KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 21 mei 2012

Crystal fairy.

Vandaag heb ik een kaartje met een elfje om te laten zien, gemaakt voordat ik naar New York ging.
Gebruikte materialen:
Papier: Maja Design ( Vintage Summer).
Strik: lint Intratuin.
Stans: Memory box, dit is eigenlijk een cirkel, ik heb er een stukje uit geknipt.
Strassteentjes.
Vlinder: papier in gespoten met glimmermist, gedroogd en toen de vlinder geponst.
Zigzag steekjes: met de hand genaaid.
Op de randen van het papier heb ik crackelpaint aangebracht.


                                   
Het elfje is een digi van Polly Craft en ingekleurd met Derwent potloden.
Op de vleugels heb ik glitterlijm aangebracht, dit heb ik gedaan met een wattenstaafje, zodat er maar een dun laagje op zit.
Op het hart heb ik glossy accents aangebracht.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van Elke kaart een feestje.

Wil ik jullie ook nog even bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige bericht, ik heb geen last gehad van een jetlag, na 10 uurtjes slaap zaterdagnacht (ik heb niets van de onweer gehoord) was ik weer helemaal bijgetankt. 

Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

heidy zei

Omweer ik heb ook niets gehoord haha
Wat een plaatje Jolande!
Groetjes Heidy

Miranda de Groot zei

wat is ie mooi.
groetjes miranda

Patricia zei

Wat een PLAATJE zeg!!!!!
Blij dat je weer thuis bent en uitgeslapen haha nu op naar 10 juni!
Groetjes Patricia

cristel zei

hij is weer prachtig hoor en leuk om te horen dat je het fijn gehad hebt in New York
grtjs

scraplouise zei

Mooi kaartje Jolande en prachtig ingekleurd, bedankt voor de wattenstaaftip!.'

gr.LOuise

Lia zei

Prachtig kaartje, mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Anneke klerks zei

wat een juweeltje
liefs anneke

Thea zei

Welkom terug Jolanda van jullie vakantie! Al een beetje bijgeslapen? Zal vast een hele belevenis geweest zijn.
Het kaartje wat je ons laat zien is prachtig, schitterende afbeelding van een elfje!

Fijne dag,
groetjes Thea

janny zei

Heel mooi gedaan en ik verbaas me er steeds weer over hoe mooi gelijkmatig jij met de hand zigzag borduurd. Mijn complimenten hoor.
Groetjes Janny

Ellen zei

Wat een mooi kaartje Jolande!
Leuke stempel heb je gebruikt.
Leuk dat je meegedaan hebt met EKEF!
Groetjes Ellen.

Cornelie zei

Wat een mooi afdrukje! Prachtig gekleurd ook! Heel mooi en lief kaartje!
groetjes cornelie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een schatje Jolande. Erg lief en mooi.
groetjes marja

Linda zei

Wat een gaaf kaartje
gr linda

Saskia zei

Je kaartje ziet er weer leuk uit. Gelukkig geen jetlag gehad en het onweer niet gehoord.
Groetjes Saskia

Ans zei

Oooooo wat een mooi lief kaartje.

Liefs Ans

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Rema designs zei

Prachtig mooi met dat glitter
Groetjes rebecca

hildedewilde zei

prachtig kaartje jolande en wat een mooie swirl!
gr, hilde

Tineke zei

Schattige kaart.
Groetjes Tineke

Hélène zei

Prachtige kaart. En wat ontzettend leuk te lezen dat New York geslaagd was ;-)

Groetjes Hélène

Rebecca zei

een mooi kaartje Jolande en veel succes met de challenge!

groetjes Rebecca

Martha zei

Wat een prachtig kaartje zeg!!! Super leuke digi ook!
Groetjes,
Martha

Erica ♥ zei

Mooi gekleurd zeg, ik ben gek op elfjes, prachtige kaart ☺
Grtjs Erica.

Riet zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Ziet er weer mooi uit zeg! Leuk mal is dat van Memory box.

Groetjes Jet

Mieke zei

Ooooh dat elfje! *verliefde ogen*
Wat een pracht van een kaart heb je er mee gemaakt! Ik ben er helemaal weg van!

*mieke* zei

Heel erg mooi Jolande en wat een lief afdrukje. Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke

Marja zei

Welkom terug Jolande. Je hebt het vast leuk gehad in NY.
Het kaartje vind ik superleuk en de stempel heb je weer erg mooi ingekleurd.

M@rjan zei

Schattig elfje!! Houd wel van elfjes en feeën. Lief dat halve cirkeltje van MM eromheen. Gaaf kaartje, hoor!

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooi kaartje! Heel leuk afdrukje ook en die glossy accents zijn erg gaaf.

Liefs,
Wendy

Yvonne zei

Erg mooi kaartje, ik vind de rand rond het elfje zo leuk gedaan.
Groetjes Yvonne.