KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 20 april 2012

Verjaardagskaartje voor Marjan.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Marjan, zij is 27 april jarig.
Ik heb glad kaartkarton gebruikt, dit gepoetst met verschillende kleuren distress-inkt.
Stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
Voor het ovaal heb ik een nestabilitie Floral Ovals gebruikt.
In het ovaal heb ik met embossinginkt de achtergrond gestempeld en bewerkt met clear embossing-poeder.
Daarna heb ik weer met distress-inkt gepoetst.

De stempels zijn van Hero Arts en uitgesneden met een bijpassende snijmal.

Ik heb de bloem en swirls gestempeld met de kleuren inkt die ik ook voor het poetsen heb gebruikt. 

De bloem heb ik met 3D kussentjes opgeplakt en in het hart van de bloem heb ik kraaltjes genaaid.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Kiek zei

Leuk die kraaltjes in het midden. Deze set vind ik toch wel de mooiste van HeroArts.

Groetjes Kiek

heidy zei

Ziet er weer zo mooi en verzorgd uit Jolande!
Groetjes Heidy

Miranda de Groot zei

Dat ziet er heel mooi uit.
Groetjes Miranda

Lia zei

Prachtige kaart weer, zeker weten dat Marjan hem helemaal super vind,
groetjes Lia

scraplouise zei

Schitterende kaart, wat mooi zeg die bloemen!!.

gr.LOuise

hennie zei

Zo dat is een chique kaart....
Heel mooi!
Hennie

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi resultaat ! die fkleine details zijn helemaal toppie ! mooie kleurtjes bij elkaar
grtjs, martina
x

Neline zei

Wat een sjieke kaart! Heel erg mooi.
Ik vind de kraaltje in het hart van de bloem ook erg leuk erbij.
groetjes
Neline

Anneke klerks zei

Wat een mooi kaart, heel mooi gedaan
SCHITTEREND!!
liefs anneke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Deze kaart gaat marjan supermooi vinden, want ik vind hem ook al zo leuk gemaakt !!

Groetjes, Jaimie

Kaartenkraam zei

Het is een prachtige kaart geworden, mooi zoals je de kleuren door elkaar hebt gepoetst!

groetjes van Ank

Ineke zei

Een hele mooie kaart.

Groetjes,

ineke

M@rjan zei

Hij is zeker supermooi, ik vind het een heel chique kaart met mooie techniek gemaakt. Ben er heel blij mee, Jolande en hij staat op de kast te pronken. Ik kan er lekker lang van genieten.

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Hij is heel mooi Jolande! Prachtig gedaan met de achtergrond ook!

Liefs,
Wendy

Fieneke zei

Mooi, leuk gedaan met die kraaltjes.
Groetjes Fieneke

janny zei

Een hele mooie kaart in prachtige kleuren.
Groetjes Janny.

Gea zei

Ik vind hem heel mooi gr Gea B

miriam zei

Hele mooie stijlvolle kaart
gr mriiam

Trudy zei

Wat een mooie stijlvolle kaart is dit Jolande!
Groetjes Trudy

Irene zei

Jarig zijn een ene kaart van jou krijgen is echt een feestje Jolande!!

Liefs, Irene

Tinie zei

Wat laat je weer een beeldschoon kaartje zien, met geweldige kleuren!
Die stans zou je ook zo als foto lijstje kunnen gebruiken!!

Groetjes Tinie

Hanny zei

Wat een mooie stijlvolle kaart Jolanda.

Groetjes Hanny.

Tineke zei

Een prachtige kaart Jolande!
Groetjes Tineke

Annemiek zei

Ik loop weer eens achter met bloggen, maar je hebt weer geweldige dingen gemaakt hoor!

groetjes, Annemiek

José zei

Wat een prachtkaart zeg. Erg mooi stempel en inktwerk. Mooie kleuren! Geen wonder dat Marjan hier heel blij mee is.
Groetjes, Jose

Patricia zei

WAUW mooi zeg!!!
Groetjes Patricia

Aloesaloes zei

Prachtige kaart! Hele mooie technieken heb je weer gebruikt.

Groetjes, Loes

Ans zei

Een schitterend kaartje, mooi die kraaltjes in het midden.

Liefs Ans

crealinedance zei

Hoi is een mooie,Gr.Nel

Suze zei

Schitterende kaart Jolande.

Lieve groetjes Suze

gré zei

een hele mooie kaart
knap van je hoor hoe je dit doet

groetjes gré

Saskia zei

Wat eendachtige kaart. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Thea zei

Heel mooi Jolande, wat een prachtige bloem!

Groetjes Thea

Yvonne zei

Het is weer een heel mooie kaart Jolande, leuk die kraaltjes in het hart van de bloem.
Groetjes Yvonne.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Jolande!
Heel erg mooi die bloem hoe je dat gedaan hebt!

Groetjes Ida

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

crea-elma zei

Mooi stijlvol kaartje!

groejes Elma

Adrie zei

Prachtig geheel weer Jolande , je bent lekker in de weer geweest met je inktjes.
Groetjes Adrie

Henriëtte zei

Echt heel stijlvol. Toch wel handig, stempels met bijpassende snijmalletjes.

Groetjes Jet