mij eens de naam van de winkel doorgegeven waar je in Londen lint hebt gekocht. Weet je misschien nog hoe die winkel heet?
Groetjes,
Miranda

Mieke zei

Ooooh wat een beauty! Prachtige kaart! En dat afdrukje!!! Van welk merk is het?