KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 28 mei 2012

Vlinders.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van  Dutch Card Lovers.
Het was wat lastig om een mooie foto van de kaart te maken, je ziet nogal veel schaduwen.
Ik heb als basis voor de kaart wit karton met linnenstructuur gebruikt.
Eerst heb ik de vakjes uitgesneden, toen uit de "dichte" vakjes de vlinder uitgestanst.
Dit heb ik op een met Dylusions-inkt bespoten ondergrond geplakt.
Ik heb de uitgestanste vlinders als mal gebruikt toen ik ging spuiten met inkt.
Deze vlinders heb ik weer gebruikt op de kaart.
Verder heb ik plakparels gebruikt.
Gaatjes geprikt om een vakverdeling te maken.
Organza lint gebruikt voor de strik.

Een close up, hoe ik de vlinders heb gebruikt.

Ik vind de kaart wel leuk geworden, vind de sketch ook heel leuk om mee te werken.

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Ans zei

Wat ontzettend mooi Jolande. Leuk om zo eens een keertje met een stans te spelen.
Succes met de uitdaging!
Groetjes van Ans

Marja zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan. Ik ben gek op vlinders en deze kaart vind ik prachtig!!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda.
Mooi die vlinders,super.

Liefs Riet.

Mieke zei

Dit is echt een hele mooie kaart, knap gedaan!

Margo zei

Waaw superleuk zeg !
Dat vind ik echt knap gedaan !
Liefs
Margo

ida zei

mooie kaart!

groetjes Ida

Patricia zei

Dat is echt PRACHTIG mooi zeg, leuke techniek!
Groetjes Patricia

Linda zei

Ohhhh die is mooi geworden, heel gaaf gedaan heb je dat
gr linda

Jeannette zei

Het is weer een schatje hoor! Heel leuk gedaan met die vlinders op verschillende manieren over de vakjes verdeeld.

Groetjes, Jeannette

Angèle zei

Daar zit heel wat werk in zo te lezen
Een bijzonder mooi kaartje en de geprikte rand en lint maken het af.
Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Fieneke zei

Heel erg mooi. Wat leuk verzonnen zeg! Erg leuk gedaan met die vlinders!
Groetjes Fieneke

gré zei

super leuk gedaan
heel mooi geworden

groetjes gré

Astrid zei

Mooie vlinderkaart Jolande, erg gaaf gedaan zeg.
Groetjes Astrid

scraplouise zei

Schitterend Jolande, mooie uitwerking van de schets!!.


gr.LOuise

Lia zei

Mooi gedaan zeg, gaaf zoals je de vlinders hebt verwerkt, vind de kleuren ook mooi,
groetjes Lia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk idee Jolanda om op deze manier de stans dubbel te gebruiken.Ook het herhalen van het motief werkt erg goed,groetjes Miranda

Anneke klerks zei

zooooooooooooooooooooooooooooo, wat mooi heb je dat gedaan, wat een schitterende kaart is dat geworden zeg.En ik hou ook zo van vlinders

liefs anneke

Marian zei

Heel mooi gedaan en leuk verzonnen
Groetjes

Frouwkje zei

Wat gaaf gemaakt Jolande!!!
Liefs, Frouwkje

Tineke zei

Prachtige kaart met de vlinders! Leuk gedaan.
Groetjes Tineke

Adrie zei

En leuk istie zeker Jolande.
Wat een leuke techniek.
Groetjes Adrie

crealinedance zei

Hallo ook leuk geworden.gr.Nel

Kaartenkraam zei

Heel origineel en erg mooi uitgevoerd!

groetjes van Ank

Trudy zei

Wat is het weer een prachtige kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

M@rjan zei

Mooi gemaakte kaart met de spray en de geprikte kadertjes. En allemaal zo precies gemaakt, gaaf hoor! Fijn dat je meedoet met DCL.

Groetjes, Marjan

Brenda zei

Dit is een heel leuk kaartje, zo leuk al die vlinders!!!
Lieve groetjes Brenda

janny zei

Leuk kaartje met die vlinders heel apart!
Groetjes Janny.

Pothys zei

An Edwardian lady in full dress was a wonder to behold, and her preparations for viewing were awesome.Bridal silks

Леди Осень zei

Изящная открытка! Очень красиво!
С теплом, Елена

hennie zei

Prachtig is je kaart Jolande!!!
Mijn kaart voor DCL komt vrijdag op mijn blog.
Ik hop nog even verder.
Vandaag veel rood en blauw in de sidebars.
Het KKT is weer in actie.
Hollandse groetjes hennie.

Henriëtte zei

Gave kaart weer Jolande.

Groetjes Jet

Anja (scrappie) zei

Ben dol op vlinders dus dit kaartje kan me wel bekoren heel mooi zoals je het verwerkt hebt mooie details.
Leuk dat je meedoet bij DCL.

Crea Astrid zei

Prachtige kaart.

Groetjes Astrid.

stampidoe zei

Wat leuk gedaan zo met die vlinders leuke techniek ook, bedankt voor je deelname aan DCL

groetjes yvon

Cornelie zei

Erg mooi gemaakt zeg! Die inkt is nieuw voor mij, maar het geeft een mooi effect! Leuk! Mooie kleurtjes, helemaal geslaagd weer dacht ik zo!!
Fijn dat je meedoet met DCL!
Groetjes Cornelie

rosalien zei

Schitterende uitwerking van de sketch.:) leuk dat je meedoet met de DCL.

Groetjes Rosalien