KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 2 april 2012

Rozenkaart.

Vandaag heb ik een romantische kaart om te laten zien, helemaal wit en alleen de bloemen en bloemblaadjes hebben kleur, heeft wel een mooi effect vind ik.
De basiskaart is van wit karton met linnen structuur.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
Het vierkant heb ik met een embossingfolder geëmbost.
Het vierkant hierop heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart, hierop heb ik witte kraaltjes genaaid.

De roosjes en bloemblaadje zijn gehaakt, de takjes zijn met een pons gemaakt.
Het haakpatroon van de roosjes vind je bij Loes en het patroon van de blaadjes komt uit het boek: Eline's huis van Eline Pellinkhof.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Lia zei

Prachtig en stijlvol, wat een werk om al die kraaltjes erop te naaien zeg, maar het effect is geweldig mooi
groetjes Lia

Patricia zei

Wat een PLAATJE zeg!!!!!
Heel erg mooi zo de combi van kleur en veel wit!
Groetjes Patricia

Miranda de Groot zei

Wat mooi zeg. Heel chic.
Groetjes Miranda

scraplouise zei

Oooh wat mooi, echt een stijlvolle kaart, je haakwerk ziet er weer schitterende uit.

Je 2 kaarten hieronder zijn ook stuk voor stuk plaatjes!.

gr.LOuise

Hélène zei

Wow, schitterend!!! Het contrast met de witte kaart en de gehaakte bloemen is erg mooi. Je gehaakte bloemen zien er heel gaaf uit!!

Groetjes Hélène

Ans zei

Heel mooi, zo,n witte bewerkte kaart met die zachte kleurtjes van de bloemen, schitterend.

Liefs Ans

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Prachtig de gehaakte bloemen en blaadjes op het wit!! Heel erg leuk ook met de kraaltjes erop!
Liefs, Frouwkje

José zei

ERG mooi Jolanda. Gaaf die kraaltjes en de bloemen zijn super gehaakt.
Groetjes, JOse

Irene zei

Schitterende kaart en beeldige roosjes!!!!

Liefs, Irene

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere kaarten weet jij toch altijd te maken. Heel fraai!

groetjes van Ank

Thea zei

Schitterende kaart Jolanda, prachtig gecombineerd met de gehaakte roosjes.

Groetjes Thea

Jannie zei

Wow wat moooi Jolande!!
Die gehaakte roosjes vind ik helemaal super gaaf.
Knap gemaakt hoor, echt crea.

Groetjes Jannie

Tineke zei

Schitterend alles in het wit behalve de roosjes en blaadjes! Prachtig is je haakwerk.
Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat een pachtige kaart. Mooi zo met de gehaakte bloemen. Ik had het al op het blog van Loes zien staan en toen dacht ik, die gaat Jolande vast en zeker maken. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Je verbaasd me iedere keer, het is bij jou ook nooit saai:) Wat laat je nu weer een geweldig mooi geheel zien!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Ik vind de combinatie van gehaakte bloemetjes en blaadjes en het wit en embossing heel apart en mooi!

Groetjes, Marjan

janny zei

Een geweldig mooie kaart, wat een werk met die kraaltjes.
Groetjes Janny.

Linda zei

Wauw dat is erg mooi gedaan. Schitterend haakwerkje en prachtig zo op het kaartje
gr linda

thea zei

Super leuk gemaakt en die gehaakte bleometjes met blaadjes helemaal toip!

Anneke klerks zei

schitterend, wat een plaatje!!!
liefs anneke

Yvonne zei

Mooie kaart, zeg! Leuk die gehaakte roosjes en blaadjes. Die komen heel mooi uit op het wit. Groetjes, Yvonne

heidy zei

Wat kan je toch geweldig haken Jolande,prachtig kaartje!
Groetjes Heidy

Neline zei

Wat prachtig weer Jolande, en je bloementoef is echt heel mooi gehaakt!
groetjes
Neline

Eveliene zei

wow jolanda wat een schiterende kaart
En die roosjes helemaal top

gr eveliene

Marian zei

Prachtige bloemen en blaadjes
Groetjes

Miranda zei

voordat ik ging lezen, dacht ik wat een mooie kleur blauw ...enfin de camera neemt ons in de maling, maar welke kleur het dan ook is, hij is erg prachtig en stijlvol en de roosjes zijn echt super
klaprooskaart is ook prachtig
gr
Miranda

Aleida zei

Diegene die deze kaart krijgt is een boffert! Wat een mooie! Mooi in het wit, alleen het gehaakte is gekleurd. Super gedaan.
groetjes,

Marlies zei

Wauw wat een prachtige chique kaart! Mooie embossing mal en mooi met de kraaltjes erop. De gehaakte bloemen zijn ook super leuk en ik ga meteen even bij Loes kijken voor het patroon! groetjes, Marlies

gré zei

super leuk en wat een werk zal je er aan hebben gehad

groetjes gré

Patrice zei

Dit is een hele mooie en vertederende kaart met veel werk eraan gespendeerd. En die van zaterdag die vind ik SUBLIEM!!!

Henriëtte zei

Ziet er weer onwijs gaaf uit zeg! Wat een mooie bloemen heb je weer gehaakt en in prachtige kleuren.
Helemaal super je kaart.

Groetjes Jet

Marja zei

Wat een prachtig effect al dat wit met de gekleurde bloemetjes. De bloemen zijn ook erg leuk.

hennie zei

Wauw die is chique....
Hennie

Wendy Koorevaar zei

Wauw dit geeft echt een mooi effect!
De bloemen komen zo ook erg goed uit.

Liefs,
wendy

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Annette zei

Hoi Jolande, een witte kaart? hij lijkt bij mij lichtblauw. Het is een schitterende creatie. Die gehaakte bloemen zijn heel erg mooi!
Ik ga even op die site kijken hoe het moet.
xoxo Annette

Judith zei

Net echt, je gehaakte bloemen!
Ik heb een heleboel vlinders ge(h)maakt. Paascadeau voor mijn vriendin (-: