KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 25 mei 2012

Dame met bling- bling.

Ik heb nog een kaart gemaakt met dezelfde digi als mijn vorige post, alleen andere kleuren gebruikt.
Het papier is van Maja Design.
De stiksteekjes zijn met de hand genaaid.
Ik heb strassteentjes gebruikt voor de afwerking.
Het borduurpatroontje kun je bij Marianne Design downloaden, ik heb het geborduurd op het dessin papier.
De digi is dus weer van Crafty Moments en is ingekleurd met Derwent potloden.
De kralen van de ketting heb ik bewerkt met een lijmpen en glitters (zilver) en zo heb ik ook de steen bij haar hoofd bij bewerkt.
Ik ben zelf wel tevreden met het resultaat.

Wens ik jullie allemaal een mooi, zonnig weekend, ik werk dit weekend.

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

jans zei

wauw wat zijn ze beide mooi en toch weer heel anders wat een kleur al niet kan doen grt jans

Rema designs zei

Super gaaf en een leuke digi mooi in combinatie met het borduren

Groetjes rebecca

Marian zei

Ziet er super gaaf uit mooi zo de rand
Groetjes

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat supergaaf met het borduurwerk!!
Ook deze uitvoering vind ik erg mooi!!
Liefs, Frouwkje

gré zei

ook deze is heel mooi

groetjes gré

werk ze

Anneke klerks zei

Ja, kwam me al bekend voor, nu met een borduurwerkje, wat meer werk denk ik , maar een super prachtig geheel.SCHITTEREND!!!
liefs anneke

Annemiek zei

Allebei weer heel erg mooi!

Groetjes, Annemiek

Patricia zei

Echt zoooooooooooooooo mooi!!!!!
Groetjes Patricia

Ans zei

Ook deze is heel mooi, leuk om het verschil te zien tussen deze 2 kaarten. Dezelfde stempel en toch totaal anders.

Fijn weekend.
Liefs Ans

Mieke zei

Helemaal anders, ik vind ze beiden heel erg mooi!

Miranda zei

Mooi gedaan Yolanda, leuk zo dat verschil met de vorige! groetjes Miranda

Miranda de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Deze vind ik nog mooier dan de vorige. Het geborduurde kader er omheen is prachtig!

groetjes van Ank

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

janny zei

Heel erg mooi Jolande en je borduurwerk is weer super.
Groetjes Janny.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Jolande. Vind deze net zo mooi als je vorige.

Groetjes AStrid.

Tineke zei

Oohh..in deze kleuren is het ook een schitterende kaart! Dezelfde digi en zo heel anders.
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Prachtige kaart met hele mooie kleuren. De paarse is ook super en wat een ontzettend mooie stempel is dit.
Groetjes Yvonne.

José zei

Wat een ontzettend leuke en mooie dame. Erg mooi hoe je de ketting hebt bewerkt. Mooi ook je borduurwerk.
Je vorige kaart vind ik ook hartstikke gaaf!

M@rjan zei

Alle twee heel mooi! Prachtig gedaan die ketting en het hoofdsieraad.

Fijne dag!

Marjan

Adrie zei

Mooie kaart Jolande , en wat leuk twee verschillende uitvoeringen.
Groetjes Adrie