KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 13 maart 2012

Een bloemetje voor Esther.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Esther, zij geeft een verjaardagscandy weg.
Voor dit kaartje heb ik papier van Memory Keepers gebruikt.
De geschulpte rand is gemaakt met een randpons.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid en verder heb ik plakparels gebruikt.

De groene hoeken zijn gemaakt met een shapeabilitie (Fleur de Lis), deze zijn vierkant en heb ik dubbelgeplakt, zodat er een hoek ontstaat.
Daar op heb ik weer een decoratieve hoekcorner opgeplakt.

De stempel is van Penny Black en heb ik met Distress-inkt ingekleurd en bewerkt met Distress-inkt old paper.
Ik heb het met een figuurschaar uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt.

Ik hoop dat Esther het kaartje heeft ontvangen en dat zij het mooi vind.

Groetjes Jolande.


30 opmerkingen:

janny zei

Hele mooie kaart.
Groetjes Janny

janny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Brenda zei

Vrolijk kaartje!! Mooi papier...
Lieve groetjes Brenda

gré zei

een heel mooi kaartje
schitterend

groetjes gré

Wendy Koorevaar zei

Ik vind het een heel mooi kaartje geworden!Leuk gedaan met de hoekjes.

Liefs,
wendy

Tinie zei

Wauwww wat een bijzondere mooie kaart, prachtig die rozen en wat een geweldige details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Patricia zei

Mooie kaart, heerlijk frisse kleuren!
Groetjes Patricia

Tineke zei

Schitterend is je kaart Jolande! Mooi met de rozen.
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Het is een prachtige kaart geworden!

groetjes van Ank

heidy zei

Prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

Neline zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt!
Prachtig weer zo alles bij elkaar.
groetjes
Neline

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Zal ze zeker mooi vinden.

Groetjes Jet

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! heel erg mooi
grtjs, martina
x

Linda zei

Ik vind hem prachtig, echt heel erg mooi gedaan
gr linda

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Jolande!!!

Groetjes Hanny.

Irene zei

Weer zo'n schitterende bloemenkaart, zeker weten dat Esther er blij mee zal zijn!

Liefs, Irene

Marlies zei

Een prachtige en hele chique kaart! Mooie kleuren combi en wat een mooie PB stempel!! groetjes, Marlies

Joke zei

Ohhh wat mooi is dit. Heel bijzonder ook.
groetjes Joke

crealinedance zei

Hallo wat een mooie kaart.Gr.nel

Fieneke zei

Wat een super mooie stempel!! Mooi totaal plaatje geworden.
Groetjes Fieneke

Anneke klerks zei

schitterende kaart!!1
succes

liefs Anneke

Margo zei

Superleuk kaartje, ik ben helemaal verliefd op het postkaartje dat erop zit !
Liefs
Margo

Aleida zei

Wat zijn die hoeken mooi geworden!
En twee-kleurenstiksel, helemaal top!
groetjes,

scraplouise zei

Schitterende kaart, wat een prachtige stempel is dat!!.

gr.LOuise

Miranda de Groot zei

Oh die is mooi.
Groetjes Miranda

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Jolande.

Liefs Riet.

Durvina zei

Wauw wat is ie mooi, met prachtige details.

groetjes, Durvina

Marian zei

Ziet er heel gezellig en mooi uit
Stempel is super
Groetjes

redscrap zei

ik weet wel zeker dat ze deze kaart super leuk vind, geweldig hoor wat een mooie papier lijn is het ook!
groetejs mina

M@rjan zei

Mooi en chique en ik ben weg van je kleurcombinatie. Alles weer zo mooi verzorgd ook.

Groetjes, Marjan