KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 1 februari 2012

Omdat jij bijzonder bent.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Elke Kaart Een Feestje. De opdracht luid: maak een kaart voor iemand om wie je geeft.

Gebruikte materialen:
Papier: Marianne Design (Black & White / Full Color).
Hart: stans van Joy.
Bloemen lint: Marianne Design.
Bloem: in het haar van het meisje, gemaakt met een pons
Strass-steentjes.
De digi is een freebie van Satured Canary,was de tip van de week op het blog van Elke Dag Een Feestje en ik vind het een geweldig leuke digi, ik heb het ingekleurd met Derwent-potloden.

Deze kaart heb ik speciaal  voor Anouk gemaakt, omdat zij mij altijd zo lief helpt met de computer en met het blog, als ik er zelf niet uitkom.
En doet ze met engelen geduld, want ik heb het niet altijd meteen door hoe het moet en heb ook niet zoveel geduld met de computer.

Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

heidy zei

Wat een plaatje Jolande!
Groetjes Heidy

regina zei

een prachtig kaartje!!
mooi gekleurd!

gr regina

Patricia zei

Super mooie kaart Jolande, daar zal Anouk zeker blij mee zijn.
En inderdaad wat een leuke stempel!
Groet Patricia

Linda zei

wat een schattig kaartje
gr linda

Ans zei

Een geweldig lief kaartje Jolande. Veel succes met de uitdaging.
Groetjes van Ans

Miranda de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

heel lief kaartrje en inderdaad een heel schattig afdrukje.

groetjes annemarie en merit

Jolara zei

wat een plaatje zo mooi ! Liefs joyce

Margo zei

Een prachtig kaartje en wat lief van je om dat voor haar te maken ! Leuk om te lezen ! Ik heb de digi ook afgeprint, ze is echt een schatje he !
Liefs
Margo

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart voor Anouk. Succes met de challenge.

Groetjes Jet

scraplouise zei

Wat een lieffie Jolande, wat leuk dat bloemetje in haar haar.

gr.LOuise

Neline zei

Wat een schattig kaartje weer en zo'n lief afdrukje. Heel mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Nora zei

Het is ook een bijzonder mooie kaart die je voor Anouk hebt gemaakt! Die digi is geweldig, ik ga vlug ook eens een kijkje nemen op de blog van "elke kaart een feestje".
Liefs,
Nora

Tinie zei

Ik was de naam al weer kwijt:) Hij is super he, die digi, wat heb je er een geweldige kaart mee gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Daar zal ze blij mee zijn!! Prachtige kaart. Leuke digi hé? Ik had haar ook al uitgeprint. Ik heb nog zoveel leuke digi's en stempels liggen....moeilijk kiezen welke ik het eerste ga doen........
Liefs, Frouwkje.

gré zei

een heel erg lief mooi kaartje
groetjes gré

Ginette Bos zei

Oooh,wat een bijzonder lief kaartje...

miriam zei

wat een plaatje en zo mooi ingekleurd
gr miriam

Lia zei

Leuke kaart, leuke digi, mooie kleuren, kortom een top kaartje,
groetjes Lia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Zo schattig en zo lief. Pracht kaart en compositie Jolande.
groetjes Marja

Miranda zei

Inderdaad een leuke stempel, schattige kaart Jolanda, groetjes Miranda

M@rjan zei

Lief, zo iemand die je helpt met dat soort dingen! Verdient een mooie kaart, zoals deze!

Groetjes, Marjan

Marian zei

Dat verdient een mooie kaart
EN je kaart is prachtig mooi ingekleurd En dat kleuren vind ik zo moeilijk
Groetjes

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Jolande!!!
Groetjes Trudy

Tineke zei

Wat leuk is je kaartje! Schattig staat het bloemetje in het haar.
Anouk zal er vast blij mee zijn. Lief dat ze je helpt met de pc.
Groetjes Tineke

Adrie zei

Ja dan verdient ze een kaartje he Jolande. Ik ben ook zo'n computer ster , en gelukkig helpt mijn zoon mij vaak. Prachtig zoals je de digi hebt ingekleurd , leuke kleurencombi.
Groetjes Adrie

Irene zei

Gave is tie he Jolande, hij staat hier ook te wachten op een kleurtej! Een enige kaart en het hele pc-verhaal komt me zooo bekend voor. Ben is een kanjer maar eigenlijk wil ik het allemaal niet eens weten dus HELLUP galmt regelmatig door het huis!!

Liefs, Irene

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Jolande, en ook zo mooi gekleurd!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

Wendy Koorevaar zei

Super mooi kaartje Jolande. Heel schattig ook met dit lieve meisje er op!

Groetjes,
wendy

Marlies zei

Een super mooie kaart en wat een leuke digi en ook zo mooi gekleurd! Ook het bloemenkant is prachtig!! groetjes, Marlies

Jeannette zei

Een leuk kaartje weer, Jolande. Die digi is zeker schattig met die grote blauwe kijkers!

Groetjes, Jeannette

Anneke. zei

Schitterende kaart! Héél leuk stempeltje.
Leuk dat je wee mee doet bij eKeF.
Groetjes Anneke.

*mieke* zei

Wat leuk dat je de tip van de week hebt gebruikt voor de kaart Jolande...mooi resultaat ook!
Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke