KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 18 februari 2012

Kerstkaboutertjes.

Tot nu toe lukt het me nog steeds om één keer in de week een kerstkaart te maken, vandaag heb ik er weer één om aan jullie te laten zien.
Voor dit kerstkaartje heb ik gebruikt:
Papier: Kruitvat.
Stanzen: Nestabilitie, label one/ Tekstlabel: X-Cutt.
Swirls: Joy stans.
Houten sneeuwvlokjes: Xenos, wit geverfd en ik heb er een plakparel met glitters op geplakt.
Plakparels.
Het afdrukje is een kleurplaat, (verkleind met Word), ingekleurd met Derwent potloden.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

scraplouise zei

Hi Jolande,

Wat een geweldige Kerstkaart heb je weer gemaakt, wat een leuk idee om daar een kleurplaat voor te gebruiken en je hebt hem prachtig ingekleurd.
gr.LOuise

Miranda de Groot zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Miranda

Jeannette zei

Wat zijn ze schattig zeg, die kleine kaboutertjes! En je hebt ze weer prachtig ingekleurd. Een superleuk kaartje hoor!

Groetjes, Jeannette

Mieke zei

Oooh, kabouters zijn helemaal mijn ding! Wat een enig kaartje! Ik vind het helemaal geweldig!

Irene zei

Wat knap dat je het elke week volhoudt een kerstkaartje te maken en wat voor 1, een schatje met die lieve kaboutertjes!!!

Liefs, Irene

Suze zei

Schitterende kaart Jolande, mooi ingekleurd.

Lieve groetjes Suze

heidy zei

Wat goed zeg dat je het nog steeds vol houd!
En wat is tie leuk!!!!
Geweldig!
Groetjes Heidy

celia zei

Oh wat is deze mooi! Je kleur-werk is ook super mooi! Knap gedaan hoor! Veel liefs,Celia.

Eveliene zei

wat een leuke kaart
En wat goed dat je elke week 1 kerst kaart maakt


groetjes eveliene

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtige kaart en supers ingekleurd!
Liefs, Frouwkje

Aleida zei

Ik heb dit papier vandaag ook gebruikt, en ook gekleurd op Kraft. Voor mij de eerste keer. Ben ook niet zo goed in kleuren als jij. Dit is super gedaan. Heel mooi kaartje.
groetjes,

Hanny zei

Wat een prachtige kaart Jolande en ook heel erg mooi ingekleurd.

Groetjes Hanny.

Marian zei

Wat handig een kleurplaat
En je kaart is hartstikke leuk
Groetjes

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi, lekker stijl vol kaartje!

Liefs Ida

martina's kaartjes zei

wat een leuk plaatje ! erg mooi ingekleurd weer ! super resultaat
grtjs, martina
x

Tineke zei

Wat een prachtige kaart! Leuk is het afdrukje. Knap dat je het volhoud om elke week er 1 te maken.
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Ik vind het een prachtige kaart. Leuk om hiervoor een kleurplaat te gebruiken.
Groetjes Yvonne.

gré zei

heel mooi kaartje jolande
jij bent van de zomer al klaar met je kerstkaarten als je zo doorgaat

groetjes gré

Linda zei

prachtig is ie geworden, wat een lief plaatje
gr linda

Lia zei

Heel leuk en lief deze kabouters, goed idee van de kleurplaat,
groetjes Lia

Patricia zei

Wat een SCHATJE weer zeg!!!
Groetjes Patricia

Ineke zei

Wat een mooi kaartje en leuk dat je hiervoor een kleurplaat hebt gebruikt.

Groetjes,

Ineke

Anneke klerks zei

wat een mooie kaart en zo prachtig ingekleurd
fijne zondag Anneke

Astrid zei

Wat leuk zeg dit kaartje zo lief.
Groetjes Astrid

Trudy zei

Wat een schattige kaart is dit Jolande!
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat een schattige kerstkaart. Knap van je dat je één keer in de week een kerstkaart kan maken. Mij lukt dat niet hoor. Ben al met één keer in de maand. Hihihi.

Groetjes Astrid.

M@rjan zei

Het is alweer een mooie kaart. Dat frame staat heel goed bij het leuke plaatje.

Groetjes, Marjan

Marja zei

Jeetje, alweer zo'n mooie kaart. Erg leuk met die kleurplaat en de sneeuwvlokken.

regina zei

een super mooi kaartje!

een heel leuk afdrukje!

gr regina

Marlies zei

Een super mooie kerstkaart! Wat vind jij altijd mooie kleurplaten! Super schattige kabouters en heel mooi gekleurd! groetjes, Marlies

Hannie St zei

Mooie kaart Jolande,
knap dat het elke week lukt om een kerstkaart te maken.
Ik was ook van plan om er zo af en toe al één te maken maar...... heb er nu nog maar 1!

groetjes, Hannie

Ans zei

Wat een supermooie kaart, leuk om de kleurplaat zo te gebruiken.

Liefs Ans

Ans zei

Jolande, je hebt al zoveel gezellige en vrolijke reacties gekregen op je nieuwe kerstkaart. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de dames die me voor geweest zijn.
Toppie!
Groetjes van Ans

Martha zei

Wat knap zeg!!
Mooi kaartje is het geworden!!
Groetjes,
Martha

Saskia zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden zeg. Ziet er echt heel goed uit. Weer een kerstkaartje voor je voorraad. Vind het echt een handig idee.
Groetjes Saskia

Chantal zei

Schattige kaboutertjes.
Een erg leuke Kerstkaart.

Groetjes Chantal

Henriëtte zei

En ja hoor, alweer zo'n leukerd bij je voorraad. Knap hoor dat je het zo volhoudt. Ik loop er nu al weer 5 achter hihi.

Groetjes Jet