KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 21 april 2012

Cadeautje voor mijn liefste maatje.

Hallo allemaal, vorige week heb ik geen kerstkaartje gemaakt, maar hier is mijn kerstkaartje weer voor deze week.

Ik heb mallen van Marianne Design gebruikt.
De grote cirkel is van kraft bewerkt met witte inkt, ik heb het op wit karton met linnenstructuur geplakt en er een randje langs geknipt.
De kleinere cirkel is van wit karton met linnen structuur, ik heb er kraaltjes op genaaid.

Het afdrukje is van Precious Moments en is ingekleurd met Derwent potloden, de sneeuw heb ik getekend met een gelpen, ik heb ook nog wat sneeuw gemaakt met Liquid Applique.

Groetjes Jolande.

42 opmerkingen:

hildedewilde zei

superschattig! gr. hilde

Jannie zei

Oooo wat een schitterend lief Kerstkaartje Jolande.
En het past nu wel een beetje bij het koude weer wat we nu hebben en alle hagelbuien die over ons heen komen.

Groetjes Jannie

Tineke zei

Een heel lief kerstkaartje!
Groetjes Tineke

Adrie zei

I vind hem zoooo lief.
En heel mooi ingekleurd.
Groetjes Adrie

scraplouise zei

Wat een bjoetie Jolande!!.

gr.LOuise

Tinie zei

Wat krijg je toch een prachtig effect op craft en zo mooi ingekleurd, super!!

Groetjes Tinie

Hanny zei

Schattig kaartje Jolande.Je hebt ook weer prachtig gekleurd.

Groetjes Hanny.

Annemiek zei

Wat een snoezig kaartje!

Linda zei

Ohhhh wat een lieffie, heel mooi gedaan heb je dat
gr linda

Thea zei

Een juweeltje Jolanda en wat ontzettend mooi gekleurd!

Groetjes Thea

Henriëtte zei

gaaf je kaart Jolande en wat een schattige stempel heb je gebruikt.

groetjes Jet

gré zei

heel erg mooi jolande
schitterend gekleurd

groetjes gré

Yvonne zei

Ooh, wat een schattig kaartje.

Hélène zei

Wat een lieve kerstkaart! Mooi ingekleurd en een schattig afdrukje.

Groetjes Hélène

Ans zei

Wat een snoepie, heel leuk dat ronde.

Liefs Ans

Lia zei

Wat een mooie kerstkaart, lief plaatje,
groetjes Lia

Irene zei

Jolande ik smelt!!!!
Wat is dit een beeldschoon kaartje en het afdrukje zooooo lief!! Schitterend wat je weer allemaal voor bijnders hebt gedaan, jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik workshoppen bij je!!!!

Liefs, Irene

janny zei

Een heel lief kaartje heb je gemaakt.
Hihi ik heb ook al zitten brainstormen over kerstkaarten te maken, moet er altijd zoveel hebben en dan alvast een paar te gaan maken.
Groetjes Janny

Kaartenkraam zei

Beeldschoon kaartje en wat is dat kraft toch mooi en je hebt het ook schitterend ingekleurd. Leuk die kraaltjes.

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart met een lieve stempel. Volgens mij ben je al aardig op dreef met je kerstkaarten!?

Groetjes AStrid.

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat een lief kaartje is dit zeg
en dat stempeltje is ook al zo lief.

Groetjes Marrie

Suze zei

Schitterende kerst kaart Jolande leuk afdrukje zeg.

lieve groetjes Suze

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een droppie is het geworden Jolande. Schattig en mooi.
groetjes en fijn weekend
MArja

Cornelie zei

Echt een prachtig kaartje!! Heel mooi gedaan allemaal! maak je echt iedere week een kerstkaartje? Wauw, knap!
Groetjes Cornelie

Miranda de Groot zei

Heel erg mooi. Prachtig gekleurd.
Groetjes Miranda

Patricia zei

Wat een SCHATJE zeg!!!
Groetjes Patricia

heidy zei

Wat een leuk kaartje Jolanda,zo'n lief afdrukje!
Groetjes Heidy

M@rjan zei

Supermooie kaart! Wat een snoezig afdrukje en wat heb je het mooi gekleurd, het straalt gewoon!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wat een prachtige creatie is dit!! Groetjes Trudy

Ans zei

Zo kief en zo mooi. Hier ga je vast mee scoren Jolande.
Fijne zondag verder.
Groetjes Ans

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,
de kaart hieronder vind ik ook supermooi.

groetjes, Hannie

Anneke klerks zei

Dit is echt wel, een hele mooie kerstkaart,
Schitterend!!
liefs anneke

José zei

PRACHTIG! Hele mooie vorm en wit en kraft gaan zo mooi samen. Je kleurwerk is onweerstaanbaar zeg. Mooi met de witte sneeuwvlokjes. Een echte beauty!

Marlies zei

Wat een super mooie en super schattige kaart!! Een heel leuk model en ik ben helemaal weg van het lief afbeelding die je ook geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Ahhh wat een lieffie! Ik ben helemaal weg van het afdrukje en wat heb je weer mooi ingekleurd! Echt een prachtig kaartje.

Liefs,
Wendy

cristel zei

hij is super lief echt waar
grtjs

Miranda zei

mooi kaartje hoor jolande en super ingekleurd
gr
Miranda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi, heerlijk een kerst gevoel krijg je erbij!

Groetjes Ida

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,Wat een schitterend kaartje is dit.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! heeeeeeel mooie en zooooo schattig ! de sneeuw is superzzzz geslaagde ! topppertje hoor ! heel knap ingekleurd ook ! de max !
grtjs, martina
x

Nora zei

Jouw kaartje lijkt wel een sprookje, zooooo engelachtig mooi!

Elly zei

OOOH Jolande, wat een PLAATJE!!! prachtig!

groetjes, Elly