KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 12 mei 2012

Vogel ingelijst.

En ja hoor daar ben ik weer met mijn kerstkaart van deze week.

Het papier is van Bo Bunny, de stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
Het afdrukje is een stempel van Penny Black, ik heb het dit keer met bruine inkt gestempeld en ingekleurd met Distress-inkt.
Op de besjes heb ik glitterlijm aangebracht.
Ik heb een frame om het afdrukje gemaakt en de onderste hulstblaadje over het frame laten vallen, was even een gedoe, maar ik ben blij met het resultaat.
Ik heb nog een lintje en dewdrops gebruikt en verder heb ik het rustig gelaten, het afdrukje is vrij groot en het dessin-papier nogal druk.

Voor de moeders onder ons een fijne moederdag (ik ben zowaar dit jaar vrij) , groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi Jij bent goed bezig ik heb er nog geen één gemaakt.Ook deze is leuk.Gr.nel

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Mooi ingekleurd ook.

Nou, geniet maar van je vrije dag en van moederdag. Laat je eigen maar lekker in de watten leggen.

Groetjes Astrid.

Linda zei

Wauw heel mooi gedaan, leuk zo dat die blaadjes over het frame vallen
gr linda

Lia zei

Prachtige kerstkaart, geniet van je vrije ( moeder ) dag,
groetjes Lia

Mieke zei

Wat een beauty!

scraplouise zei

Ooooo, die is mooi!!.

gr.LOuise

Neline zei

Wat ga jij lekker met de kerstkaarten zeg! Je hebt vast al een voorraadje.
Deze is ook weer prachtig geworden!
Heel mooi gedaan.
groetjes
Neline

Ans zei

Wat een schitterend kaartje.

Een hele fijne moederdag, geniet ervan.

Liefs ANS

Annette zei

Wat een mooi afdrukje! Schitterend vogeltje! Echt helemaal leuk!
xoxo Annette

Kaartenkraam zei

Wat een ijzeren discipline om er telkens weer eentje te maken ;0) Mooi is deze ook weer geworden.

groetjes van Ank

cristel zei

geniet dan maar super van deze dag hoor en je kaart is weer fantastisch hoor
grtjs

Anneke klerks zei

prachtige kerstkaart

fijne dag
liefs anneke

Trudy zei

Wat een prachtig mooi kaartje Jolande.
Groetjes Trudy

Miranda de Groot zei

Gaaf zeg.
Groetjes Miranda

Patricia zei

Weer een hele mooie zeg!!!
Groetjes Patricia

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! Mooi zo met de blaadjes over het frame!
Liefs, Frouwkje

M@rjan zei

Mooi effect inderdaad die blaadjes die eruit steken. Prachtige kaart, mooi afdrukje! Leuk ook de subtiel glimmertjes op de besjes.

Groetjes, Marjan

Marian zei

Je kaart is prachtig mooi besjes en mooie stempel
Groetjes

Saskia zei

Je kerstkaart is weer prachtig geworden. Geniet lekker van je vrije dag.
Groetjes Saskia

Welkom bij Happy Stamper zei

ooooooh mooi zeg, helemaal super
lieve groetjes
angelique

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,super die stempel,en wat heb je die mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Irene zei

Prachtig Jolande, de stempel komt zo schitterend tot zijn recht!!

Liefs, Irene

janny zei

prachtig hoor Jolande en schitterend gekleurd.
Groetjes Janny.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kaart Jolande.
groetjes Marja

Rema designs zei

Wauw schitterend mooie kleuren ik heb nog geen kerstkaart af
Groetjes rebecca

Aleida zei

Een heel mooi kerstvogeltje. Leuk gedaan met die hulstblaadjes.
groetjes,

Henriëtte zei

Alweer zo'n mooie. leuke stempel en prachtig ingekleurd.

Groetjes Jet

Yvonne zei

Weer een heel mooi kerstkaartje Jolande. Wat heb je vogeltje mooi ingekleurd, echt super.
Groetjes Yvonne.

Aloesaloes zei

Wat een prachtig geheel! Het is net of de vogel zo de pagina af kan vliegen...

Groetjes, Loes

Jolanda zei

Goedemorgen,

Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met Prisma potloden.

En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

Liefs,
Jolanda

Ans zei

Jolande, het is weer een schitterende kerstkaart geworden. Als je zo lekker doorgaat, heb je straks genoeg kaarten om te versturen.
Groetjes Ans

Wendy Koorevaar zei

Het is een beeldschoon kerstkaartje geworden! En wat heb je weer prachtig ingekleurd, knap gedaan!

Liefs,
Wendy

gré zei

hele mooie kerstkaart

groetjes gré

Tineke zei

Prachtige kerstkaart met een hele mooie stempel.
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart met een hele mooie stijlvolle stempel! groetjes, Marlies

Nora zei

Mooie kerstkaart en prachtig ingekleurd!
Groetjes,
Nora

Neltine zei

Heyy pipeloi,

Wat zie ik hier. Al gave kerstkaartjes. Jij bent er mooi op tijd bij, daar kan ikkes nog een voorbeeld aan nemen hoor:)

Superrrr idee om met bruine inkt te stempelen. Ik heb dat nog nooit ergens gezien, maar wat pipaprachtig joh.
Pak jij nog maar snel je bruine stempelinkt en ga maar als een speer verder. Kom ik gauw weer even snuffelen hier:)

groetjes,
Neltine

Rebecca zei

een heel mooie kaart Jolande.

groetjes Rebecca

Martha zei

Erg mooi Jolande!! Super gedaan!
Groetjes,
Martha