KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 13 maart 2012

Zomaar een kaartje.

Voor deze kaart heb ik papier van Eline Pellinkhof (Roses are Red) gebruikt.
De stiksteekjes zijn met de hand genaaid.
De randen van het papier heb ik met de distresser gebruikt.
Het labeltje is gemaakt met een stans van X-cut en vastgemaakt met touw, de tekst is een stempel van Nicole Verkooyen.
De stempel is van Sheena Douglas en is gestempeld op het dessin-papier, ingekleurd met Derwent potloden.

Voor de kaart heb ik de mooie sketch van Dutch Card Lovers gebruikt.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

gré zei

wat geweldig schitterend

groetjes gré

Anneke klerks zei

Zo maar
Verschrikkelijk mooi

liefs anneke

janny zei

Hij is weer geweldig, mooie kleuren.
Groetjes Janny

Ans zei

Wow, hij is weer schitterend. De stempel komt zo mooi uit op het dp.

Liefs Ans

Cornelie zei

Heel erg mooi kaartje. Papavers, met de tekst vind ik altijd een prachtige combinatie. Slim gecombineerd de twee uitdagingen!
Groetjes Cornelie

redscrap zei

wat een geweldige kaart, erg mooi!1
groetejs mina

M@rjan zei

Heel mooie combi, die tekst stempel en de bloemen. Maar ook de kleuren erin en het kleurwerk! Weer een supermooi kaartje, Jolande!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

Succes met de challenges.

Groetjes Astrid.

heidy zei

Wat een plaatje Jolande!
Groetjes Heidy

Jolara zei

wauw prachtig ! Liefs joyce

Kaartenkraam zei

Alweer een prachtige kaart! zoals je de stempel hebt ingekleurd, erg mooi!

groetjes van Ank

Margo zei

Goh wat mooi zeg ! Heel mooie combinatie van die scrip-stempel met de klaproos !
Liefs
Margo

Tineke zei

Een prachtige kaart weer! Mooi is de stempel van de klaprozen.
Groetjes Tineke

rosalien zei

Geweldig, vooral de stempel vindt ik gaaf. :)) Heel leuk gedaan om die op designpapier te stempelen, geeft een heel leuk effect zo.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Neline zei

Weer zo'n prachtige kaart!
Mooi gedaan.
groetjes
Neline

Irene zei

Jolanda ik vind het weer schitterend wat je laat zien met een bloemenstempel!!!

Liefs, Irene

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Jannie zei

Een geweldig mooie kaart Jolande.
En wat is die stempel weer mooi ingekleurd.

Groetjes Jannie

cristel zei

de klaprozen vindt ik altijd zo mooi op een kaart weet niet waarom maar heeft iets speciaals
grtjs

Ellen zei

Wow, wat een prachtige "Artsy" kaart Jolande, hele mooie uitwerking van de schets!
Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

José zei

Schitterend! Die klaprozen zijn prachtig en ook heel mooi op die geschreven achtergrond. Ik vind het een beauty!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes, Jose

Marian zei

Ziet er prachtig uit mooie kleuren gebruikt
Groetjes

Blankina zei

Wat een mooie klaproos kaart zeg...Als mijn moeder hem ziet...vraagt ze vast of ik ook zo'n mooie stempel kopen kan.
Lieve groeten uit Italie
Blankina

Martha zei

Wat een beeldschone kaart is dit zeg!!
Groetjes,
Martha

Patricia zei

Echt SUPER MOOI!!!!!
Groetjes Patricia
tot gauw......................ik heb er zin in.

Diana zei

Oh,.. wat een Mooi kaartje!!

groetjes Diana

scraplouise zei

Wat een stijlvol kaartje Jolande, prachtige stempel en schitterend ingekleurd!.

gr.LOuise

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig kaartje Jolande! Ik vind de stiksteekjes er omheen zo gaaf.

Liefs,
wendy

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig kaartje Jolande! Ik vind de stiksteekjes er omheen zo gaaf.

Liefs,
wendy

Margot zei

prachtige kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Yvonne zei

Prachtig kaartje. De stempel is erg mooi, net als het papier trouwens. Groetjes, Yvonne

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Jolande!
Groetjes Trudy

Henriëtte zei

Wat een mooie warme kaart heb je gemaakt.
Veel plezier in Londen dit weekend.

Liefs Jet

Henk Kuiters zei

Hallo Jolande

Als je met Spellbinders mallen werkt kijk dan eens op papier-webwinkel.nl. Je vindt ze nergens goedkoper

met vriendelijke groet

Henk Kuiters

crealinedance zei

Hoi hoi mooie kaart,veel plezier van het weekend.gr.Nel

Adrie zei

Met zo'n mooi ingekleurde klaproos is het echt niet "zomaar" een kaartje hoor Jolande. Hij is prachtig.
groetjes Adrie

Nicole zei

Schitterend!! Die klaproos met tekststempel erachter, mmmmm geweldig. liefs, Nicole

miriam zei

wat een schitterende kaart die klaprozen zijn prachtig ,ook leuk dat stempeltje er zo aan
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Stella zei

Wow wow wow voor mij ben je de winnaar. Ik vind die bloemen over de tekst achtergrond echt fantastisch; en perfect ingekleurd met deze tinten. Wat een klus; maar zó de moeite waard. Hij is weergaloos mooi!
Groetjes,
Stella

Liefs Ineke zei

Hoi Jolanda wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. groetjes en liefs van Ineke

Anja (scrappie) zei

Prachtige kaart hoor die bloemen zijn echt blikvangers heel erg gaaf. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Tinie zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

www.boshobbyshop.nl zei

heel erg mooi!!

Groetjes,
Anouk