KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 11 april 2012

Kaartje met zelfgemaakt dessinpapier.


Met deze kaart wil ik mee doen met de liftchallenge, de opdracht luid maak je eigen designpapier.
Het achtergrond papier heb ik dus zelf gemaakt.
Ik heb wit cardstock gebruikt, hierop heb ik een stuk kant gelegd en daarna heb ik het met inktspray van Dylusion bespoten, ik heb 2 kleuren gebruikt. ( metlted chocolate en crushed graps).
De cirkel is gemaakt met een creatables, hier heb ik weer een cirkel uitgesneden.
Ik heb er nog plakpareltjes opgeplakt.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

De stempel is van Hero Arts en heb ik bewerkt met embossingpoeder.

Het lint van de strik heb ik ook met de inkt bewerkt, de brad komt bij Xenos vandaan.

Groetjes Jolande.





39 opmerkingen:

Linda zei

Schitterende kaart, heel erg mooi gedaan
gr linda

heidy zei

Wow wat gaaf Jolande,een echt kunstwerkje!
Groetjes Heidy

Patricia zei

Wauw super Jolande!!!!
Mooie inkt he de Dylusionssssssss haha
Tot zo.
Groetjes Patricia

Mieke zei

Heel mooi gedaan!

scraplouise zei

Waauw wat mooi, schitterende kleur, de mal staat er prachtig op!.

gr.LOuise

Cornelie zei

Dit is nou precies wat we bedoelen! Idd helemaal in jou straatje! Erg mooi gemaakt, in prachtige kleuren. Heel mooi de strik ook in de kleuren en de brad erin. Super gelukt zou ik zo zeggen!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Cornelie

Lia zei

Prachtige kaart en leuk om zo zelf je achtergrondjes te maken, toppertje hoor,
groetjes Lia

cristel zei

super gedaan hele mooie achtergrond heb je gemaakt
grtjs

Miranda zei

Mooie achtergrond en kaart Jolanda! Ja , als je eenmaal de smaak te pakken hebt van achtergronden......dan ga je los, groetjes Miranda

Fieneke zei

Mooi!!!! Wat een super mooi geheel, erg leuk gedaan met die achtergrond.
Groetjes Fieneke

Neline zei

Wat een gave kaart weer! En de achtergrond is echt supers.
groetjes
Neline

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Echt super Jolande. En een prachtige kleur. Mooie compositie.
groetjes Marja

gré zei

heel erg mooi gedaan
supers zo dat kleuren

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan, prachtige kleur, de strik springt er uit!

groetjes van Ank

janny zei

Heel mooi gedaan !
Groetjes Janny.

Tinie zei

Wat een prachtig resultaat, super van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

Ineke zei

prachtige kaart en mooi gemaakt dat designpapier.


Groetjes,

ineke

miriam zei

wat mooi gedaan ,hij is prachtig
gr miriam

José zei

Dit is zeker wat we bedoelen. Helemaal geweldig. Wat een achtergrond zeg, ik ben er weg van. Prachtkaart Jolande en bedankt voor het meedoen met de iets anders challenge.
Groetjes, Jose

José zei

Dit is zeker wat we bedoelen. Helemaal geweldig. Wat een achtergrond zeg, ik ben er weg van. Prachtkaart Jolande en bedankt voor het meedoen met de iets anders challenge.
Groetjes, Jose

Marian zei

Ziet er super uit Mooie kleuren
Groetjes

Tineke zei

Wauw, prachtige kaart! Een geweldig mooi resultaat.
Groetjes Tineke

anita01 zei

Ja ja dit is smullen meid!!!!

Helemaal in Aniet d'r stempel straatje ;o)

Warme groetjes,
Anita

Judith zei

De challenge heeft het creatieve in jou naar boven gehaald (wat het maken van een eigen achtergrond betreft in ieder geval. Anders ben je namelijk ook creatief, echt! Het zou verkeerd over kunnen komen, dat is niet mijn bedoeling)
Het is een geweldige kaart geworden, power door de prachtige kleur paars!

M@rjan zei

Supermooi Jolande! Prachtige kaart, net als die je mij stuurde, dank je wel!! Leuk dat je meedoet met onze Liftchallenge "iets anders".

Groetjes, Marjan

crealinedance zei

Hoi hoi Je hebt de smaak te pakken helemaal leuk.Gr.Nel

Henriëtte zei

Ziet er supermooi uit zeg. Mooie kleur heb je gebruikt.

Groetjes Jet

ida zei

wat heb je dat mooi gemaakt, prachtig die paarse kleuren..

groetjes Ida

Yvonne zei

Heel erg mooi gedaan Jolande.
Ik vind je achtergrond prachtig en wat een mooie kleur paars.
Groetjes Yvonne.

Ans zei

Een mooi kunstwerkje, de achtergrond is supermooi. Mooie brad.

Liefs Ans

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een hele mooie en originele kaart! Je hebt een prachtige achtergrond gemaakt in een mooie kleur en met de stempel en details een stijlvol geheel!! groetjes, Marlies

Aleida zei

Mooi gedaan! Handig dat je het lint ook met dezelfde inkt behandeld hebt, nu heb je precies de juiste kleur!
groetjes,

Rema designs zei

Wat leuk om je designpapier zelf te maken erg mooi geworden

Groetjes rebecca

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Mooi zo dat eigen designpappier wat je gemaakt hebt.

Groetjes Astrid.

Elly zei

Mooie kaart Jolande!Heel erg mooi sprekend!!

groetjes, Elly

Ellen zei

Super kaart Jolande en wat een mooi dessinpapier heb je gemaakt!
Groetjes Ellen

Nadine zei

Ik vind je kaartje er toch super uitzien! Wat een mooie kleur paars! ook die brad is super! Leuk dat je met ons meedoet!

Ans zei

Een schitterende kaart in mijn favoriete kleur.
Groetjes Ans