KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 6 mei 2012

Little elf Kin.

Hier ben ik weer met mijn kerstkaartje van deze week.
Ik hoop niet dat het jullie verveeld, maar ik heb weer een tentkaart gemaakt.

Gebruikte materialen:
Papier: Maja Design (winter vintage) en kraft.
Cirkel: Creatables.
Hoekjes: Shapeabilitie Fleur de Lis.
Bloemen: pons van Joy.
Takjes: pons van Joy.
Plakparels.


De binnenkant heb ik gestempeld met een stempel van Viva en er een cirkel ingeplakt van het designpapier.

Little elf Kin is een digi van Mo mannig en ingekleurd met Derwent potloden, de bondrandjes heb ik bewerkt met glitterlijm.
Kin "hangt" in de cirkel, ik heb er een strookje ( 3mm ) acetate achter geplakt.

Groetjes Jolande.

41 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Nee hoor je verveelt me helemaal niet. Ik vind hem geweldig.
Groetjes Miranda

Ans zei

Je verveelt me helemaal niet met die mooie kaarten, kijk er graag naar en nu denk ik het is alweer lang geleden dat ik een tent kaart heb gemaakt en het resultaat is zo mooi.

Liefs Ans

Lia zei

Nee hoor, verveeld nog steeds niet, hij is geweldig leuk, leuke digi ook, volgens mij heb ik nog nooit een tentkaart gemaakt, vind het wel een leuk model,
groetjes Lia

Diana zei

Ook in kerstversie is ie supermooi!!

groetjes Diana

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een schitterende kaart. Super mooie details.
groetjes en fijne zondag
Marja

Yvonne zei

Daar verveel je me niet mee hoor Jolande. Het is weer een prachtige kaart, schattig stempeltje ook.
Groetjes Yvonne.

Kaartenkraam zei

Vervelen doen mooie kaarten nooit hoor! Deze is ook weer beeldschoon! Mooie details en mooie kleuren.

groetjes van Ank

cristel zei

nee hoor van mij mag je er 100 maken zolang ze allemaal schitterend zijn zoals deze geef ik daar helemaal niks om kom maar op
grtjs

Hannie St zei

Prachtige kaart hoor Jolande,
hier is geen vervelen bij.

groetjes, Hannie

janny zei

Nou blijf jij maar vervelend zijn hoor ik vind hem geweldig nu is het echt hangen aan een kerstbal!!
Dus hihi ik zou zeggen kom maar op met je "verveel" kaartjes!
Groetjes Janny.

Thea zei

Hoi Jolande,
Helemaal niet vervelend, je laat weer een mooi kaartje zien. En wat ik zo leuk vind is dat jij ook van afwisseling houd in je hobby.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Cornelie zei

Als het mooi is hoe kan het dan vervelen?!
Groetjes Cornelie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tentkaart heb je gemaakt. Net zo mooi als je vorige. Vind de digi ook zo schattig.

Groetjes Astrid.

gré zei

heel erg leuk zo je kaartje
groetjes gré

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd met Derwent potloden.
Ik vind die digi stempel super leuk.

Groetjes Marrie

Hanny zei

Wauwwww Jolande wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Heel mooi zo in die roze kleur.

Groetjes Hanny.

Suze zei

Schitterende tentkaart Jolande, de andere die je gemaakt heb zijn ook stuk voor stuk prachtig.

Lieve groetjes Suze

crealinedance zei

Hoi hoi Hele leuke.Gr.Nel

M@rjan zei

Nee hoor, ik verveel me nooit hier! Ik vind dit toch weer een mooie kaart! Wat schattig dat kerstelfje en wat heb je dat leuk gedaan zo hangend in de cirkel!

Groetjes, Marjan

Anneke klerks zei

prachtig kaartje weer
heel mooi
liefs anneke

Annemiek zei

Hij is weer super, net als je andere kaartjes van de afgelopen week!

Groetjes, Annemiek

miriam zei

Mooie kaart en leuk model net als je kaart hieronder
gr miriam

Marian zei

Prachtig model en je creatie heel mooi
Groetjes

Irene zei

Ik ben er helemaal weg van Jolande en ga op zoek naar een tuut voor een tentkaart!!

Liefs, Irene

Ineke zei

Je verveelt me helemaal niet, hij is weer schitterend.

Groetjes,

Ineke

loes de groot zei

een heel mooi kaartje!!!

Linda zei

Tent kaartjes vervelen nooit, zeker niet als jij ze maakt haha, ook deze is weer erg mooi
gr linda

Patricia zei

Vervelen???? nee hoor deze is ook weer een PLAATJE om naar te kijken.
Groetjes Patricia

Frouwkje zei

Hoi Jolanda,
Wat leuk is zo'n tentkaart!! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Het stempeltje is ook zo supergaaf en hele leuke kleuren!!
Liefs, Frouwkje

heidy zei

Leukleuk leuk helemaal leuk Jolande!
Groetjes Heidy

Rebecca zei

wat een leuk kerstkaartje Jolande!

groetjes Rebecca

Annemarie en Merit zei

je verveelt ons niets hoor met de tentkaartjes!!
Dit is ook weer een leukerd!

Liefs annemarie en merit

Ans zei

Nee hoor Jolande, jouw creaties vervelen me nooit. Vind het iedere keer weer zo leuk om te zien wat je nu weer hebt gemaakt. En zo'n tentkaart is echt geweldig. En wat het weer betreft....het lijkt haast wel herfst i.p.v. voorjaar.
Groetjes van Ans

Riet zei

Wowww,wat is dit schitterend gemaakt.
Zo mooi ingekleurd het afdrukje.
Super papier en details.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Geweldige kaart weer Jolande en ik vind het een enig modelletje dus mij verveel je niet!.

gr.LOuise

Wilma zei

Daar hoef je niet bang voor te zijn: jouw kaarten vervelen mij niet. Ik vind deze ook weer super geworden!
Groetjes Wilma.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jolande.
Groetjes Trudy

José zei

Vervelen? Ben je mal! Ik vind het weer een prachtkaart! Supermooi gekleurd en leuk dat hij "hangt". Leuk!

Henriëtte zei

wat een gave kerstkaart weer. Leuk idee om hier ook een tentkaart voor te gebruiken.

Groetjes Jet

Durvina zei

Wat is ie leuk gemaakt, orgineel!
En weer zo mooi ingekleurd.

groetjes, Durvina

Tineke zei

Een schat van een kaart! En nee hoor, mij verveelt het niet.
Groetjes Tineke