KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 3 februari 2012

Ik ben een grote broer.


Dit kaartje heb ik vast voor Thijmen gemaakt, Thijmen krijgt in mei een broertje of zusje.
Het papier is van Marianne Design (Full Color).
De stiksteekjes zijn gemaakt met een witte gelpen.
De tekst in het rondje heb ik gemaakt met Word, ik heb het nog niet vastgeplakt, zo heb ik ook nog de tekst "hoera ik heb een zusje" en de tekst "hoera ik heb een broertje", zo kan ik straks kijken wat ik erop wil plakken.

De knoopjes heb ik zelf gemaakt.
Ik heb 5x een witte ster en 1x een gekleurde ster geponst, deze op elkaar geplakt.
Daarna heb ik het bewerkt met UTee (clear) en er gaatjes ingeprikt, zo kun je knoopjes maken in de kleur en vorm die je maar wilt.(ooit gezien op internet).

Ik heb van twee stempels één gemaakt.
Beide stempels zijn van Eline Pellinkhof (Toddlers).
Ik heb het hoofd van het rechter afdrukje op het linker afdrukje geplakt.
Eerst heb ik de afdrukjes ingekleurd, daarna uitgeknipt en toen het hoofd van het jongetje op het afdrukje geplakt wat ik wilde gebruiken, ik vind het nu een echt stoer mannetje.

En dit is het resultaat, het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden.

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

Jannie zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
Super lief stempeltje en schitterende details.
Groetjes Jannie

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke stoere jongenskaart is het geworden. Leuk idee zo om die stempel anders te maken.
Groetjes Brenda.

heidy zei

Dat heb je geweldig gedaan Jolande,goed zeg om zo met de stempels te spelen!
Groetjes Heidy

Ans zei

Daar zal de grote broer blij mee zijn. Heel mooi gemaakt Jolande.
Wens je alvast een fijn weekend.
Groetjes van Ans

Linda zei

Ohhhhh wat leuk gedaan. Goeie tip om zijn hoofd eraf te knippen, weer wat geleerd dank je wel
gr linda

regina zei

ooo wat een leuk kaartje!!

knap gedaan met die stempel!!

gr regina

Miranda de Groot zei

wat is ie leuk zeg.
groetjes miranda

Lia zei

Wat ontzettend leuk gedaan om de hoofdjes te verwisselen, leuk ingekleurd en nu heb je een stoer kaartje voor Thijmen,
groetjes Lia

Patricia zei

Wauw super zeg!!!!
Die knoopjes maken wil ik ook wel leren Jolande!!!!
Groetjes Patricia

Jolara zei

wat een schatjes,geweldig ! Liefs joyce

Kaartenkraam zei

Goed idee van dat hoofdje-wisselen! En bedankt voor de tip van het knoopjes maken, altijd handig. Het is een leuke kaart geworden, echt een stoere jongen!

groetjes van Ank

sylvia zei

Hi,
Geweldig wat een super kaart
Echt super gemaakt leuk ook dat je de hoofdjes verwisselt hebt
Helemaal toppie
Groetjes syl

Irene zei

SUPER leuk en wat ben je toch een handige meid om van 2 een te maken. Je kunt wel overstappen naar plastische chirurgie, hahaha!!

Liefs, Irene

gré zei

heb je weer hartstikke mooi gedaan
goed idee van die hoofdjes


groetjes gré

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! lekker stoer, grote broer ! mooi
grtjs, martina
x

Nicole zei

Leuke stoere jongenskaart!! Geweldig zoals je die twee stempels gecombineerd hebt, je ziet er helemaal niets van. Knap hoor!! Liefs, Nicole

Fieneke zei

Leuke frisse kaart Jolande, en wat leuk om van het meisje een jongetje te maken.
Groetjes Fieneke

Hanny zei

Wat weer een prachtige kaart Jolande.Heel leuk zo met dat hoofdje.
Ik heb dat al een met de Magnolia stempels gedaan.Leuk om te doen.

Groetjes Hanny.

Eveliene zei

Wooow die is STOER!!!
leuke details toppie hoor

gr eveliene

Frouwkje zei

Wat een stoer kaartje Jolande. Gaaf idee om de hoofdjes te verwisselen!
Liefs, Frouwkje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk gedaan, zo met de ster en het hoofdje wat je heb verwisseld.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Wat een gaaf idee van jou om die stempels te bewerken, het is een prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
wat gaaf dat stempeltje en schitterende details.
Groetjes Trudy

miriam zei

wat een goed idee van je om zo van 21 stempels 1 te maken.
Leuke kaart en de tekst past er goed bij
gr miriam

Marian zei

Wat ben je toch handig en slim En je kaartje prachtig

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk bedacht zo .Gr.Nel

Martha zei

Wat een geweldig kaartje, met prachtige en vrolijke kleuren!
Groetjes,
Martha

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart weer Jolande. Handig die combi van stempels. Leuke knoop ook.

Groetjes Jet

Tini zei

Leuk idee zo om een ander hoofd er op te zetten, fleurig kaartje hoor!
Gr. Tini

Tineke zei

Superleuk kaartje voor Thijmen. Met de pet op zn hoofd is Thijmen veel stoerder als als grote broer ;-)
Groetjes Tineke

cristel zei

inderdaad heel leuk gedaan met de stempel past heel mooi dus een stoer kaartje voor een fiere gast
grtjs

Aleida zei

Jij bent ook niet voor één gat te vangen! Heel leuk gedaan met die stempels. Ook je knoopjes vind ik een geweldige uitvinding! Heel creatief.
groetjes,

Ans S. zei

Wat een schattig en vrolijk kaartje.

Groetjes Ans

Margo zei

Wat een lekker stoer kaartje, dat heb je echt leuk bedacht !
Liefs
Margo

Adrie zei

En zo istie net weer even anders. Slim bedacht Jolande.Stoer kaartje hoor.
groetjes Adrie

Yvonne zei

Leuke kaart geworden! Het is inderdaad leuk om dit soort stempels onderling te combineren. Zo raak je er nooit op uit gekeken. Groetjes, Yvonne

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje. Wat een goed idee om van twee stempels 1 te maken. Ik heb de originele afbeelding gebruikt voor het geboortekaartje van Anouk, maar vond het hoofdje inderdaad niet super stoer, dat heb je goed opgelost zo.
Groetjes Saskia

Miranda zei

wat een leuke kaarten weer van de week Jolande, juweeltjes allemaal
leuk idee om zo een knoopje te maken

gr
Miranda

Angèle zei

Geweldig en hoe creatief! Dank voor de inspiratie.

Groetjes, Angèle

M@rjan zei

Gaaf kaartje, Jolande!!

Groetjes, Marjan

Nora zei

Een prachtig stoere kaart voor grote broer Thijmen! Het meisje op de stempel zal het dus niet erg vinden dat ze haar hoofd even heeft moeten laten afknippen ;o)
Groetjes,
Nora

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Werkelijk een schatje Jolande. Leuk zo'n kaart voor de kleine. Erg mooi en goed idee.
Groetjes en fijn weekend
Marja

thea zei

Wat een super leuk idee zeg,