KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 17 april 2012

Happy Birthday.

Ik heb een hanger gemaakt met verpakkingsmateriaal, het ribbelkarton zat tussen borden in om breuk te voorkomen en ik dacht "hé, dat kan ik mooi gebruiken'. 

Ik heb het onderste karton behandeld met witte inkt.
De vlag heb ik geverfd met acrylverf.
De slinger met vlaggetjes heb ik gemaakt met touw, papier van Marianne Design en stempels van Eline Pellinkhof ( vlag en letteres) en vastgemaakt met een brad.
De grote letters zijn stempels van Eline Pellinkhof.
De kleine letters zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Het hek is gemaakt met een stans van Magnolia, hierop heb ik steentjes geplakt.

Edwin is ingekleurd met Derwent Potloden, de ballon heb ik vastgemaakt met touw.

Deze hanger heb ik gemaakt voor in de etalage van Hobbystunter.

Groetjes Jolande.


31 opmerkingen:

Lia zei

Zag hem al een keer voorbij komen, vind het heel leuk bedacht en bewerkt,
groetjes Lia

Patricia zei

Hij hangt echt mooi te zijn in de etalage hoor!!!!haha
Groetjes Patricia

hennie zei

Wauw leuk gemaakt...
Hennie

scraplouise zei

Wat een enig idee, ziet er super uit, wij scrappers kunnen ook alles gebruiken hé

gr.LOuise

Jolara zei

prachtig ! Liefs joyce

Erica ♥ zei

Origineel idee zeg, en heel erg leuk gedaan, mooi kaartje.
Grtjs Erica.

Martha zei

Tjonge, wat super leuk en mooi zeg!! Schattig!
Groetjes,
Martha

heidy zei

Erg leuk gemaakt Jolande!
Groetjes Heidy

Cornelie zei

Tof idee, en heel mooi gemaakt!
Groetjes Cornelie

Neline zei

Super idee, alles bewaren dus;)
Leuk gemaakt met de stoere Edwin erbij.
groetjes
Neline

gré zei

heel leuk bedacht en gemaakt

groetjes gré

hennie zei

Nee wij gooien niets meer weg!!!
Enig idee Jolande, mooi uitgevoerd.
Groetjes hennie.

M@rjan zei

Vind hem super! Leuk effect dat ribbelkarton.

Groetjes, Marjan

Kaartenkraam zei

In eerste instantie leek het wel breiwerk, die vlag! Leuk gedaan hoor, origineel!

groetjes van Ank

janny zei

leuk idee zeg, hihi wat je al niet kan gebruiken!
Zullen wij daarom zoveel ''zooi'' hebben??
Alles is te gebruiken hihi lol.
Groetjes Janny.

cristel zei

ja zo zijn we nu eenmaal he we kunnen alles gebruiken voor onze hobby maar het ziet er ook weer schitterend uit
grtjs

Linda zei

Ohhhhh wat leuk gedaan heb je dat, super
gr linda

miriam zei

wat een leuk idee om dat zo te gebruiken. Ziet er mooi uit zo samen .
Ik dacht even dat je meedeed met dcl,daar is het thema holland en je vlag heeft die kleuren

gr miriam

Marian zei

Leuk effect met de ribbels het geheel ziet er mooi uit
Groetjes

Hanny zei

Super leuk gemaakt Jolande!!!

Groetjes Hanny.

Tinie zei

Geweldig, ziet er weer super uit!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Scrap Girl Online zei

Hij is heel erg leuk geworden.
Gr. Helga

Marlies zei

Een super leuke creatie! Geweldig gemaakt en wat een goed idee met het ribbelkarton! Een super effect!! Leuke vlaggetjes! groetjes, Marlies

Ans zei

Wow zeg wat ziet Edwin er mooi uit, prachtige kleuren. Een heel mooi kaartje.

Liefs ANS

Suze zei

Heel mooi Jolande leuk ook dat je het opkan hangen.

Lieve groetjes SUze

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie hanger Jolande, leuk in de Nederlandse kleuren.
Ook de vlaggetjes staan er heel mooi bij.

Liefs,
Wendy

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat staan er toch wéér prachtige werkstukken op je blogje!!

Groetjes, Jaimie

Neltine zei

LEUK Jolande!! Zo zie je maar dat Hollandse kaarten ook echt reuzeleuk kunnen zijn.
Je hebt er iets supers van gemaakt.
En dan dat ribbelkarton. Ideaal, ik verzamel ook altijd alles hihi.

groetjes,
Neltine

Tineke zei

Supermooi is je Hollandse hanger!!!
Wij scrappers kunnen alles gebruiken hè? Weggooien is zonde ;-)
Groetjes Tineke

Ans zei

Jolande, volgens mij verzamel jij alles wat los en vast zit, want je ziet steeds weer mogelijkheden om er wat moois van te maken. Een geweldige stoere kaart voor een jongen.
Groetjes Ans