KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 11 maart 2012

In het koude bos.

Hallo allemaal, ondanks het prachtige weer toch een kerstkaartje.
Helaas heb ik niet kunnen genieten van het mooie weer, ik heb het weekend gewerkt.
Gebruikte materialen:
Wit cardstock.
Papier: blokje van Kruitvat.
Bomen: Creatables, eerst gestanst en daarna geëmbost, daarna behandeld met embossing inkt en embossing poeder.
Sneeuwvlokken: komen bij de Blokker vandaan.
Verder heb ik nog plakpareltjes met glitters gebruikt.

Het mannetje heb ik in de zomervakantie vorig jaar geborduurd.

Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

Margo zei

Ik heb gisteren ook moeten werken, vandaag niet ! Je kaartje is heel erg leuk ! Schattig dat geborduurde mannetje !
Liefs
Margo

Brenda zei

Wat leuk het geborduurde kerstmannetje!! Erg leuk kaartje weer!!Lieve groetjes Brenda

Linda zei

Wat een schattig kaartje, leuk om met een geborduurd mannetje te werken
gr linda

heidy zei

Wat een leuk kaartje Jolande.
Sorry,maar het was echt heerlijk vandaag,maar zullen toch wel meer mooiedagen komen......hoop ik haha!
Groetjes Heidy

Anneke klerks zei

wat een mooie en dat mannetje is super,

liefs Anneke

Annemiek zei

leuke kaart, maar wel een werk zeg door dat borduren!

Hanny zei

Wat een grappig kaartje Jolande!!!
Leuk dat borduurwerkje.

Groetjes Hanny.

crealinedance zei

Hoi hoi grappig zo met dat geborduurd mannetje.gr.Nel

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

prachtig je borduurwerk Jolande maar gelukkig is de Kerst nog ver weg en zeker na vandaag me het heerlijke zonnetje.
Groetjes Marja

Thea zei

Leuk gemaakt met dat geborduurde mannetje!

Groetjes Thea

Tinie zei

Ach hoe kom je op het idee!! Je bent ook van alle markten thuis, super leuk!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Het was heerlijk weer, ik heb mijn wandelingetje in de zon kunnen doen.
Mooi borduurtje heb je gemaakt. Het is een geweldig kerstkaartje geworden.
groetjes,

Irene zei

Wat een beeldige kaart Jolande!! Vroeger borduurde ik alle kerstkaarten (klein motiefje in een passepartout kaartje), nu krijg ik helaas traanoogjes van dat gepriegel.

Fijne (vrije) avond, Irene

cristel zei

dat ziet er wel heel mooi uit leuk kerstmannetje
grtjs

Annemarie en Merit zei

schattig dit geborduurde kerstmnannetje in het groe koude bos.....
liefs annemarie en merit

Suze zei

Mooie kaart Jolande heel leuk met het geborduurde mannetje.

Lieve groetjes Suze

scraplouise zei

Schitterende kaart en wat een leuke idee dat geborduurde mannetje erop!.

gr.Louise

Henriëtte zei

Wat een ijzig mooi kaartje heb je gemaakt.
Jammer dat je moest werken met dit mooie weer zeg! Ik kon ook niet naar buiten (schrale troost) zit ziek binnen. Blehhhh

Groetjes Jet

gré zei

heel erg leuk

groetjes gré

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Nicole zei

Sjonge ik loop weer helemaal achter. Wat een prachtige kaarten heb ik weer gemist. Dit kaartje is ook errug schattig!! Liefs, Nicole

Riet zei

Wat heb je toch weer prachtige kaarten gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Patrice zei

Wat een werk zit daar in, maar keileuke kaart!

Patrice zei

Wat een werk zit daar in, maar keileuke kaart!

Gretha zei

Wat maak jij zeer gevarieerde kaarten, deze is ook weer heel leuk gemaakt.
Groetjes Gretha

M@rjan zei

Wat schattig is dat geborduurde mannetje op je mooie kaart!

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Prachtige kerstkaart!
Groetjes Tineke