KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 27 april 2012

Workshop bloemen inkleuren.

Gisteren heb ik een workshop (bloemen inkleuren) gevolgd bij Hobbystunter, gegeven door Miranda.

Deze bloem heb ik ingekleurd met Derwent potloden, op de witte randjes heb ik met een lijmpen witte glitters aangebracht.
De brad in het hart van de bloem komt bij Xenos vandaan en heb ik thuis erop aangebracht.
Ik kleur bijna nooit met de kleur geel in, maar vind het heel mooi geworden.
De achtergrond is gemaakt met distress-inkt en een stempel van Viva.

Deze bloem is ingekleurd met Disress-inkt, op de witte randjes heb ik met een lijmpen zilverkleurig glitters aan gebracht.
De brad in het hart van de bloem komt ook bij de Xenos vandaan en heb ik er thuis op aangebracht.
Deze bloem is in drie delen op geplakt met 3D kussentjes.
Ook deze achtergrond is met Distrees-inkt gemaakt en de teksttempel is van Viva.

Het was een gezellige, leerzame avond, dank je wel Miranda.

Wens ik iedereen nog een heel fijn weekend, liefs Jolande.

33 opmerkingen:

janny zei

wat schattig en prachtig gekleurd zeg.
Heel mooi, groetjes Janny.

crealinedance zei

Hoi hoi mooi geworden.gr.Nel

gré zei

heel erg mooi
super zeg zo n workshop

groetjes gré

Tinie zei

Wowww wat is dit weer geweldig zeg, superrrr!!!

Groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige combi's Jolande. De kleuren van de bloemen zijn zo mooi en teer, super. prachtige achtergronden. Een lust voor het oog.
groetjes Marja

miriam zei

Wat mooi ingekleurd ziet er erg mooi uit. Ik ben vandaag nog in de winkel geweest,voor de 1ste keer
gr miriam

feronia-the-witch zei

wat mooi ingekleurd zijn haast echt ebloemen

Aloesaloes zei

Prachtig! Heel mooi ingekleurd!

Groetjes, Loes

Lia zei

Schitterende bloemen,op ook nog prachtige achtergrondjes,
groetjes Lia

Jannie zei

Hoi Jolande wat een prachtige bloemen heb je gemaakt.
Leuk die glitter randjes.
Groetjes Jannie

Neline zei

Prachtig zijn de bloemen, en de achtergrond is ook heel erg mooi gemaakt.
groetjes
Neline

martina's kaartjes zei

wat mooi gedaan ! heel erg knap ingekleurd, superzzzz, grtjs, martina
x

Linda zei

Ze zijn prachtig geworden
gr linda

Anneke klerks zei

heel mooi ingekleurd!!!1
liefs anneke

Erica ♥ zei

Hoi Jolande,
Ik vind je bloemen heel erg mooi ingekleurd. Maar vraagje: gebruik je met je Derwent potloden nu 1 kleur geel, en breng je die aan de randen aan en doe je dan met je doezelaar alles verdelen ?
Ik ben er ook mee aan het oefenen (stuntelen) dus een goede tip is erg bruikbaar...
Goed weekend, grtjs Erica.

Irene zei

Dat ziet er echt super uit Jolande!
Ik kijk er van op dat jij nog naar een workshop gaat.je bent zo talentvol, ik denk altijd "die kan alles!".

Liefs, Irene

Aleida zei

Heel mooi gedaan, de binnenste bloem is vrij eenvoudig, maar hoe doe je die daar onder, hier heb je precies op de juiste plaatsen schaduwen aangebracht. Heel mooi.
groetjes,

Patricia zei

Schitterend Jolande!!!!
Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige bloemenkaarten. Mooie achtergrond ook.

Groetjes Astrid.

Marian zei

Prachtig ingekleurd en je creatie hieronder vind ik ook erg mooi mooie kleuren gecombineerd
Groetjes

Kaartenkraam zei

Erg mooi ingekleurd met name de gele bloem. Ook de achtergronden zijn erg mooi gemaakt.

groetejs van Ank

Ans zei

Jolande, van zo'n cursus kun je nu eens heel veel leren lijkt me. Vind je bloemen dan ook schitterend geworden. Ik heb geen potloden of inkt, maar ik vind het iedere keer weer knap wat je allemaal maakt.
Groetjes Ans

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaarten ,met schitterende bloemen..
Wat een leuke cursus.

liefs annemarie en merit

Wendy Koorevaar zei

Wat leuk zo'n workshop! Het ziet er ook prachtig uit hoor, leuk ook met de glitters.

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Knap! Ik vind de kaartjes echt heel erg mooi, vooral die onderste! Heel mooi achtergrondje en prachtige bloem.

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wat een prachtige bloemen !! mooie kaarten ook .
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Ik vind allebei je kaartjes mooi maar de onderste heeft absoluut mijn voorkeur.
Groetjes Yvonne.

Riet zei

Prachtige kaarten Jolanda.
Wat mooi ingekleurd die bloemen.

Liefs Riet.

Adrie zei

En je kon al zo mooi inkleuren.
Is eigenlijk ook wel gezellig altijd he zo,n workshop. En je steekt er natuurlijk altijd weer wat van op. De bloemen zijn prachtig geworden Jolande.
Groetjes Adrie

Saskia zei

Het zijn prachtige bloemen geworden en je hebt er weer mooie kaarten van gemaakt.
Groetjes Saskia

Ans zei

Schitterende kaartjes, geel gebruik ik ook bijna nooit maar naar dit gezien te hebben moet ik het toch maar eens proberen het is zo,n mooi resultaat.

Liefs Ans

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Prachtige kaartjes!

Henriëtte zei

Wauw zeg, mooi gedaan!!!! Ik vind die met Derwents zelf het mooist (hoewel geel eigenlijk mijn kleur niet is).

Groetjes Jet