KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 23 maart 2012

Kerstmannetje.

Ondanks het mooie weer, toch mijn kerstkaartje van deze week.

Gebruikte materialen:
Wit cardstock.
Papier: Eline Pellinkhof (Let it snow).
Cikel: Creatables Marianne Design.
Sterren: gemaakt met een pons.
Hoekcorners, wit gemaakt met nagellak.

Het mannetje heb ik geborduurd tijdens mijn zomervakantie.

Ik zit al een paar dagen, heerlijk in het zonnetje met een haakwerkje of ik kleur wat afdrukjes in, ik kan namelijk niet stil zitten en moet wat te doen hebben, het weekend moet ik weer werken, dus neem ik het er nu van.

Ik wens iedereen een mooi, zonnig weekend, groetjes Jolande.


31 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuk kaartje! Het papier is erg mooi. Groetjes, Yvonne

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Jolande! En wat een mooi kerst patroontje.

Groetjes Hanny.

Linda zei

Ook deze is weer erg leuk geworden
gr linda

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

scraplouise zei

oooh wat is die weer leuk, vindt het papier toch zo schattig!.
Ik heb precies hetzelfde hoor, gewoon lekker bezig zijn.

Werk ze,

LOuise

Fieneke zei

Leuk kaartje! en een leuk borduurwerkje erop. Werk ze dit weekend en geniet nog een beetje van de zon, goede inspiratie voor de kerstkaartjes ;)
Groetjes Fieneke

gré zei

een heel leuk kaartje
en werk ze het weekend

groetjes gré

Irene zei

Een enig borduurtje weer Jolande en knap dat je in de tuin kunt handwerken of kleuren. Dat heb ik gerpobeerd maar vind het maar niks dus of ik tuinier of ik lees een boek maar knutselen/freubelen is voor mij toch echt naar binnen gaan. Dus lang verhaal kort: nog 1 kaartje af maken en dan is het hier even pauze zo lang het van dit heerlijke weer is.

Liefs, Irene

janny zei

Heel erg leuk.
Groetjes Janny

heidy zei

Wat is tie weer leuk Jolande,ik moet echt gaan beginnen hihi!
Groetjes Heidy

Trudy zei

Wat een mooie kaart Jolande!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Knap hoor dat je het volhoudt om kerstkaarten te maken, ik had me dat ook voorgenomen maar er komt helemaal niets van.

groetjes van Ank

Ans zei

Na een paar dagen ziek zijn, ben ik weer eens komen kijken op je blog. Zag een ontzettend mooi Paasmandje en een mooie Kerstkaart. Compliment hoor!
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Gaaf kaartje, Jolande! Vind die boorduurtjes zo schattig!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

Wat een LEUKERD zeg!!!!
Groetjes Patricia.

Durvina zei

Wat een aparte, dit kom je niet zo vaak tegen.

liefs, Durvina

Annette zei

Leuk borduurseltje! en een schitterend kaartje!
xoxo Annette

Ans zei

Heel leuk kaartje, heerlijk zo.n klein borduurwerkje op de vakantie. Doe ik ook graag.

Liefs Ans

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaartje met een schattige geborduurde mannetje! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Adrie zei

bij jou gaat het maar door he met kerstkaarten , leuk hoor.
Groetjes Adrie

cristel zei

hij is weer prachtig en zo een leuk geborduurd kerstmannetje
grtjs

Aloesaloes zei

Prachtige kaart met heel erg leuk borduurwerk! Ook ik heb het overal naar mijn zin als mijn handen maar bezig kunnen zijn...

Groetjes, Loes

Lia zei

Wat een leuk kaartje, vind het geborduurde mannetje helemaal gaaf,
groetjes Lia

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt, schitterend

groetjes manon

jaimie zei

Hallo Jolande,

dat is eens een ander en leuk kerstkaartje zo met een geborduurd patroontje !

Groetjes, Jaimie

Henriëtte zei

Is weer een leukerd.

Groetjes Jet

Tineke zei

Prachtig kerstkaartje!
Wat leuk is ook jouw paasmandje! Leuk modelletje hè?
Groetjes Tineke

Margo zei

Wat een leukerdje, een geduldwerkje is het volgens mij maar lekker in het zonnetje komt dat wel goed !
Geniet nog van je vrije dagen !
Liefs
Margo

Miranda zei

o dat papier is echt leuk!! ik ben dol op paddenstoeltjes
de geborduurde kerstelf is ook erg leuk
kortom leuke kerstkaart

gr
Miranda

José zei

Mooi borduurwerk zeg. Erg mooie kerstkaart!
Groetjes, Jose

Suze zei

Mooi kaart Jolande, leuk zo met een borduurtje erop.

Lieve groetjes Suze