KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 6 maart 2012

Romantische ronde kaart.

Dit kaartje heb ik voor Irene gemaakt, zij is 26 maart jarig en geeft een candy weg.
Als basis heb ik wit kaartkarton gebruikt.
De rand om de cirkel is gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Het papier is van Glitz (Pretty in Pink).
Verder heb ik nog kant, lint en plakparels gebruikt.

De roos is een stempel van Viva en heb ik met bruine inkt gestempeld op het dessin papier en ingekleurd met Derwent potloden.
De bloemetjes heb ik gemaakt met een pons, hierin plakpareltjes geplakt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een stans Leane Creatief, gestanst uit glad kaartkarton en gekleurd met Derwent potloden.




En dan wil ook nog deze prachtige digitale naam stempel laten zien die Marjan voor mij heeft gemaakt.
Marjan nogmaals bedankt ik ben er heel blij mee.

Groetjes Jolande.

45 opmerkingen:

Tineke zei

Een schitterende kaart! Mooi met de rozen.
En gaaf je stempel.
Groetjes Tineke

Aleida zei

Een hele mooie kaart! Daar zal Irene blij mee zijn.
Mooie naamstempel heeft Marjan gemaakt.
groetjes,

Annemiek zei

Prachtige kaart weer Jolande, mooi gekleurd ook.

groetjes, Annemiek

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!
Gaaf, je naamstempel!!
Liefs, Frouwkje

Miranda de Groot zei

Een hele mooie kaart.
Gaaf die naamstempel.
Groetjes Miranda

gré zei

schitterend mooi kaartje
en je stempel is ook toppie

groetjes gré

Thea zei

Super! Wat is dit een mooie kaart Jolande, prachtige roosstempel. Hier zal Irene heel blij van worden.

Groetjes Thea

Tinie zei

Super wat een geweldige mooie kaart laat je zien, super die prachtige rozen!!! Gaaf je eigen stempel!!

Groetjes Tinie

Mia Niessen zei

Heel erg mooi gemaakt en met bruine inkt gestempeld maakt de roos heel levendig.

freubeltjes kaarten zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!

Groetjes Ageeth.

scraplouise zei

Schitterend kaartje heb je voor Irene gemaakt, past echt bij haar.
De roos heb je prachtig ingekleurd, ik heb hem ook en nog nooit gebruikt, erg hé.
Super hoor je naamstempel!.

gr.LOuise

Aloesaloes zei

Wat een schitterende rozenkaart! Erg leuk erbij vind ik de kleine geponste bloemetjes met de blaadjes.

Groetjes, Loes

Irene zei

Hallo Jolande,

Hij is echt zooo mooi en de eerste die de post heeft bezorgd dus alle aandacht gaat er naar uit! Leuk om te lezen wat je hebt gebruikt want ik zat dus met sommige dingen helemaal verkeerd blijkt nu (randje van MS en geen Crealies doily!). Vooral die blaadjes heb ik aandachtig bekeken en me afgevraagd hoe ze gemaakt zijn. Raadsel helemaal opgelost!!!

Liefs, Irene

Tini zei

Heel mooi geworden zeg, echt heel mooi die rozen.
Leuk zijn ze hé de digitale naam stempel, ik heb er ook één.
Gr. Tini

Marja Rolfes zei

Hallo Jolande! Heerlijk romantisch deze rozen kaart!!
Je naam digistempel is super!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Fieneke zei

Super mooi kaartje, heel romantisch, je vorige vlinder kaartje vind ik ook prachtig.

Groetjes Fieneke

sjouks kaarten zei

Prachtig je kaart!
Wat een mooie eigen stempel!
Groetjes Sjoukje

heidy zei

Wow wat een prachtig kaartje Jolande en mooie stempel!
Groetjes Heidy

Saskia zei

Wat een mooie kaart is het geworden met die prachtige roos.
Je digitale naamstempel is heel mooi.
Groetjes Saskia

janny zei

schattige kaart, mooie kleuren.
groetjes Janny

crea-elma zei

Leuk kaartje geworden.


groetjes Elma

crealinedance zei

Wat een hele mooie.gr.Nel

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!!
En je stempel is echt HEEL ERG MOOI!!!!!
Groetjes Patricia

Annemarie en Merit zei

schitterend, die staat prachtig te pronken bij Irene op de kast..

liefs annemarie en merit

Miertje zei

Prachtige kaart Jolande !!
En je naam digi is ook helemaal top !!!
Gr, Miranda

Martha zei

Wat een super mooie kaart zeg!! Die rozenstempel is erg leuk!! En je eigen stempel ook!
Groetjes,
Martha

Annemarie zei

Een mooie kaart Jolande!
En een mooie naamstempel heb je!
Groeten annemarie

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart weer en wat heb je een leuke naamstempel gewonnen.

Groetjes Jet

Neline zei

Prachtige kaart, rond is ook altijd een leuk modelletje. De rozen zijn ook prachtig!
groetjes
Neline

miriam zei

prachtige romantische kaart
gr miriam

Kaartenkraam zei

Wat een schitterende uitgebalanceerde kaart is dat, heel mooi van kleur en alles past perfect bij elkaar.
Leuk die naamstempel!

groetjes van Ank

Anneke klerks zei

Prachtige kaart Jolanda!!!

leuk stempeltje ook!!!!

liefs Anneke

Trudy zei

Wat een prachtige kaart weer Jolande!
Groetjes Trudy

Diana zei

Hoi Jolande,
Lang geleden,... maar wat heb je mooie creaties gemaakt vind dit kaartje echt prachtig!!

groetjes Diana

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie digi naam stempel heb je.

Groetjes Astrid.

Wendy Koorevaar zei

Wat een sjiek kaartje, echt heel mooi gemaakt!

Ik vind je digi-stempel ook super! Ik heb er ook een van Marjan, ze is er echt een kei in.

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Supermooi is je kaart! ik houd wel van dat romantische! Leuk dat je zo blij bent met je stempel en lief dat je dit zo laat zien op je blog, dankjewel.

Groetjes, Marjan

Miranda zei

Prachtige kaart Jolanda en mooi gekleurd! groetjes Miranda

Tineke's hobby zei

wow ik ben na lange tijd weer eens op blogs maar ik heb zeker wat gemist wat een prachtige creatie's heb je gemaakt
Deze ronde kaart is ook schitterend het is een mooie romantische kaart en heel mooi in de vorm
Groetjes Tineke

Linda van der Velden zei

Hele mooie kaart! Wow!

Groetjes,

Linda

http://lindacrea.blogspot.com/

Suze zei

Schitterende kaart Jolande, mooi van kleur prachtig.

Lieve groetjes Suze

Adrie zei

Mooie kaart weer Jolande , en het model is ook heel erg leuk.Erg mooi geheel.
Groetjes Adrie

cristel zei

schitterend gewoon weer heel mooie stempel past allemaal weer perfect en hele mooie naamstempel
grtjs

Ballie (Bennarda) zei

Prachtige kaart mooie kleuren en schitterende rozen.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Marlies zei

Wauw wat heb je een super mooie, romantische kaart voor Irene gemaakt! Leuk model en ik ben helemaal weg van de stempel!! Mooie kantje heb je ook erbij! en de bloemen die je erbij hebt gemaakt zijn ook zo mooi en fijntjes! groetjes, Marlies