KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 22 juni 2012

Cristal fairy.


Ik heb weer eens een kaartje met een fairie erop gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft karton gebruikt.
Het achtergrond papier heb ik zelf gemaakt, gekliederd met distressinkt en in de hoeken heb ik swirls gestempeld.
Het rechthoek is gemaakt met een Craftable en bewerkt met witte inkt.
Het roosje en de bloemblaadjes zijn gemaakt met stanzen van Die Namics.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid en de zigzagsteek is met de naaimachine genaaid.
Verder heb ik een kantje en pareltjes gebruikt.

De fairy is een digi van Polly craft, ik heb haar ingekleurd met distressinkt en met de distress markers.
De vleugels en de vlinder heb ik bewerkt met glitterlijm.

Wens ik jullie nog een fijn weekend, groetjes Jolande.

26 opmerkingen:

hennie zei

Wat een schoonheid Jolande.
Lief dat je mijn blog zo vaak bezoekt.
Je stiksteekjes zijn prachtig, dat doet jouw naaimachine je niet na hoor.
Weltrusten voor straks, groetjes hennie.

Miranda zei

Hoi Jolande, eindelijk eens niet nr. 50 haha, wat een lief kaartje en mooie achtergrond gemaakt! lieve groet Miranda
(ps zie natuurlijk je steampunk creatie wel verschijnen he..)

Nicole zei

Prachtig ingekleurd, Jolande!! Schitterende kleuren en een heeeel mooie kaart. Liefs, Nicole

Lia zei

Prachtig kaartje weer, mooi ingekleurd, en je achtergrondje is heel mooie zo met de hoeken,
groetjes Lia

janny zei

Mooi kaartje en je hebt het elfje prachtig gekleurd zeg!!
Fijn weekend, groetjes Janny.

crealinedance zei

Hoi mooi kaart geworden.gr.Nel

Ans zei

Ondanks jouw "geklieder" is het een schitterende kaart geworden Jolande. En je stiksteekjes zijn allemaal zo mooi gelijk. Knap hoor.
Groetjes Ans

Mieke zei

Ohw, wat een pracht van een kaart! Ik ben helemaal weg van de digi!!!! En wat heb je die mooi ingekleurd! Ook je achtergrond is heel mooi gedaan!

Linda zei

Wat een prachtig geklieder haha, heel mooi gedaan die achtergrond, mooi kaartje
gr linda

Anneke klerks zei

prachtige kaart Jolanda, prachtige achtergrond schitterend
liefs anneke

Irene zei

Je kliederachtergrond steekt geweldig af bij het Kraft en de fairy zit er super mooi bij!!

xx Irene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg en wat mooi gekleurd ook!
Groetjes Patricia

M@rjan zei

Prachtig kleurwerk! Mooie kaart, Jolande en wat een nette stiksteekjes!

Riet zei

Prachtig kaartje,mooi ingekleurd dit leuke afdrukje.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Tineke zei

Een schattige kaart Jolande!
In mijn leeslijst staat nog een kaartje van je maar die zie ik niet staan...
Groetjes Tineke

cristel zei

heel mooi en je digi is weer prachtig ingekleurd
grtjs

Cornelie zei

Heel mooi!! Het is gewoon een klein schilderijtje!

Jannie zei

Een super mooie kaart Jolande! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

Groetjes Jannie

José zei

Prachtige fairie Jolande. Erg mooi gekleurd en omlijst.

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een prachtige achtergrond, dat heb je heel mooi gemaakt! Ook een leuke digi! groetjes, Marlies

Annemiek zei

Heel lief kaartje en mooie achtergond hoor!

groetjes, Annemiek

Adrie zei

Wat heb je de digi weer mooi ingekleurd Jolande.
Knappe achtergrond.
Groetjes Adrie

Ans zei

Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt, helemaal in stijl met de stempel. Heel eerg mooi.

Liefs ANS

Trudy zei

Wat een pracht van een kaarten Jolande!
Groetjes Trudy

Henri√ętte zei

Hoihoi,

mooie kaarten heb je weer gemaakt zeg! Had er zomaar toch een paar van je gemist. Sorry hoor.
Fijne Blog-pauze toegewenst. Geniet van het weer.

Groetjes Jet