KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 21 maart 2012

Paasmandje.

Hallo allemaal, ik ben weer terug van weggeweest, het weekendje Londen was heerlijk.
Voordat ik wegging heb ik dit paasmandje gemaakt.
Ik heb papier van Maja Design gebruikt, een restje, kon ik nu mooi nog gebruiken.
Verder heb ik brads en bloemetjes gebruikt en de bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
De randen van het kraft en de bloemblaadjes heb ik bewerkt met distress-inkt.
Uiteraard gevuld met paaseitjes.

Het is een ienie mienie mandje,  het is gemaakt van een vel kraft van 6 x 6 inch ( 15,24 x 15,24 cm), zonder de handvaten.

Groetjes Jolande.

24 opmerkingen:

scraplouise zei

Hij is superleuk Jolande, zag hem gisteren al voorbij komen maar ik kon niet reageren want de link werkte niet, mooi zo dat kraft met het paarse hartjespapier.

gr.LOuise

Patricia zei

Wat een PLAATJE weer!!!!!!(mind your eggs haha)
Groetjes Patricia

Miertje zei

Wat gaaf, ik vind hem geweldig !!
Groetjes, Miranda

Ineke zei

Wat een lief mandje, heel erg leuk.

Groetjes,
Ineke

Henriëtte zei

Wat een schatje Jolande.

Groetjes Jet

janny zei

schattig mandje
Jolande en heel mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes Janny.

miriam zei

Hij is erg leuk ,zag hem gisteren al voorbij komen in de leeslijst .Maar als ik er dan op klikte kwam er iets anders
gr miriam

Crea Astrid zei

Wat een prachtig mandje heb je gemaakt. Mooi van kleur ook. Had het patroon ook al opgeslagen. Het is inderdaad ienie minie, als ik zo in je hand zie liggen. Maar wel schattig.

Er komt heus nog wel een keer een demo dat jij niet hoeft te werken hoor.

Groetjes Astrid.

Trudy zei

Schitterend!! wat een prachtige creatie Jolande!
groetjes Trudy

Tinie zei

Jij bent ook echt van alle markten thuis, wat een prachtige creatie, met super kleuren!!!

Groetjes Tinie

Ans zei

Wat een super mooie creatie, lijkt veel groter dan het dus is.


Liefs Ans

Marja zei

Wat een superleuk mandje. Veel groter moet het ook niet zijn, want dan kunnen er ook weer meer eitjes in en dat is niet goed.

M@rjan zei

Mooie en chique mandje! Erg gaaf!

Groetjes, Marjan

sjouks kaarten zei

Wat leuk zo'n klein mandje, helemaal leuk!
Groetjes Sjoukje

Martha zei

Super mooi zeg, mooie kleuren ook!! En lekker ;-)
Gister kon ik inderdaad niet reageren, nu gelukkig wel!
Groetjes,
Martha

Irene zei

Gisteren wilde het hier ook niet maar gelukkig vandaag wel, wat een onwijs gaaf mandje Jolande!!
Leuk dat het in London gezellig was, ik geniet er ook elke keer enorm en vind het wat dat betreft jammer dat Sylvia voor een baan in het hoge noorden van de UK heeft gekozen!!!

Liefs, Irene

Saskia zei

Ik vind het een heel leuk mandje geworden.
Groetjes Saskia

Frouwkje zei

Superleuk Jolande!! Het blijft mooi papier hé?
Liefs, Frouwkje

Marlies zei

Een super leuke mandje! Prachtig gemaakt en leuk dat je een foto met je hand erbij hebt gemaakt, zo zie je eigenlijk hoe groot/klein het in het echt is! groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Wat een schattig mandje. Ik had het groter ingeschat dan het werkelijk is, dat is nu goed te zien door de foto met je hand.

groetjes van Ank

marian zei

Wat een schatje is het. Heb je weer super gedaan.
Groetjes Marian

José zei

Wat een ontzettend mooi mandje zeg. Hele mooie vorm. Top gemaakt.
Groetjes, Jose

Suze zei

Schattig mandje Jolande, en deze kleuren blijven mooi.

Liefs Suze

Judith zei

Oh, wat een lief mandje. Mooi papier hebt je gebruikt en zo netjes afgewerkt!
De doos met elegante deksel is ook top