KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 27 februari 2012

Happy Birthday.

Dit keer heb ik een kaart voor een man gemaakt.
Als basis heb ik wit kaartkarton met linnenstructuur gebruikt, de randen zijn bewerkt met de distresser.
Voor de stroken heb ik ColorCore Cardstock gebruikt, dit heb ik eerst met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald en daarna opgeschuurd.

Voor de onderste strook heb ik een stempel van Fiskars gebruikt en dit bewerkt met embossingpoeder, ook hiervan zijn de randen bewerkt met de distresser.
Het lint heb ik in plooitjes met een stiksteekje vast genaaid.
De label is gemaakt met een mal van X-Cut en hierop heb ik de tekst gestempeld.

Groetjes Jolande.



32 opmerkingen:

regina zei

wat een prachtige mannenkaart!!
gr regina

Lia zei

Hij is heel mooi geworden,
groetjes Lia

heidy zei

Prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Schitterende stijlvolle kaart Jolande!.

gr.LOUise

Linda zei

Wat een stijlvolle mannen kaart, toppie
gr linda

martina's kaartjes zei

weer een heel geslaagde kaart ! heel erg mooi, ik hou wel van krullen !
grtjs, martina
x

Miranda de Groot zei

Hij is leuk.
Groetjes Miranda

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!!
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi mooi kaart zo.gr.Nel

Anneke klerks zei

heel mooi!!!
liefs Anneke

Tineke zei

Een prachtige mannenkaart!
Groetjes Tineke

Brenda zei

Dit is echt een heel mooie mannenkaart!
Lieve groetjes Brenda

Ans zei

Jolande, je hebt een schitterende mannenkaart gemaakt. En het viel me ook op dat de harten zo mooi doorlopen.
Klasse hoor!
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Super gedaan! Hij is mooi van kleur, knap gestempeld en ook het lintje vind ik gaaf. Stijlvol en stoer tegelijk.

Groetjes, Marjan

Henriëtte zei

Wat een gave kaart weer.
Die stempel heb ik ook maar daar heb ik dan nog weer niets mee gedaan.

Groetjes Jet

Hanny zei

Echt een hele mooie mannenkaart Jolande.

Groetjes Hanny.

Fieneke zei

Wat een super sjieke mannenkaart. Heel mooi.
Groetjes Fieneke

Martha zei

Een prachtige kaart is dit geworden!!
En ik loop weer gigantisch achter zie ik wel. Je hebt weer prachtige creaties op je blog gezet :-)
Groetjes,
Martha

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Irene zei

Prachtig Jol!

Liefs, Irene

Elly zei

Een gave mannenkaart Jolande , en je kaarten hieronder zijn ook weer zo schattig!!

groetjes, Elly

Hélène zei

Mooie mannenkaart.. heeft een enorm stoer uiterlijk.

Groetjes Hélène

gré zei

lekker stoere kaart

groetjes gré

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

cristel zei

een prachtige mannenkaart
grtjs

Margo zei

Erg mooi en stijlvol !
Liefs
Margo

Ans zei

Hele leuke mannenkaart.

Liefs Ans

Aleida zei

Mooie mannenkaart! Leuk bedacht.
groetjes,

Kaartenkraam zei

Mooie stijlvolle mannenkaart!

groetjes van Ank

Marlies zei

Een hele mooie originele mannenkaart heb je gemaakt! Heel chique!! groetjes, Marlies

hennie zei

Hallo jolande
Ik heb weer eens even goed op je blog gekeken en je heb weer geweldige creatie,s gemaakt...
Hennie

Annemarie zei

Wat een prachtige kaart Jolande, vind de swirl stempel prachtig!
groeten annemarie