KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 29 april 2012

Ster hanger.

Hier ben ik dan weer met mijn kerstkaartje van deze week, eigenlijk is het een kersthanger geworden.

Ik heb de ster van een kartonnen doos geknipt, het bovenste laagje karton eraf gehaald zodat je ribbels krijgt.
Dit heb ik geverfd met witte acrylverf.
Hierop heb ik een ster ( een halve centimeter kleiner) geknipt van papier van Graphic 45, de randen hiervan heb ik bewerkt met de distresser en distress-inkt.
Aan de punt heb ik een strik gemaakt van lint en touw en een lus eraan gemaakt van touw, zodat je de ster kunt ophangen.

De kerstman is een stempel van het Kruitvat, dit rond uitgeknipt en er een cirkel omheen gemaakt van sneeuwvlokken, gemaakt  van 2 verschillende maten ponsen.
Op de sneeuwvlokken heb ik dewdrops geplakt.

Het idee van de ster heb ik eens op internet gezien, er wel geheel mijn eigen draai eraan gegeven.

Fijne koninginnedag morgen, groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Mieke zei

Prachtig! Leuk idee om een kartonnen doos op die manier te gebruiken. Echt mooi gedaan!

wilga zei

Wat een mooie kerst creatie Jolande!
Jij ook een fijne koninginnedag hoor.
groetjes,Wilga

Linda zei

Wat schitterend gedaan
gr linda

Wendy Koorevaar zei

Jee wat mooi gemaakt, deze stempel is ook echt heel gaaf.
Hele originele kerstster!

Liefs,
Wendy

Aleida zei

Heel leuk gedaan! Een gezellige kerstman.
groetjes,

Thea zei

Ontzettend leuk gemaakt! Kun je ook best als kaart versturen.

Groetjes Thea

Saskia zei

Wat een mooie sterhanger heb je gemaakt. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Irene zei

Super leuk en die kerstman is zo te zien helemaal happy in het midden!!

Liefs, Irene

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande dat heb je echt heel mooi gemaakt. Schitterend hoor. Jij ook een fijne Koninginnedag morgen.

Groetjes en liefs van Ineke

janny zei

Leuk gedaan zeg en je bent gelijk aan het recyclen hihi mllieu bewust hoor en je ster is erg leuk geworden!!
Groetjes Janny

Yvonne zei

Mooooi Jolande ! Wat heb je het karton op een leuke manier gebruikt. Ik vind het echt een prachtige hanger.
Groetjes Yvonne.

Ineke zei

Hij is heel erg mooi

groeten,

ineke

Hanny zei

Wat een prachtige kersthanger.

Groetjes Hanny.

heidy zei

Wow dat heb je weer gaaf gemaakt Jolande!
Jij ook een fijne dag morgen!
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat heb je een mooie ster gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Anneke klerks zei

owwwwwwwwwwww, die vind ik wel ontzettend mooi en dat plaatje van santa vind ik nog steeds schitterend

liefs anneke

Lia zei

Goh wat een geweldig leuk idee zeg, vind het heel mooi geworden, fijne dag morgen,
groetjes Lia

Marjolein zei

Heel mooi en stijlvol zeg!
Ook je andere kaarten. Ik ben al een tijdje volger en je inspireert me!
Kom ook eens bij mij kijken: marjoleinscreations.blogspot.com
Groetjes,
Marjolein

gré zei

heel mooi gedaan

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Hij is prachtig geworden!

groetjes van Ank

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes Marian

martina's kaartjes zei

wat een super creatie ! mooi ! grtjs, martina
x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een schitterend idee Jolande maar ook schitterend uitgevoerd.
groetjes Marja

Jannie zei

Wow wat een geweldige mooie kersthanger heb je gemaakt Jolande!

Groetjes Jannie

Ans zei

Wat een geweldig idee Jolande. Meestal gooi ik het karton weg, maar ga het nu bewaren. Leuk om zoiets te maken en dan tegen de kerst voor het raam te hangen.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

Erica ♥ zei

Heel erg mooi geworden, leuk idee :)
Fijne koninginnedag, grtjs Erica.

Cornelie zei

Heel erg mooi, met die kerstman in het midden!!
Groetjes Cornelie

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat leuk!! Orgineel bedacht weer

miriam zei

Mooi hoor
gr miriam

Henriëtte zei

Gave kerstkaart weer zeg! Hoe kom je op het idee om een kartonnen doos te gebruiken. Super!!
Zo, ben weer helemaal bij.

Liefs Jet

cristel zei

nou je kerstster straalt helemaal
grtjs

Margo zei

Wat een toffe kerstkaart/hanger, ik kom nog niet toe aan gewone kaartjes laat staan aan de kerstkaarten :)
Liefs
Margo

Marlies zei

Een hele mooie kerst ster! Een heel goed idee van het kartonnen doos en super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Tineke zei

Schitterend is je kersthanger!
Groetjes Tineke

Marian zei

Prachtige kersthanger
Groetjes Marian

scraplouise zei

Oooo wat is die mooi Jolande!!.

gr.LOuise