KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 13 februari 2012

Vlinders op een canvas.

Ik heb een canvas gescrapt, op een ëénvoudige manier.

Het papier is van Fabscraps, de randen heb ik bewerkt met een distresser.
De stiksteekjes heb ik met een stift getekend, ik heb eerst met de Tim Holtz liniaal gaatjes geprikt en daarna de steekjes getekend.




De vlinder is gemaakt met een Sizzix stans van wit kaartkarton.
Ik heb een embossingfolder ingesmeerd met bruin inkt en daarna de vlinder door de cuttlebug gedraaid.
Het geëmboste gedeelte heb ik bewerkt met blauw inkt.
Hierna heb ik de vlinder bewerkt met Glimmer mist.
Voor het lijfje heb ik parelkraaltjes op dun ijzerdraad geregen en van de uiteinden heb ik de voelsprietjes gedraaid, met een kraaltje eraan.


De vier vlinders in de hoeken heb ik met bruin inkt gestempeld en bewerkt met clear embossing-poeder.
Ik heb kraaltjes op de voelsprietjes geplakt.
De vlinder is een stempel van Inkadinkado.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

Ans zei

Jolande, ik werd gewekt door de vlinders op je schitterende vlinderkaart.
Groetjes van Ans

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke techniek heb je gebruikt hiervoor. Je vlinders komen heel mooi over zo op dat canvas.
Groetjes Brenda.

Lia zei

Dat is heel mooi gedaan, weer eens wat anders dan een kaart, leuk hoe je de vlinders bewerkt hebt en de liniaal staat bovenaan mijn wensenlijstje,
groetjes Lia

regina zei

wow heel erg mooi!!

heel mooi met die vlinders!

gr regina

Patricia zei

WAUW mooi zeg, de vlinder lijkt wel van metaal.
HEEL MOOI GEMAAKT!!!!!
Groetjes Patricia

hennie zei

Hallo jolande
Helemaal geweldig....Ben gek op vlinders...erg leuk idee..
Hennie

miriam zei

wouw wat mooi
gr miriam

M@rjan zei

Ik dacht eerst dat de middelste vlinder van metaalfolie was gemakt. Het canvas ziet er prachtig uit en is vast een mooie decoratie in je kamer!

Groetjes, Marjan

Martha zei

Het is werkelijk schitterend!!!!
Ben dol op vlinders :-)
Super Jolande!!
Groetjes,
Martha

Frouwkje zei

Prachtig Jolande, zoals je die vlinders bewerkt heb!!
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Heel mooi Jolande!!
Groetjes Trudy

scraplouise zei

Wat schitterend Jolande en wat heb je de Vlinders prachtig bewerkt!.

gr.LOuise

Saskia zei

Wat een mooie canvas is het geworden. Mooi gedaan met die vlinders. Leuk idee om kraaltjes bij de voelsprieten te gebruiken.
Groetjes Saskia

Miranda zei

Hoi Jolanda, prachtig stuk zo zeg en inderdaad lijkt de vlinder wel van metaal! groetjes Miranda

Marian zei

Wauw prachtige vlinders zo
Groetjes

Ans zei

Wat een leuk idee, vindt de vlinders supermooi.

Liefs Ans

Adrie zei

Mooie vlinders , en mooie techniekjes weer Jolande.
Groetjes Adrie

heidy zei

Heb je weer erg mooi gemaakt Jolande!
Groetjes Heidy

janny zei

Heel erg mooi gedaan een leuk idee hoor.
Groetjes Janny

cristel zei

ik vindt hem prachtig hoor maar heb een vraagje je hangt dit natuurlijk ergens op en bewerk je het dan met iets tegen het verkleuren of voor de stof ofzo
grtjs

Rema designs zei

wauw echt prachtig

groetjes rebecca

Tineke zei

Wat mooi is je canvas met de vlinders.
Groetjes Tineke

Tinie zei

Jij bent ook van alle markten thuis, super mooi!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Een heel mooi decoratie-item! Mooie vlinders.
groetjes,

martina's kaartjes zei

eenvoudig misschien, maar wel erg geslaagd ! mooi
grtjs, martina
x

crealinedance zei

Hoi hoi zeker weer eens iets anders leuk gedaan.gr.Nel

Linda zei

Ohhhhh dat heb je heel mooi gedaan, super gaaf
gr linda

Henriëtte zei

Wauw zeg, dat heb je mooi gedaan. De vlinder in het midden lijkt op de foto wel van metaal. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.

Groetjes Jet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk bedacht Jolande!
Ik hou wel van vlinders, dus dit vind ik ook een speciaal kaartje.


Liefs Ida

Brenda zei

Wat ontzettend mooi!!!!
Lieve groetjes Brenda

Bernadet zei

wat mooi Jolande. Heel apart zo hoe je de vlinders op de kaart verwerkt hebt

Tini zei

Prachtig gemaakt zeg!
Hele mooie creatie!
Groetjes Tini

Marlies zei

Wauw wat super mooi gemaakt!! Heel origineel! De middeltje vlinder lijkt wel van folie zo mooi glimt die. goed idee om zo een lijfje te maken met de kraaltjes! Geweldig geheel!! groetjes, Marlies

Annette zei

De vlinder is echt Super mooi!!
Heel erg leuk dat je alles zo goed omschrijft. Helemaal Toppie!
xoxo Annette

Nicole zei

Prachtig, zeg!!! Geweldig zoals je vlinders bewerkt hebt. Liefs, Nicole

Annemiek zei

Weer wat anders dan een kaart, maar wel mooi hoor!

José zei

Goh hoe verzin je het zeg. Het ziet er heel mooi uit. Vooral de centrale vlinder is prachtig!
groetjes, Jose

Suze zei

Oohh wat gaaf Jolande je moet maar op het idee komen geweldig.

lieve groetjes Suze