KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 9 april 2012

Lentekaartje.

Hallo allemaal, dit keer heb ik een lentekaartje om te laten zien.
De basiskaart heb ik bewerkt met distress-inkt.
Hierop een geémboste rechthoek, voordat ik ging embossen heb ik het papier eerst bewerkt met lichtblauwe inkt, na het embossen heb ik het geëmboste gedeelte bewerkt met een wat donkerder blauwe inkt.
Een ovaal geknipt, bewerkt met blauwe en bruine distress-inkt en daarna de muzieknoten gestempeld met bruine inkt.

De bloemblaadjes en bloem zijn stempels van Hero Arts en de vlinder is een stempel van Studio Light.
De stempel met bladmuziek is van La Blanche. 

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, heel mooi gedaan heb je dat, die mooie glimsteen in de paarse bloem vind ik ook een erg mooi detail op je kaart
gr linda

crealinedance zei

Hoi hoi heel zo leuk zo gestempeld.gr.Nel

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart prachtig gedaan die beïnkte geëmboste achtergrond..

Liefs annemarie en merit

Ans zei

Heel mooi kaartje Jolande en die bloem heeft zo,n mooie steen, is het een brad?

Liefs ANS

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart en het hart van de bloem is heel bijzonder!

groetjes van Ank

janny zei

Heel mooi kaartje en wat een werk heb gedaan met je inktjes.
Groetjes Janny

Henriëtte zei

wat een mooie kaart weer. Prachtige kleuren combi en mooie stempels gebruikt. Mooie medaillon heb je ook in het hart van de bloem gezet.

Groetjes Jet

chantal zei

een pracht van een kaart. De achtergrond vnd ik héél geslaagd
liefs Chantal

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande,
heel mooi gemaakt.

groetjes, Hannie

miriam zei

wat mooi zo ,vindt die witte randjes eromheen leuk.
Prachtig geheel zo
gr miriam

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Het is een plaatje hoor. Fijne dag vandaag nog en veel liefs van Ineke

M@rjan zei

WAT mooi! Die blauwe achtergrond heeft veel effect. De andere stempel embellishments passen er perfect bij.

Groetjes, Marjan

Rema designs zei

Wauw die is mooi

Groetjes rebecca

Anneke klerks zei

Prachtige kaart, het hart in de paarse bloem.....schitterend!!!
liefs anneke

Patricia zei

Wauw mooi zeg Jolande!!!!
Groetjes Patricia.

Tinie zei

Weer een hele bijzondere mooie kaart, prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Nora zei

Heel mooie kaart, het beïnkten en embossen geven deze kaart iets extra!
Fijne paasmaandag!

hennie zei

Een kunstig werkje Jolande.
Ik ga vandaag ook heerlijk spelen op mijn knutselplekje, het is er weer voor.
Lieve groetjes hennie.

Lia zei

Prachtige kaart, leuk hoe je de bloemen hebt gestempeld en uitgeknipt,
groetjes Lia

Marja zei

een mooi geheel. De bloem en bloemblaadjes vind ik erg mooi.

cristel zei

je hebt er weer je werk van gemaakt prachtig hoor
grtjs

Aloesaloes zei

Prachtig! Heel mooi van kleur en heel apart door het gebruik van verschillende technieken. Schitterende muzieknotenstempel...

Groetjes, Loes

Fieneke zei

Mooi geheel jolande!
Groetjes Fieneke

Yvonne zei

Mooie kaart! Prachtige stempel die bloemen en vlinder. Leuk zoals je de achtergrond geembost hebt en bewerkt met inkt. Groeten, Yvonne

Tineke zei

Prachtige kaart Jolande! Zo mooi gedaan.
Groetjes Tineke

gré zei

heel erg leuk

groetjes gré

Aleida zei

Wat je met inkt wel niet kunt maken! Heel mooi gedaan, vooral dat achtergrondje is super geworden.
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Super mooi lentekaartje! En wat mooi gedaan met de achtergrond.

Liefs,
Wendy

Miranda zei

prachtige kaart Jolande, en die achtergrond is echt supergaaf
gr
Miranda

martina's kaartjes zei

het kaartje is er al, nu de lente nog hahahaha!!! een hele leuke heb je daar ! mooi gedaan,grtjs, martina
x

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! Mooie achtergrond heb je ook gemaakt!! groetjes, Marlies

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

Jeannette zei

Heel mooi, Jolande! Het is weer eens iets anders dan de gemiddelde stempelkaart met een magnoliaatje. Ik vind het een echt kunstwerkje!

Groetjes, Jeannette

Judith zei

Ik hou van de lente! Jouw kaart is mooi!!!

Ans zei

Vind het iedere keer zo knap wat je allemaal maakt. Volgens mij raakt jouw creativiteit nooit op en dat is maar goed ook, want dan blijf ik er steeds weer van genieten.
Groetjes Ans