KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 11 mei 2012

Cadeau tasje.

Ik heb een tasje gepimpt voor mijn nicht.
Zij heeft pas een cuttlebug aangeschaft, ik heb er wat snijmallen in gedaan voor haar.

Ik heb het tasje beplakt met kraft.
Het papier is van Pion.
De rand is van wit cardsstock en geponst met een randpons van Martha Stewart.
Het ovaal is gemaakt met een mal van X-Cut.

Het afdrukje is een digi van Beccy's place en ingekleurd met Derwent potloden.

De swirls zijn van Joy en de rozen heb ik zelf gemaakt, in het hart van de roos heb ik een parel geplakt.

De strik: het brede witte lint is van Xenos en het smalle blauwe lint is van Intratuin.

Fijn weekend, groetjes Jolande.


30 opmerkingen:

Linda zei

Wat een gaaf tasje en weer zo mooi ingekleurd, toppie hoor leuk om te geven zo
gr linda

Cornelie zei

Prachtig geworden het tasje! Wat een mooi afdrukje is dat! heel mooie kleurtjes ook allemaal!
Wat een lief cadeautje!
Groetjes Cornelie

Martha zei

Prachtig zeg!! Wat een super cadeau!
En mooie bloemen :-)
Groetjes,
Martha

Anneke klerks zei

wat een mooi tasje is dat geworden zeg, afdrukje heel mooi en schitterend ingekleurd, leuk om te geven
liefs anneke

Fieneke zei

Wat een leuk tasje, mooi ingekleurd afdrukje!
Groetjes Fieneke

Annemiek zei

Wow, doe mij ook zo'n tasje ;-))
Wat een gave afbeelding is dat en wat heb je hm prachtig ingekleurd!

Fijn weekend, groetjes, Annemiek

Lia zei

Wat een schitterend tasje heb je gepimpt, mooi ingekleurd en mooie details,
groetjes Lia

Kaartenkraam zei

Dat ziet er mooi uit en met de inhoud er bij zal je nicht superblij zijn!

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Wat een prachtig tasje en mooi van kleur.

Groetjes AStrid.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super wat een leuk en mooi kado. Zoveel mooie details. Geweldig.
groetjes Marja

Brenda zei

Wauw zeg wat ontzettend mooi gemaakt!!
hartstikke leuk om hier je kadootje in te doen....en te krijgen natuurlijk haha!
Lieve groetjes Brenda

miriam zei

Mooi gedaan ,ziet er leuk uit zo
gr miriam

Tineke zei

Wat zal ze blij zijn met zo'n mooi tasje! En dan ook nog een paar mallen erin.
Groetjes Tineke

Marian zei

Zal ze erg blij mee zijn ziet er ook prachtig uit
Groetjes

Trudy zei

Wat is dit een prachtig tasje Jolande.
Groetjes Trudy

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een prachtige creatie's heb je gemaakt....schitterend

groetjes manon

José zei

Ik vind het schitterend! Wat een leuke afbeelding en ooooooh wat een mooi kleurwerk. Ik blijf in herhaling vallen Jolande, maar ik blijf het prachtig vinden.
ERG mooi tasje.

heidy zei

Wat een prachtig tasje Jolande!
Groetjes Heidy

Elly zei

Heel mooi tasje zo Jolande!!

groetjes, Elly

Ans zei

Wow wat een schitterend tasje of in de woorden van mijn kleinzoon VET GAAF.

Liefs Ans

Riet zei

Wat heb je een prachtig tasje gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Miranda zei

prachtig tasje jolande, heel erg mooi, het elfje van hiervoor is ook helemaal super, erg gaaf, achtergrond is ook heeeeeeeeeel erg mooi
gr
miranda

Aleida zei

Wat heb je die deur mooi gekleurd! Het tasje is al een kado op zich, maar met stansjes er in een super kado voor iemand die net een Cuttlebug heeft!
groetjes,

Yvonne zei

Mooi tasje en prachtig ingekleurd. Daar zal ze vast mee in haar nopjes zijn.
Groetjes Yvonne.

Gretha zei

Wow wat een gaaf tasje heb je gemaakt en wat een bofferd is je nichtje met het tasje en de inhoud ;)
Groetjes Gretha

Miranda de Groot zei

Erg mooi.
Groetjes Miranda

M@rjan zei

Dat heb je weer zo mooi gedaan! Ik vind je kleurwerk prachtig en ook de bloemen die je maakt zijn dat.

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Een hele mooie tasje met een prachtige digi erop en wat je mooi gekleurd!! Een heel leuk cadeautje voor je nichtje. groetjes, Marlies

Annette zei

Oooh wat heb je die deur mooi ingekleurd zeg!Schattig! Prachtig tasje!
xoxo Annette

Henriëtte zei

mooi tasje Jolande, je nicht boft maar.

Groetjes Jet