KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 9 mei 2012

Fairy in Floral Ovals.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe zomerkleurtjes Distress-inkt: Peacock Feathers- Squeezed Lemonade- Shaded Lilac.

Als basis heb ik wit glad kaartkaron gebruikt, dit heb ik bewerkt met de distressinkt.
De swirls zijn stempels van Whimsey Stamps (Lavish Flourishes) gekregen van Henriëtte, dank je wel Henriëtte, ze stempelen zo mooi.
Diagonaal heb ik lint opgeplakt, met hierop strassteentjes.
Het kader is een nestabilitie (Floral Ovals).
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

De fairy is een digi van Polly Craft en is ingekleurd met dezelfde kleurtjes distress inkt als het achtergrond papier.
De schaduw heb ik gekleurd met Derwent potlood nr. 660 en de achtergrond in het ovaal is ook gekleurd met Derwent potlood, grijs en een blauwe tint.
Op de vleugels heb ik glitterlijm met een wattenstaafje aangebracht en op de voelsprietjes heb ik kleine strassteentjes geplakt.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

Linda zei

Heel mooi kaartje en wat een schitterende kleuren
gr linda

heidy zei

Wow prachtig Jolande!
Groetjes Heidy

Ans zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jolande.
Complimenten verdiend hoor.
Groetjes Ans

Henriëtte zei

Prachtige kaart weer Jolande, leuk dat die stempels zo fijn zijn. mooie kleuren distress, ga ik ook halen hoor.

groetjes Jet

Annemarie en Merit zei

schitterend ingeverfd met die nieuwe (leuke ) kleurtjes,
Mooi geheel geworden..

liefs annemarie en merit

Miranda de Groot zei

Erg mooi.
Groetjes Miranda

cristel zei

prachtig gedaan hoor
grtjs

scraplouise zei

Echt schitterend Jolande, wat een prachtige kleurtjes!.

gr.LOuise

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een mooie.Gr.Nel

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is prachtig. Mooie kleuren de nieuwe inkt en een schatiger stempel.
groetjes Marja

celia zei

Geweldig mooi!!!! Achtergrond is super gedaan en je afdruk is prachtig gekleurd!!!!!
Ook je vorige kaartjes zijn heel mooi, maar door gebrek aan tijd, kom ik niet altijd langs voor een reactie ;((

Veel liefs, Celia.

Lia zei

Prachtige kleuren he deze inkt en je hebt het elfje prachtig ingekleurd,
groetjes Lia

José zei

Prachtige fairy! Je achtergrond vindt ik supermooi. Jij hebt totaal geen DP meer nodig Jolande.
Groetjes, Jose

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer Jolande,
het elfje is prachtig ingekleurd!
groetjes
Neline

Frouwkje zei

Wauw!!! wat is deze kleurencombinatie mooi Jolande!!
En het elfje is zoooooooooo leuk!
Liefs, Frouwkje

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik vind deze fairy zo onwijs leuk, heb jij een link naar het elfje voor mij???? Ik kan het niet vinden onder Polly Craft.
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Jolande.
Groetjes Trudy

gré zei

super super mooi

groetjes gré

M@rjan zei

Dat heb je weer heel erg mooi voor elkaar! Prachtige achtergrond en wat een leuke digi is dit! Schattige accentjes, die blingsteentjes op haar hoofdje en op de schuine delen.

Groetjes, Marjan

hildedewilde zei

Mooi kaartje, Ook hele mooie kleurtjes!

Fieneke zei

Mooi! wat een gave kleuren!
Groetjes Fieneke

Irene zei

Prachtige kleurtjes Jolande en heel wat gezelliger dan buiten!!!

xx Irene

Patricia zei

ohhhhhhhhhhhhhhhh wat is tie MOOI zeg!!!!
De kleuren zijn ook zo mooi!!!!!
En je fairy is zo mooi gekleurd.
Groetjes Patricia

Marian zei

Mooie stempel en prachtig ingekleurd Het is een mooi geheel
Groetjes

miriam zei

Mooie kaart en lieve afbeelding,mooi ingekleurd
gr miriam

Anneke klerks zei

wat een schitterende kaart en de kleuren en achtergrond vind ik prachtig!!
liefs anneke

Ans zei

Schitterend, heel mooi die achtergrond. Leuk om het lint zo te verwerken.

Liefs Ans

Adrie zei

Wat een leuke digi is dit Jolande , en wat geweldig ingekleurd weer. Ze zijn echt mooi die nieuwe kleurtjes he ?
Groetjes Adrie

Aleida zei

Wat een mooi kaartje! Het stempeltje en je mooie achtergrond komen zo helemaal tot hun recht!
groetjes,

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.
Vind je kleuren echt super.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Geweldig, wat een prachtige kaart Jolande. Mooie kleurtjes inkt ook, ik heb ze nog niet binnen jammer genoeg.
Groetjes Yvonne.

Thea zei

Een plaatje Jolande! Wat een lief stempeltje.

Groetjes Thea

janny zei

wauw wat een prachtige kaart, die kleuren zijn echt heel erg mooi samen.
Groetjes Janny.

Tineke zei

Prachtige kaart en wat een mooie kleurtjes.
Groetjes Tineke

Aloesaloes zei

Prachtig! Alles past perfect bij elkaar en is zo mooi van kleur! De floral oval staat op mijn verlanglijstje... schitterend verwerkt op deze kaart.

Groetjes, Loes

Eveliene zei

Wow wat een plaatje
Mooie kleuren en wat een lieve Fairy

Groetjes eveliene

Cornelie zei

Prachtig! Super mooi deze kleurtjes bij elkaar! Prachtige stempel, mooi de subtiele glinstering op de vleugels. Erg mooi!!
Groetjes Cornelie

Rebecca zei

een heel mooie kaart en wat een prachtige kleuren Jolande!

groetjes Rebecca

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze mooie digi. Mooi van kleur ook. Ik heb setje ook, maar moet er nog wat mee doen.

Groetjes AStrid.