KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 22 februari 2012

Gehaakte poppen schoentjes.

Hallo allemaal, ik ben weer aan het haken geslagen en dit keer poppen-schoentjes.
Als je ze van dikker katoen haakt worden ze uiteraard groter en kunnen ze door een baby worden gedragen.
Deze schoentjes zijn voor de poppen bij Anouk op haar werk.

Schoentjes voor een meisje, zo lief.

En All Stars  voor een jongen, lekker stoer. 


De poppenmoeder is super blij met de schoentjes en ging ze gelijk bij haar poppenkind aandoen.

Hier nog de link voor de liefhebbers, het zijn You Tube filmpjes en je kan gewoon mee haken.
meisjes schoentje

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat GAAFFFFF. Zou Annelies moeten zien zeg, die is helemaal gek van allstars.

Groetjes Jet

Linda zei

Ohhhh wat gaaf gedaan, echt knap werk joh
gr linda

gré zei

supers

groetjes gré

Neline zei

Wat knap, het ziet er heel schattig uit.
groetjes
Neline

scraplouise zei

Ooooh wat geweldig Jolande, ik vind die All stars wel heel leuk voor mijn kleinzoon..... mag ik zo brutaal zijn...mag ik het patroon van je, zou het erg leuk vinden.

gr.LOuise

Eveliene zei

Wat zijn ze leukkkkkkkkk,mijn voorkeur gaat naar de All stars
helemaal superrrrrrr

gr eef

Lia zei

O wat ontzettend leuk zeg, All Stars is gaaf, maar de rose zijn wel heel lief, logisch dat de poppenmoeder heel blij was,
groetjes Lia

Margo zei

Wat zijn ze prachtig ! Die blauwe schoentjes zijn zo lekker stoer !
Liefs
Margo

Elise zei

Prachtige en stoere schoentjes...ik als haak freak zou wel graag willen weten waar ik het patroon van die All stars kan vinden....die zijn super!
Groetjes Elise

José zei

Jeetje mina, jij bent ook van alle markten thuis he. Wat een supergave, lieve schoentjes. Heel knap gemaakt zeg.
Groetjes, Jose

Fieneke zei

Oooo Jolande wat super gaaf zeg. Helemaal geweldig!
Groetjes Fieneke

Ans zei

Wat ontzettend mooi Jolande, maar volgens mij wel een priegelwerkje.
Groetjes uit een zonnig Noorwegen
Ans

* Üla * zei

Heel lief zijn ze en heel knap gedaan, Jolande!
groetjes Ula

Marja Rolfes zei

Heel gaaf deze schoenen!!!! Heerlijk he, haken :D
xxx
Dutch Tulip
Marja

Anneke klerks zei

wat een schattige meiden schoentje en stoere jongensschoenen
SCHITTEREND

lief anneke

Trudy zei

Wat zijn ze schattig de schoentjes Jolande!!
Groetjes Trudy

Marja zei

Wat gaaf zeg! Vooral de blauwe zijn lekker stoer.
Mijn schoonmoeder breit ze altijd nog.

Marian zei

Wat leuk die gehaakte schoenen
Ga een kijkje nemen
Groetjes

heidy zei

Oh wat leuk Jolande!

Zeker de All stars zijn geweldig!
Groetjes Heidy

M@rjan zei

Wat schattig en die jongensschoentjes...super!

Groetjes, Marjan

Irene zei

Wat jammer dat ik groot ben!!!!!!!!! Tot mijn 11e hebben mijn poppen bij mij in bed gelegen dus wat zou ik hier blij mee zijn geweest!! Ik heb de link direct doorgestuurd aan mijn hakende vriendin die ook de teckel heeft gemaakt!!

Liefs, Irene

Tinie zei

Wat ontzettend leuk, lief en vooral knap!!!

Groetjes Tinie

Ineke zei

Wat een mooie en leuke schoentjes.


Ineke

Tineke zei

Wat superleuk zijn de schoentjes. Schattige rose en leuke stoere gympen!!
Groetjes Tineke

Monique Lokhorst zei

Wat ben je toch veelzijdig! WOW. Gewoon te schattig.

Veel liefs,
Monique xxx

Frouwkje zei

Wat supergaaf Jolande!!
Liefs, Frouwkje

miriam zei

wat een lieve schoentjes knap hoor dat je dat zo kan maken
gr miriam

Aleida zei

Geen wonder dat het poppenmoedertje blij is! Ze zijn super!
Wat lief van Anouk en jou.
groetjes,

Martha zei

Och, wat knap gedaan en wat schattig!!
Groetjes,
Martha

Scrap Girl Online zei

He Jolanda,
Wat ontzettend gaaf!
Zoals je weet haak ik ook graag en die all stars zijn zo gaaf om te maken voor mijn wandelmaatjes die dit jaar de 4 daagse weer gaan lopen. Leuk om aan hun cadeau te geven!
Bedankt voor de link als ik er een af heb zal ik hem ook op mijn blog zetten;)
Groetjes Helga

Jeannette zei

Hoe cool is dit nou weer! Gaaf zeg!

Groetjes, Jeannette

cristel zei

echt heel mooi gedaan vindt ze super cute
grtjs

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW Jolande, wat zijn ze super schattig en mooi. Knap stukje werk.
groetjes Marja

regina zei

oooch wat schattig die gehaakte schoentjes!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Patricia zei

WAUW wat schattig zeg, jij kan ook echt alles he..... haha
Groetjes Patricia

Thea zei

Wat lief Jolande, echt superleuke schoentjes.

Groetjes Thea

Wendy Koorevaar zei

Ohh wauw wat een schatjes Jolande!
Ben er helemaal weg van. Wat ben je toch creatief!!

Liefs,
wendy

redscrap zei

erg leuk , maar haken is niet aan mij besteed, maar de pop staan ze erg schattig
groetjes mina

Kerttu zei

Hi girl, check out my or Mo's dt blog! Congrats :)

hugs
Kerttu

Ingrid Vogels zei

dit is heel leuk. bedankt voor het delen.

groetjes ingrid