KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 12 juni 2012

Onder water bloementuintje.

Ik wil jullie allereerst bedanken voor de lieve reacties op de prestatie van Patricia en mij bij de Ladies-run.

Ik heb weer pagina's van mijn art journal om te laten zien.
Miranda heeft mij geholpen bij het maken van de achtergrond, hiervoor heb ik inkt van Dylusions gebruikt en de waterplantjes zijn stempels van Viva, die mocht ik van Miranda gebruiken.
Ik heb verder nog lovertjes en kraaltjes voor de afwerking gebruikt.


Het zeepaard is een stempel van Chocolate Baroque, ingekleurd met aquarelkrijt en bewerkt met glitterlijm.


De zeepaartjes zijn stempels van Chocolate Baroque, lijntjes getekend met een witte gelpen.


De bloemen zijn eigenlijk zeesterren, ook stempels van Chocolate Baroque, ingekleurd met aqaurel krijt en in het hart heb ik lovertjes genaaid.


De zeemeer-jongen is een digi van Sureya, ingekleurd met Derwentpotloden en de staart heb ik bewerkt met glitterlijm.
Is het geen schattig mannetje?

Miranda dank je wel voor je hulp bij de achtergrond, ik ben erg blij met het resultaat.

Groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Hanny zei

Wauwwww Joande wat is dit super leuk en wat heb je prachtige kleuren gebruikt.

Groetjes Hanny.

Marian zei

Wat een prachtige kaart heel mooi de kleuren zo en verders prachtig bewerkt
Groetjes

Mieke zei

Ooooowh dit is echt prachtig! Die kleuren en gewoon die techniek! Heeeeel mooi!!

Thea zei

Oh weer heel iets anders, prachtige kleuren en een gave stempel!

Groetjes Thea

Trudy zei

Wat een gave kaart is dit zeg!!!!
Prachtig!!
Groetjes Trudy

Anneke klerks zei

heel mooi en wat een prachtige kleuren combi
schitterend
liefs anneke

Ans zei

Wat apart Jolande en wat mooi. Geweldig weer!
Groetjes Ans

Wies zei

Wat een mooi onderwater tafereel. Heel mooi van kleur.

Groetjes, Wies

Nicole zei

Wat een prachtige achtergrond en zo met de zeepaardjes en de zeemeerman en de bloemen een schitterend geheel!! Kan me voorstellen dat je er helemaal blij met bent. Liefs,Nicole

gré zei

leuk gedaan

groetjes gré

Patricia zei

Heel GAAF zeg Jolande!!!!
Echt SUPER MOOI geworden deze journal!
Je kleuren zijn ook zoooooo mooi!
Alles klopt gewoon.
Groetjes Patricia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw,Jolanda dit is mooi,wat een mooie stempels en gebruik er van.Ik vindt die transparante kralen/pailletten net echte waterdruppels lijken en het zeepaardjongetje is echt een schatje.Mooi is ook je achtergrond van kleur,toppie hoor,lieve groetjes Miranda

Fieneke zei

Wauw Jolande, wat vind ik dit super gaaf zeg. Een super mooie achtergrond en super leuke stempels! Helemaal te gek! Terecht blij mee!
Groetjes Fieneke

heidy zei

Wat gaaf Jolande,de kleuren zijn prachtig,toppertje!!
Groetjes Heidy

Irene zei

Jolande dit is zoooo gaaaaaaaaaaaaf, echt de kleuren van de wondere onder water wereld en die stempels, schitterend!!!!!

xx Irene

Tineke zei

Hoe leuk is dit kaartje! Zo mooi gedaan.
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Prachtig Jolande, ik zit hier met een emmertje onder mijn kin om het kwijl op te vangen. Super zoals je die lovertjes hebt gebruikt en deze kleurencombi vind ik altijd zo mooi.
Groetjes, Yvonne.

janny zei

Prachtig gedaan zeg, wat een werk!
Groetjes Janny.

Nora zei

Schitterende pagina's voor je art journal, de kleuren spatten zo van mijn scherm af en er is heel veel moois op te zien!
liefs,
Nora
xxx

Neline zei

Wat een prachtige pagina weer zeg in je art journal boek!!! Heel mooi van kleur ook, heerlijk hé die hulp van Miranda!
groetjes
Neline

Riet zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

SUPER de SUPER. Erg mooi Jolande. Pracgtige onderwater wereld.
groetjes marja

Frouwkje zei

WAUW!!!!!! Jolande, wat is dit supermooi gedaan!! De kleuren zijn ook zo mooi!!!
Liefs, Frouwkje

Annemiek zei

Super is dit!

Durvina zei

Wat een mooie creatie, en dan die mooie kleuren...

groetjes, Durvina

Margo zei

Oh wat is dit leuk !
Liefs
Margo

Crea Astrid zei

Wowwww, wat een prachtige kaart met een hele leuke digi.

Groetjes Astrid.

Marlies zei

Wauw wat mooi!! Je hebt weer een schitterende originele creatie gemaakt! Mooie onderwater kleuren en super idee met de zeester bloemen. Ook het jongetje is een schatje! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een prachtige kleuren en de CB stempels doen het er goed bij! Goed zeg van jou en Patricia met die ladies-run, knap hoor!lieve groet Miranda

M@rjan zei

Twee heel mooie bladen erbij, erg gaaf die onderwatersfeer! Prachtige achtergronden, echt een zeesfeertje en mooi met die verschilende stempels e.d.

Groetjes, Marjan

Ans zei

Wow hier kan je zeker blij mee zijn het is een super kaartje.

Liefs ANS

José zei

Geweldig vind ik dit. Zo'n mooie achtergrond en de zeemeerjongen vind ik helemaal top!

Miranda zei

hij is helemaal TOP Jolande, echt supergaaf

wil zei

hallo jolanda
wat is dat een mooie art journal
leuk zo die avonden bij elkaar
genieten jullie er maar van .
groetjes van wil