KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 31 maart 2012

The flowers of tomorrow..............

Hallo allemaal, dit keer heb ik een mannenkaart om te laten zien.
Ik heb weer heerlijk beïnkte vingers en ik had ze net schoon, ha ha ha.

De basiskaart is van kraft, de randen heb ik hiervan bewerkt met distress-inkt, (black soot).
Ik heb op muziekpapier met een bloembladeren beïnkt, (peeled paint).
Daarna het papier gekreukeld en met een blendingtool en inkt  (black soot)  bewerkt.
Los geweven lint voor de strik gebruikt, hieroverheen ook wat inkt (black soot) gesmeerd.
De strik heb ik in het midden vast gezet met een brad (Tim Holtz), hierin een pin (Tim Holtz) gestoken met de tekst.
Ik heb het geheel vast geniet op de kaart.

De klaproos is een digi van Becky's Place, afgedrukt op kraft en ingekleurd met Derwent potloden,
het geheel heb ik bewerkt met inkt (black soot).

De quote heb ik van internet gehaald en bewerkt in word.

Met dit kaartje doe ik mee met Dutch Card Lovers, challenge 133.

Nog een fijn weekend verder, groetjes Jolande.



42 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

hij is mooi.
groetjes miranda

Fieneke zei

Wauw Jolande, deze kaart vind ik echt super gaaf zeg!
Groetjes Fieneke

Tinie zei

Heel erg mooi Jolande, super die details die je hebt gebruikt!!!

Groetjes Tinie

janny zei

Erg mooi, je heb weer iets leuks gemaakt.
Groetjes Janny

rosalien zei

Ontzettend gaaf gedaan. Ook een leuke qoute en vooral de manier waarop je hem vanstgezet vindt ik leuk.:)) waarom denk ik daar nou nooit aan??
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

heidy zei

Oh hij is gaaf en mooi Jolande!
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Heel erg mooi, stoere kaart!

groetjes, Annemiek

gré zei

heel leuk je kaart

groetjes gré

Aloesaloes zei

Wat een aparte kaart zeg... prachtig! Leuk om te zien die technieken die jij gebruikt.

Groetjes, Loes

Yvonne zei

Mooie kaart, leuke technieken heb je gebruikt.
Groetjes Yvonne.

Irene zei

Heel apart en heel veel verschillende handelingen die je omschrijft, super leuk Jolande!!!

Liefs, Irene

Nora zei

Een prachtige mannenkaart, ik ben fan!!
Liefs,
Nora

Tineke zei

Schitterend is deze kaart!
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Knap zoals je altijd de verschillende technieken bedenkt en het mooie resultaat dat je ermee bereikt!

groetjes van Ank

Anneke klerks zei

Prachtige kaart voor de meneer
liefs anneke

miriam zei

prachtige kaart en mooie quote
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

José zei

Geweldig! De achtergrond vind ik erg mooi en die klaprozen, wow wat zijn die gaaf zeg.
Bedankt weer voor het meedoen Jolanda!
Groetjes, Jose

Marian zei

Prachtig ook de achtergrond ga ik ook een proberen, en je kaart verders prachtig mooi
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een mooie.gr.Nel

Saskia zei

Ik vind je kaartje weer heel erg leuk geworden. Heb zelf ook altijd vieze vingers, zit altijd onder de inkt.'
Leuk met die pin van TH.
Groetjes Saskia

cristel zei

schitterend met al die technieken hoor
grtjs

Miranda zei

Prachtige kaart Jolanda! groetjes Miranda

Suze zei

Wauw wat ziet dit er weer gaaf uit Jolande supers.

Lieve groetjes Suze

Isabel Cristina Viana Ramalho zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Isabel Cristina Viana Ramalho zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Isabel Cristina Viana Ramalho zei

Oi Jol, sou fã dos seus trabalhos. Parabéns pela dedicação! Já sou seguidora do seu Blog e gostei tanto que adicionei o link dele no meu Blog, tá? O endereço dele é esse aí embaixo:

http://baudaarteira.blogspot.com/

Quando puder, passa lá no meu cantinho, viu? Seja muito bem vinda!
Um abraço.

:))

Angèle zei

Heerlijk toch om zo'n mooi om zo'n kaartje te maken, ondanks vieze vingers!
Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Groetjes, Angèle

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaart ! de achtergrond lijkt zelfs op stof ! verrassend leuk resultaat !
grtjs, martina
x

Jolara zei

die is geweldig leuk ! Liefs Joyce

Brenda en Astrid zei

Wat super gave is dit geworden. Leuke techniek heb je gebruikt.
Groetjes Brenda.

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!!
Mooi die klaproos!
Groetjes ook Patricia

M@rjan zei

Schitterende kaart met een van mijn favoriete technieken gemaakt. De klaproos heb je schitterend gekleurd! Mooie spreuk ook. Fijn dat je weer meedoet met DCL!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Wauw wat een geweldige kaart heb je gemaakt!! Het papier met de bladeren heb je zo mooi gemaakt! Eigenlijk vind ik gewoon alles erop super!! groetjes, Marlies

Judith zei

Een geweldige kaart! De achtergrond is schitterend gemaakt en de klaprozen mooi ingekleurd!
Leuk dat een man ook bloemen ontvangt. Daar ben ik ook voor!
groetjes, Judith

Ellen zei

Prachtige kaart Jolande en wat een mooie quote! Heel erg mooi hoe je de klaprozen ingekleurd hebt op kraft!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Ans zei

Een geweldig mooie mannenkaart. Hele mooie digi en schitterend ingekleurd.

Liefs Ans

Lia zei

Wauw, wat een mooie kaart, kun je zien wat inkt allemaal kan doen he?
groetjes Lia

Cornelie zei

Wat een mooie kaart! Super hoe je de achtergrond hebt gemaakt! Klaprozen zijn heel mooi! Alle verdere details passen er prachtig bij!
Groetjes Cornelie

chantal zei

een heel mooie en aparte kaart. Liefs Chantal

Henriëtte zei

Ik loop achter zie ik. Wat een gave kaart ook weer en leuk om te zien wat jij met het muziekpapier hebt gedaan.
De stempel heb je ook prachtig ingekleurd.

Groetjes Jet

Anja (scrappie) zei

Prachtige kaart met een hele mooie achtergrond zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.