KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 4 april 2012

Swirl met bloemen.

Het achtergrond papier voor de kaart heb ik zelf gemaakt, met aquarel- krijtjes en distress-inkt.(geleerd van Miranda).
Hierop heb ik de swirl en bloemen gestempeld, de stempel heb ik afgeplakt en er daarna met wit acrylverf de achtergrond-stempel gestempeld, bij de swirls ben ik er nog met een fijnlijner overheen gegaan. 
Met een witte gelpen heb ik stiksteekjes getekend.
Verder heb ik witte plakpareltjes gebruikt.


De stempel is van Heartfeld, de bloemen en bloemblaadjes heb ik ingekleurd met de aquarel-krijtjes en een waterpenseel.
Ik heb drie bloemen met 3D kussentjes opgeplakt.
Het hart van de bloemen heb ik bewerkt met glitterlijm.

Groetjes Jolande. 

40 opmerkingen:

hennie zei

Wat is dit MOOI Jolande!!!
Leuk om te maken.
Je roosjes zijn ook schattig zeg, ik ga eens even naar dat patroon zoeken.
Lieve groetjes hennie.

Irene zei

Wat is dit weer beeldig!! Dus nog even voor de duidelijkheid. Je hebt met donkere inkt de swirl en bloemen gestempeld en afgedekt en dan de witte tekst?? Maar die loopt zo perfect door, ook tussen de bloemen dus hoe heb je dat afdekken dan gedaan?????
Gaaf die paar in 3D er nog boven op, ik vind het prachtig!!!

Liefs, Irene

Linda zei

wauw dat is weer een schoonheid, wat een mooie kaart
gr linda

Marja zei

wat is dit weer een prachtig kaartje. Ik begrijp niet veel van hoe je het hebt gedaan, maar het eindresultaat is zoals gewoonlijk weer verbluffend.

Cornelie zei

Jeetje miena, wat heb je dit onwijs mooi gedaan zeg! prachtige kleuren, super stempelwerk, en de bloemen maken het helemaal af! Super!
groetjes Cornelie

Suze zei

Mooie kaart Jolande en wat een leuke technieken heb je er op gebruikt.

Lieve groetjes Suze

Margo zei

Wat prachtig !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Wat een plaatje van een kaartje, heel mooi gedaan!!.

gr.LOuise

Lia zei

Jeetje dit is echt heel mooi, maar net als Irene vraag ik mij ook af hoe je de swirl en bloemen af hebt geplakt?
groetjes Lia

Kaartenkraam zei

Geweldige kaart, prachtige kleuren maar inderdaad vraag ik me ook af hoe je die dunne swirl in vredesnaam hebt weten af te plakken.

groetjes van Ank

Astrid zei

WOW schitterend weer Jolande erg mooi deze kaart.
Groetjes Astrid

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!! Wat heb je dat achtergrond papier mooi gemaakt zeg!! Echt superleuk!
Liefs, Frouwkje

Yvonne zei

Mooie kaart en wat een schitterende achtergrond, prachtige kleuren.
Groetjes Yvonne.

Tinie zei

Wat vind ik dit bijzonder!!! Super hoe je die achtergrond ook hebt gemaakt, een geweldig geheel!!!

Groetjes Tinie

Henriëtte zei

Gaaaafffff!!!! Prachtige achtergrond gemaakt hoor en je bloemen zijn schattig.

Liefs Jet

heidy zei

Geweldig weer Jolande!
Groetjes Heidy

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een mooie Gr.Nel

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Deze techniek heb ik nog nooit gedaan, maar het ziet er erg mooi uit.

Groetjes AStrid.

Tineke zei

Geweldig wat mooi!
Leuk om eens een andere techniek uit te proberen.
Groetjes Tineke

Marian zei

Prachtig je achtergrond knap werk
lijkt me erg moeilijk Maar het totaal plaatje is super
Groetjes

Patricia zei

SUPER MOOI gelukt Jolande.
Zo zie je je bent nooi te oud om te leren. HAHAHA
Hij is echt PRACHTIG!
Groetjes Patricia

Hannie St zei

Een prachtige kaart Jolande,
heel moooi gedaan.

groetjes, Hannie

Neline zei

Wat mooi gedaan! Supers de achtergrond!
groetjes
Neline

Riet zei

Ohhh Jolanda,wat is dit een schitterende kaart,prachtig die kleuren.
Liefs Riet.

Miranda de Groot zei

Geweldig.
Groetjes Miranda

gré zei

het is een beeldig kaartje
en net als hierboven staat geschreven
snap ik er ook niet veel van

maar je kaart is mooi

groetjes gré

Anneke klerks zei

schitterende kaart
liefs anneke

Miranda zei

Prachtige kaart Jolanda, geloof dat ik die stempel ook nog ergens heb liggen.....en ja heerlijk he zo zelf die achtergronden maken! lieve groet Miranda

Jannie zei

Wow wat een schitterend Kaartje .
Heel mooi die achtergrond.

Groetjes Jannie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend Jolande. Prachtige combinatie.
groetjes Marja

M@rjan zei

Mooie technieken gebruikt! De achtergrond is prachtig en de bloemen steken er zo mooi bij af, weer een superkaart!

Groetjes, Marjan

Aloesaloes zei

Schitterend! Wat een mooie techniek heb je gebruikt. Het geheel ziet er geweldig uit!

Groetjes, Loes

Saskia zei

Ik vind je kaart prachtig geworden, wat een kunstwerk zeg. Echt heel mooi.
Groetjes Saskia

Yvonne zei

Hele mooie kaart. Prachtige achtergrond en de bloemen stempel is ook erg mooi. Groetjes, Yvonne

crea-elma zei

Hoi hoi,

Mooi kaartje geworden, is weer eens wat anders-)

groetjes Elma

Isabel Cristina Viana Ramalho zei

Oi Jol. Que trabalho lindo! Parabéns! Sou sua fã, sigo seu blog e coloquei o link do seu blog no meu, viu?
um abraço bem brasileiro pra você.


http://baudaarteira.blogspot.com/

Isabel Cristina Viana Ramalho zei

Oi Jol. Que trabalho lindo! Parabéns! Sou sua fã, sigo seu blog e coloquei o link do seu blog no meu, viu?
um abraço bem brasileiro pra você.


http://baudaarteira.blogspot.com/

Annemarie zei

Wauw Jolande wat weer een prachtige kaart. Hele mooie kleuren en een zeer speciale achtergrond.
Groeten Annemarie

José zei

WAt een mooie achtergrond zeg! Erg mooie kaart vind ik dit met de swirls en bloemen!
Groetjes, Jose

miriam zei

schitterende kaart ,mooie achtergrond en swirl
gr miriam