KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 7 april 2012

Sneeuwpop.

Alweer een week voorbij, dus weer tijd voor mijn kerstkaart.
De basiskaart heb ik bewerkt met distress-inkt.
Hierop een geëmboste rechthoek.
Rondom het ovaal een kantje gehaakt en in het ovaal een geborduurde sneeuwpop geplakt.
Voor de afwerking heb ik een strik met 2 belletjes gebruikt en nog wat plakparels.

De sneeuwpop is geborduurd op aïdastof, dit heb ik ovaal uitgeknipt en toen op het ovaal met gehaakte rand geplakt.
Fijn paasweekend, groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Patricia zei

BRRRRRRRRRRRRRRR ik krijg het er koud van zeg.... haha
Hij is echt PRACHTIG!!!!
Groetjes Patricia

Linda zei

Wat een prachtige kaart hebje weer gemaakt. Dat gehaakte randje doet het erg mooi erbij
gr linda

Miranda de Groot zei

Het is een plaatje. Zo schattig.
Groetjes Miranda

Kiek zei

Wat en leuke kaart. Dat gehaakte randje vind ik prachtig. Och als ik toch kon haken....................
En geloof me ik heb het geprobeerd!
Maar uh nou laten we het er gewoon maar ophouden dat mijn talenten ergens anders liggen! Haha. Daarom bewonder ik haakwerk des te meer. Mooi gedaan!

Groetjes Kiek

Margo zei

Wat ontzettend tof !
Liefs
Margo

sieneke zei

Prachtige kerstkaart is het geworden.
Ben wel blij dat het nog even duurt voordat er weer sneeuw ligt.

Sieneke

crealinedance zei

Hoi dat is een leuke.gr.Nel

hennie zei

Gelukkig hadden we vannacht bijna nachtvorst, je loopt als sneeuwpop in april toch wel risico's hoor.
Je laat Pasen en Kerst bijna op 1 dag vallen, hoe is dat gezegde ook al weer?
Zonder dollen het is een kunstwerkje Jolande en erg leuk om te maken.
Lieve groetjes hennie.

Hannie St zei

Heel erg mooi hoor,

groetjes, Hannie

Rema designs zei

Hij is echt prachtig
Groetjes rebecca

Anneke klerks zei

Heel mooi gedaan
fijne paasdagen
liefs anneke

Kaartenkraam zei

Het is een schattig geheel geworden, leuk die belletjes.

groetjes van Ank

Yvonne zei

Schattig kaartje geworden.
Ik vind je gehaakte randjes altijd zo mooi.
Groetjes Yvonne.

Tinie zei

Wat ben jij toch een bezige bij en met alle technieken kun je uit de voeten, want wat is dit weer helemaal geweldig, zit zelfs schaduw in de sneeuwpop!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Vind hem weer top. Mooi borduurtje en ik vind ook die balletjes aan dat lint zó leuk!

Groetjes en fijn weekend!

Marjan

gré zei

hij is weer leuk

groetjes gré

Hanny zei

Wat weer een leuke kaart Jolande. Ik heb ook nog allemaal van die kleine kerst patroontjes. Kan ik meenemen op vakantie,lekker buiten in de zon.

Groetjes Hanny.

Henriëtte zei

Gaaf hoor je kerstkaart. Je bent flink aan de borduur de laatste tijd. Superleuke patroontjes.
Fijne paasdagen toegewenst.(staat wat gek onder een kerstkaart hahaha)

Groetjes Jet

Irene zei

Met dit gure Paasweer kan zo'n schattige kerstkaart prima!! Ik zie nu wat jij met dat heerlijke warme weer van enige tijd geleden hebt gedaan, haken en borduren, enig Jolande!!!!

Fijne Pasen, Irene

Marian zei

Wat ontzettend leuk weer het gehaakte randje eromheen prachtig
En de bellen leuk leuk
Groetjes

Ans zei

Kaartje past precies bij het weer, het borduur- en haakwerk zijn weer supermooi.

Liefs ANS

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een plaatje. Heel mooi borduurwerk en ook het gehaakte randje is top!

Liefs,
Wendy

Tineke zei

Prachtig weer zo'n borduurtje op je kerstkaartje!
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart met een hele mooie geborduurde sneeuwpop en ook de gehaakte randje is super mooi erbij!! Fijne Paas dagen, groetjes, Marlies

Aleida zei

Een echt handwerk-kaartje! Heel mooi gedaan, die sneeuwpop in sprekende kleuren, het haakwerk in contrasterende kleur, alles past perfect bij elkaar.
groetjes,

Rita zei

een prachtig kaartje!!!

José zei

Wat een mooi borduurwerk Jolanda! Prachtige kaart.
Groetjes, Jose

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wel leuk gedaan zo allemaal en wat een werkje , niet?!

groetjes, Jaimie

Adrie zei

Jij hebt dus gewoon een gehaakte doily , hoe leuk is dat. En als ik naar buiten kijk zou ik ook bijna aan een sneeuwpop denken.
Groetjes Adrie

Hélène zei

Wowie!! wat gaaf deze geborduurde sneeuwpop... prachtige kaart.

Fijne pasen,
Groetjes Hélène

Wilma zei

Goed bezig! Ik vind het sneeuwpopje echt een schatje! Het is een lief kaartje geworden! Fijne dagen.

marian zei

Weer een hele mooie kaart. Maar deze sneeuwpop moet nog maar lang wachten om weer voor de dag te komen, eerst maar eens de ZON..
Groetjes Marian

miriam zei

Mooie schattige kaart
gr miriam

miriam zei

Mooie schattige kaart
gr miriam

Judith zei

Een schatje, deze sneeuwpop!

Ans zei

Jolande, wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt. Hoop dat het nog wel even duurt voor we weer sneeuwpoppen kunnen maken.
Groetjes Ans