KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 31 mei 2012

Proost.

Jarige we nemen er één op jou PROOST.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor  de challenge van Elke kaart een feestje.
Het papier is van DCWV ( The Black Currant Stack).
Het bovenste gedeelte was zonder de strepen, maar dat vond ik saai en ik heb met een Derwent potlood de strepen getekend.
Voor de afwerking heb ik in de bovenste hoekjes nog plaksteentjes geplakt.
Ik heb een sketch van Mojo Monday (een ouwetje) gebruikt.

En kijk Betty Boop daar nou ondeugend in het glas zitten, het plaatje heb ik gevonden op internet en de tekst heb ik gemaakt in Word.
Ik heb het kaartje strak gehouden en vind het wel geschikt voor een man.

Groetjes Jolande.


35 opmerkingen:

Mieke zei

Geweldig! Hele mooie kaart!

Tinie zei

Wat een beauty Jolande!!! Die sketch, zo mooi allemaal!!!

Groetjes Tinie

Kaartenkraam zei

Zeker geschikt als mannenkaart, erg leuk!

groetjes van Ank

Rebecca zei

wat een leuke betty boop kaart Jolande!

groetjes Rebecca

Yvonne zei

Zo leuk, Betty Boop in dat glas. Mooi hoe je dat "saaie" papier hebt bewerkt met potloodstrepen. Als je niets had gezegd had ik het niet gezien.
En het is zeker een geschikte mannenkaart.
Groetjes Yvonne.

Irene zei

OOOh die is enig Jol!!!

Liefs, Irene

Tineke zei

Wat een superleuke kaart! Erg leuk met Betty in het glas...
Groetjes Tineke

Miranda de Groot zei

Hij is leuk.
Groetjes Miranda

Saskia zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Leuk plaatje heb je gevonden.
Groetjes Saskia

Lia zei

Gaaf zeg, leuk hoe dit hebt bedacht, plaatje is echt geweldig,
groetjes Lia

heidy zei

Oh hij is geweldig Jolande!
Groetjes Heidy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolande,wat een leukert en Betty Boop oogt altijd lekker ondeugend,ik was altijd fan van haar,leuk om dat nu weer tegen te komen.Je kaart is verder mooi strak gehouden alle aandacht naar het plaatje en de tekst,goed gedaan hoor,groetjes Miranda

Cornelie zei

Het papier klopt zo bij het plaatje van Betty. Heel erg leuk! Mooi dat je zelf de strepen hebt getrokken, en de steentjes op de hoeken vind ik ook mooi! Leuke tekst, mooi gemaakt!
Fijne avond!
Groetjes Cornelie

cristel zei

een heerlijke ondeugende mannenkaart
grtjs

Anneke klerks zei

oh, wat een schitterende kaart!!!
veel succes!!
liefs anneke

gré zei

schitterend
heel mooi mannen kaartje

groetjes gré

crealinedance zei

Hoi dat is een leuke.gr.Nel

Neline zei

Zeker geschikt voor een man, wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Betty zit er goed bij;)
groetjes
Neline

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik vind het een superleuk kaartje voor een man. Zo leuk dat plaatje van Betty Boop. Gave sketch, tekst en papier!
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Wat een pracht kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

jaimie zei

Hallo Jolande,

Toffe mannenkaart zo :-)

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Hij is heel leuk
Groetjes

Liefs Ineke zei

Super leuk weer Jolande,

Groetjes en liefs van Ineke

Ans zei

Er is vast wel een jarige man te vinden die blij is met zo'n mooi en lief kaartje Jolande. Geweldig met Betty Boop.
Groetjes Ans

Patricia zei

super leuke kaart Jol.
Lekker een beetje ontdeugeng haha!
Groetjes Patricia

Fieneke zei

Super leuk kaartje, erg leuke afbeelding en een mooie bijpassende strakke aankleding, erg leuk gedaan.
Groetjes Fieneke

Neltine zei

Heyy die Jolande,

Wat een superrkaart. En wat een idee, streepjes zetten met derwente. Ideaal, zo kun je een mooie papierlijn creëren:) Prachtig eindresultaat hoor.

Een fijn weekend en groetjes,
Neltine

Suze zei

Hoi Jolande wat een leuke kaart met dit leuke plaatje van Betty Boop, top.
De afgelopen tijd was ik afwezig in blog land maar heb net even jou blog bekeken maar je heb weer prachtige dingen gemaakt supers.

fijn weekend.

Lieve groetjes Suze

José zei

Hartstikke leuke kaart Jolande. Wat een gaaf dessin heeft dat papier aan de onderkant.
Groetjes, Jose

Marlies zei

Een super mooie en originele kaart! Wat een leuke afbeelding en mooi chique papier! Een geweldig resultaat!! groetjes, Marlies

Adrie zei

Wat een leuke kaart Jolande.Ik vind de stroken gestreept papier helemaal op hun plek.
Groetjes Adrie

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuk plaatje! Mooi dat je de kaart in zwart/crème hebt gehouden, zo springt ze er echt uit.

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Anneke. zei

Wat een prachtige kaart. Vind het afdrukje zo leuk ;)
Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Super wat een prachtige kaart met Betty Boop!
Gezellig dat je meedoet aan EKEF!
Groetjes Jolanda.