KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 1 mei 2012

Hup Holland Hup.

Dit is mijn laatste project wat ik voor de etalage voor Hobbystunter heb gemaakt, ik ben daar gestopt als designteam-lid.
Ik heb gebruik gemaakt van de verpakking waar stempels op hebben gezeten, dit is mooi stevig en waren al oranje van kleur.

Ik heb op de eerste strook het refrein van het lied Hup Holland Hup geplakt, de leeuw is een stempel van Viva.
De letters Holland zijn stempels van Eline Pellinkhof en bewerkt met Distress inkt.
De achtergrond bij Edwin heb ik bewerkt met Distress inkt.
De wolk gestempeld, bewerkt met distress inkt en in 3D opgeplakt.
De letters HUP zijn gemaakt met alterations van Tim Holtz en ook bewerkt met distress inkt.

Edwin is ingekleurd met distress inkt, de bal heb ik bewerkt met glossy accents en glimt nu mooi, slecht te zien op de foto.

Ik hou helemaal niet van voetbal, maar dit vond ik wel heel leuk om te maken, ik hoef denk ik ook niet uit te leggen wat het thema van de etalage is.

Groetjes Jolande.


30 opmerkingen:

Ans zei

Jolande, als Nederland nu niet gaat winnen bij de EK, dan weet ik het niet meer. Het zal de etalage vast en zeker opfleuren.
Groetjes uit een zonnig Noorwegen van Ans

Miranda de Groot zei

Ik hou ook niet van voetbal, maar dit vind ik wel erg mooi.
Groetjes Miranda

Linda zei

Hij is geweldig, wat heb je dat leuk en origineel gemaakt
gr linda

Lia zei

Nou als Nederland een belangrijke wedstrijd speelt, vind ik het wel leuk, maar anders niet.
Je creatie vind ik super! Nu maar hopen dat het goed gaat volgende maand,
groetjes Lia

gré zei

heel leuk gedaan

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Wat hartstikke leuk en zo origineel ook, dat zal heel leuk staan in de etalage!

groetjes van Ank

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Hey jolande wat jammer dat je bent gestopt als disign lid! Deed je altijd er goed en vond je workshop ook erug leuk!
Deze creatie is ook weer een plaatje!

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt en geslaagd ! lekker hollands ! toppie
grtjs, martina
x

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Lekker fleurig.

Groetjes AStrid.

cristel zei

jammer dat je gestopt bent want het is weer een super projectje
grtjs

Trudy zei

Wat een mooie creatie weer Jolande,!
met prachtige details!!!
Groetjes Trudy

heidy zei

Jeetje ze zullen je best gaan missen,want ook dit is weer helemaal TOP!!
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Wat een leuk idee weer van je. Lekker hollands en oranje.

Groetjes Jet

Tineke zei

Ik geef ook niks om voetbal maar vind je hanger wel prachtig.
Groetjes Tineke

miriam zei

wat een leuk idee en mooi gemaakt
jammer dat je gestopt bent.
gr miriam

M@rjan zei

Je laatste... ze zullen je missen.
Dit is een mooie afsluiting, Jolande! handig om gebruik te maken van de verpakking! Ook je ster hieronder is prachtig! Ik had een druk weekend, dus doe het voor een keertje zo.

Groetjes, Marjan

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Neltine zei

Wat leuk!!! Riep ik hier heel hard toen ik op je blog kwam...
Wat leuk gedaan zeg en zooo mooi ingekleurd. Hobbystunter zal maar wat blij zijn met jou.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

Tinie zei

Wat weer een uitvinding en wat een super geheel, ook geweldig ingekleurd!!

Groetjes Tinie

José zei

Wat een blikvanger heb je gemaakt Jolanda! Het ziet er te gek uit met je prachtige kleurwerk.

scraplouise zei

Wat leuk weer gemaakt Jolande en wat heb je Edwin prachtig ingekleurd!.

gr.LOuise

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk bedacht zeg! en het is ook erg mooi!

Groetjes Ida

Miranda zei

Je bent goed bezig geweest de afgelopen week.
Je prachtige hup holland hup heb ik gisteren in de etalage gehangen en in het echt is tie nog veel mooier,

De bloemenkaarten zijn erg mooi geworden zo met de glittertjes en de brad

je art journalpage is helemaal waanzinnig gaaf geworden, super hoor

gr
Miranda

Marlies zei

Een super mooie en hele leuke, vrolijke creatie! wat een goed idee om hiervoor verpakking te gebruiken! super mooi gemaakt en heel origineel! Ze zullen je missen bij hobbystunter! groetjes, Marlies

Gretha zei

Schitterende creatie zeg, prachtig gemaakt.
Groetjes Gretha

Yvonne zei

Hele leuke creatie Jolande, leuk ook dat je het aan een kledinghanger hebt bevestigd.
Groetjes Yvonne.

Saskia zei

Wat een leuke originele hollandcreatie heb je gemaakt. jammer dat je stopt als DTlid bij de Hobbystunter.
Groetjes Saskia

Ans zei

Ook ik hou niet van voetbal maar mijn kleinzoon wel en die vind hem supermooi.

Liefs Ans

Annette zei

Dat komt wel goed met Nederland zo te zien. Het ziet er heel gaaf uit hoor!
xoxo Annette

Marian zei

Ziet er heel mooi uit Ze zullen het wel erg jammer vinden
Groetjes ga nu naar je volgende creatie kijken