KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 21 juni 2012

Vlinderkaart.

Een snel kaartje, mag ook wel eens.
De basiskaart is van wit karton met linnenstructuur.
Het kleine vierkant heb ik geëmbost en met distress-inkt bewerkt, ik heb dit gemat op een vierkant, wat ik ook heb bewerkt met distress-inkt.

De cirkel is gemaakt met een Creatable, ook bewerkt met inkt, hieruit heb ik nog een cirkel gesneden zodat je de geëmboste ondergrond weer kunt zien.
Ik heb pareltjes geplakt op de rand.
                                
De vlinder is ook een creatable en bewerkt met inkt, op het lijfje heb ik glitterlijm aangebracht en een plakparel voor het hoofdje.

Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

miriam zei

schitterende kaart
gr miriam

Miranda de Groot zei

Mooi zeg.
Groetjes Miranda

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een mooi kaartje! Soms is het werken met alleen wat mallen en inkt meer dan genoeg! lieve groetjes Miranda

Henriëtte zei

Ziet er weer mooi uit Jolande.

Groetjes Jet

Nicole zei

Prachtige vlinderkaart, Jolande en ik zulke mooie kleuren ook. Super!! Liefs, Nicole

crealinedance zei

Hallo mooie kaart zo.gr.Nel

Tineke zei

Het mag dan een snel-klaar kaartje zijn...het is een schitterende kaart!
Mooi in eenvoud en in kleur.
Groetjes Tineke

Brenda en Astrid zei

Ziet er weer prachtig uit. Simpel kan ook heel mooi wezen.
Groetjes Brenda.

Neline zei

Misschien snel klaar....maar wel een bjoetie!!! Kleuren zijn ook heel erg mooi.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Wat een sjiek, stijlvol kaartje!
goetjes Fieneke

Cornelie zei

Zeker mag snel, want hij is prachtig!! erg mooi!
Groetjes Cornelie

Kaartenkraam zei

Als ik zo lees wat je allemaal hebt gedaan is dat snel wel heel betrekkelijk! Hij is prachtig en de kleur blauw vind ik erg mooi, welke kleur is dat?

groetjes van Ank

Irene zei

"Haastige spoed is zelden goed" gaat bij jou dus absoluut niet op, want hij is prachtig Jolande!!

xx Irene

Tinie zei

Wat weer prachtig, eenvoud siert de kunst!!!

Groetjes Tinie

Patricia zei

WAUW wat is deze kaart SUPER SJIEK zeg.
Heel mooi gedaan Jol!
Groetjes Patricia

José zei

Mooi zeg. Het effect van de inkt vind ik supermooi!

Linda zei

Wauw wat een mooie kaart, hoe je met weinig materiaal toch weer zo'n schitterende kaart kan maken
gr linda

Anneke klerks zei

wat kan een kaart zo simpel en dan toch zo schitterend zijn
liefs anneke

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Prachtig!

Ageeth Holster zei

Schitterend!
Groetjes van Ageeth

Hannie Stoel zei

Een snel kaartje maar wel een mooie hoor.

groetjes, Hannie

heidy zei

Wat een mooi kaartje Jolande!
Groetjes Heidy

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ziet er geweldig uit. prachtige kaart en een prachtige kleur.
Leuk dat geëmboste.
groetjes Marja

Marja zei

Als ik lees wat je allemaal gedaan hebt,is dat snelle kaartje wel erg bewerkelijk. Een prachtexemplaar!
Heel mooi die emboste ondergrond en die vlinder.

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart, mooie achtergrond en een prachtige vlinder! groetjes, Marlies

Lia zei

Een snelle maar mooie kaart, ik vind de vlinder heel mooi bewerkt,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

snel, effectief en mooi, dat kan niet missen mooi gemaakt
grtjs, martina
x

hennie zei

Mooie kaart...
Hennie

Riet zei

Wat een mooie kaart Jolanda.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Mooi en chique, ook de prachtige tinten! En ja, less is more en fijn als je een snel en toch mooie kaart kunt maken.

celia zei

Super!!!

Saskia zei

Prachtige kaartjes. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

slecht niet normaal en simpel