KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 10 juni 2012

Nog meer vlinders en de ladies run.

Nog een vlinderkaart, geïnspireerd door een kaart uit het Stamper tijdschrift.
Ik heb wit karton gebruikt, 5 vlinders eruit gestanst ( Joy), dit als mal gebruikt.
Ik heb de mal op wit cardstock gelegd en heb de vlinders met distress-inkt gepoetst, terwijl de mal er nog op lag heb ik de stippen gestempeld en bewerkt met wit embossingpoeder.
De mal verwijderd, de uitgesanste vlinders op de gepoetste vlinder gelegd en gepoetst met inkt, op het onderste gedeelte heb ik gestempeld met een achtergrond tekst-stempel en op het bovenste gedeelte de kleine vlindertjes gestempeld.
De rand is gemaakt met een Creatable, daar heb ik lint door de gaatjes geregen en een strik gemaakt.
De stik en zigzag steekjes heb ik met de hand genaaid.
Ik heb het geheel op cardstock,( wat ik heb gepoetst met distress-inkt) geplakt en dit weer op een witte kaart geplakt.


Hier kun je 1 van de vlinders goed zien.
Ik had geen stempel om de kleine vlinders te stempelen, deze heb ikzelf gemaakt door de vlinder 4x uit te ponsen van karton, dit op elkaar geplakt en op een stempelblok geplakt,
Ik heb hiervoor glad kaartkarton gebruikt, hier trekt de inkt niet zo snel in en werkt prima om mee te stempelen.
Toen ik met dit kaartje bezig was, kreeg ik de inspiratie voor de kaart die ik donderdag had geplaatst.


9 weken geleden ben ik met mijn vriendinnetje Patricia gaan hardlopen, we waren begonnen met een opbouwschema en hadden ons opgegeven voor de Ladies Run (5km)  en vandaag hebben we het gerend, bij Ahoy in Rotterdam.
We mochten er 45 minuten over doen, ons eigen streven was 40 minuten en we hebben het gerend in 36.43 minuten.
Patricia heeft me het laatste stukje erdoor gepraat, wat was de laatste kilometer zwaar met dit warme weer.
Patricia ik ben echt super trots op ons en straks lekker samen uit eten, ik heb er zin in.

 Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

scraplouise zei

Deze is ook erg mooi geworden Jolande...... wat knap van jullie, petje af hoor ik die het je niet na.

gr.LOuise

gré zei

mooi kaartje jolande en een super gave ren ik doe het jullie echt niet na knap hoor

groetjes gré

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

prachtige kaart jolande en wat knaop je hardlopen dat red ik echt niet.
groetjes Marja

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande en wat een goed idee omzo zelf een stempel temaken,goed overnagedacht!!
Nou ik ben ook supertrots op jullie,wat een geweldige prestatie!
Bedankt voor je lieve berichtje!
Dikke XXX Heidy

Marian zei

Knappe prestatie hoor.
En je kaart helemaal gezellig
Groetjes

Linda zei

Leuke kaart en wat een topprestatie, hartstikke goed van je joh.

gr Linda

Thea zei

Allereerst mijn complimenten voor je prestatie in het loopcircuit, knap hoor en dat je dat al zo goed heb opgebouwd in 9 weken tijd. Ik hou het bij mijn fiets, hardlopen is niets voor mij, en heb vanmorgen dan ook een heerlijk tochtje gemaakt. Het was bewolkt met heel af en toe de zon maar niet koud (en nu is het hier strakblauw met zon, tja als de dag weer voor bij is) Ook je kaart is weer iets heel aparts maar zeker niet minder mooi!

Groetjes Thea

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Jolande en wat een prestatie ik doe je het niet na!!!

Groetjes Hanny.

Mieke zei

Gefeliciteerd met jullie prestatie, goed gedaan! (En ik doe het jullie niet na... ;-) )
Wat een mooie kaart laat je hier weer zien!

crealinedance zei

Hallo goed van jullie in zo'n korte tijd.Je kaart is ook mooi.Gr.Nel

Ans zei

Geweldig dat je dat gelopen heb, gefeliciteerd.

Mooi kaartje.

Liefs Ans

Fieneke zei

Heel leuk kaartje, en je mag trots zijn op jezelf....5 km hardgelopen, lijkt mij ook nog wel eens leuk om met een lady's run mee te doen.
Groetjes Fieneke

Irene zei

Heel bijzonder is je vlinderkaart en je loopprestatie is ronduit geweldig!!!!

xx Irene

José zei

Wat een prachtige kaart. ERG mooi gedaan Jolande.
En proficiat met je 5-km run. Ik doe het je zeker niet na!

Annemarie zei

wauw wat een prestatie!!!! En een met een supermooie tijd!
Een leuke kaart heb je weer gemaakt.
groeten Annemarie

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

janny zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt zeg.
Wat een werk allemaal en gefeliciteerd met jullie prestatie alle resect hoor.
Groetjes Janny.

Judith zei

Hallo Jolande,
Wat super knap van jou om de hele run te lopen!!

Ik heb al een poosje niet gereageerd op al je leuke kaarten. Heel mooi vind ik de vlinderkaartjes. Maar ook de bling-bling dame met alle stiksels. Wow wat een werk, maar prachtig!!!
Groetjes,
Judith

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart weer Jolande!!!!
Wat een KANJERS zijn we he? haha
En het eten was ook HEERLIJK en SUPER gezellig!!!!
Op naar de 10 km.
Groetjes Patricia

Lia zei

Mooi kaartje, maar ik vind jullie prestatie nog mooier, supergoed dat jullie dit hebben gedaan en gehaald, toppie hoor,
groetjes Lia

Eveliene zei

Mooie kaartje jolanda
En respect met je behaalde prestaite in de Ladies Run
(ik doe het je zeker niet na)

Liefs eveliene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige clinderkaart. Leuk zo die bolletjes op de vlinder.
Knappe prestatie van je. Ik doe het je niet na hoor.

Groetjes Astrid.

Kaartenkraam zei

Allereerst mijn complimenten voor je hardloopprestatie, ik heb er oprechte bewondering voor!
Je kaart is knap gemaakt en wat een goed idee om zo zelf een stempel te maken.

groetjes van Ank

M@rjan zei

Knappe kaart, heel erg mooie techniek! En ook erg knap is de loopprestatie! Goed hoor, ik doe het je niet na.


Groetjes, Marjan

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Wat heb je een hoop werk hiermee gehad met alle technieken maar het is wel een super mooie en originele resultaat!
Knap hoor om zover te lopen, ik doe het je niet na! Een top prestatie! groetjes, Marlies

Jeannette zei

Wat een apart kaartje, heel mooi gedaan!
En applaus voor jullie prestatie, heel knap!

Groetjes, Jeannette

Tineke zei

Schitterende vlinderkaart! Prachtig hoe je met de distress gewerkt hebt.
Groetjes Tineke

cristel zei

weer een prachtige kaart en een super prestatie hoor
grtjs

mandy zei

knap hoor dat je bent gaan hardlopen.
je kaart is heel mooi en apart kom je ook weer eens bij mij kijken?
mandy
o ja 6 oktober ben ik weer in delft aan het demo geven.
mandy

miriam zei

Prachtige kaart en wat een prestatie zeg Gefeliciteerd
gr miriam