KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 7 juni 2012

Vlinders van plastic.

Met dit kaartje wil ik mee doen met de Lift challenge.
Ze willen hier graag een kaart zien waarbij je een plastic sheet gebruikt.
Ik heb uit wit cardstock vlinders (van Joy) uitgestanst en dit heb ik gepoetst met distress-inkt, daarna heb ik op het onderste gedeelte gestempeld met een achtergrond stempel en op het bovenste gedeelte heb ik swirls gestempeld.
Ik heb een plastic sheet geëmbost en dit achter de vlinders geplakt, dit heb ik weer in zijn geheel op een dubbelgevouwen plastic sheet geplakt.
Op het lijfje van de vlinders heb ik strassteentjes geplakt.
De binnenkant heb ik ook netjes afgewerkt, zodat je geen tape ziet.


Hier kun je beter zien hoe de vlinder eruit ziet met de geëmboste plastic sheet erachter.
De vlinders zijn dus doorschijnend, geeft een leuk effect vind ik.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een superleuk effect geven de vlinders Jolande! Prachtige kaart.
Groetjes Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolanda,dat is zeker een superleuk effect,het is weer eens iets heel anders,leuk!! groetjes Miranda

Hanny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Jolande... Super!!!!

Groetjes Hanny.

cristel zei

nou dat is gewoon weer een heel geslaagde kaart hoor mooi
grtjs

crealinedance zei

Hoi heb je ook leuk bedacht.gr.Nel

Lia zei

Dat geeft zeker een heel leuk effect,
groetjes Lia

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande,je bent weer geweldig bezig geweest!
Bedankt voor de goede tip,ik ga je gelijk verwijderen hahahaha grapje!
Groetjes Heidy

janny zei

Leuk gedaan zeg en wat een werk.
Groetjes Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super leuk effect Jolande. De geëmboste vlinders zijn gaaf.
groetjes Marja

Miranda de Groot zei

Wat leuk zeg.
Groetjes Miranda

Patricia zei

Wat mooi zeg!
Ik wist niet dat plastic zo leuk kon zijn haha.
Groetjes Patricia.

scraplouise zei

Wat geeft dat een effect Jolande, schitterend geheel geworden, succes met de challenge!.

gr,LOuise

scraplouise zei

Wat geeft dat een effect Jolande, schitterend geheel geworden, succes met de challenge!.

gr,LOuise

crea-elma zei

Leuk effect zo.

gr. Elma

Anneke klerks zei

wat apart zeg, heel leuk ook, succes!!
liefs anneke

Cornelie zei

Zo leuk zoveel verschillende creaties er al voor bij komen met sheet! Erg leuk!
Jou creatie mag er ook zijn, wat een tof effect die vlinders!! ook het verdere geheel met het stempelen is mooi! Prachtig kaartje, en bedankt voor het meedoen!!
Groetjes cornelie

gré zei

heel erg leuk een heel leuk effect
zo met de vlinders

groetjes gré

Margo zei

Wat is dit leuk Jolande !
Liefs
Margo

Neline zei

Dat heb je prachtig gedaan, leuk effect zo met de sheet!
groetjes
Neline

Fieneke zei

Leuk gedaan zeg met die vlinders!! Mooi geheel.
Groetjes Fieneke

José zei

Mooi gedaan jolande. De vlinders vind ik prachtig! Mooi ook de dessins op de achtergrond.
Leuk dat je met ons meedoet!
Groetjes, Jose

Marian zei

Wat een mooie kaart weer en je vorige creaties zijn ook geweldig mooi
Groetjes

Riet zei

Wat een mooie kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Adrie zei

Nou da's een heel proces zeg , maar wel met een prachtig resultaat.
Groetjes Adrie

Linda zei

Hij is weer superrrrrr
gr linda

Kaartenkraam zei

Ik vind het weer super origineel van je zoals je materialen gebruikt! Mooie kaart is het geworden!

groetjes van Ank

Saskia zei

Heel mooi gedaan en wat een origineel idee weer. Bedankt voor de tip.
Groetjes Saskia

Ans zei

Een heel apart kaartje met doorschijnende vlinders en embossing erachter. Hartstikke leuk Jolande.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

wat een romantische titel heb je voor deze kaart hahahaha =)
heel erg leuk gemaakt
grtjs, martina
x

jaimie zei

Hallo Jolande,

Mooie kaarten weer hier hoor !

Groetjes, Jaimie

Marlies zei

Een prachtige vlinder kaart! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

M@rjan zei

Wat een mooi effect is op de vlinders! Gaaf kaartje, Jolande!

Groetjes, Marjan

Margreet zei

wat n leuk kaartje heb je gemaakt zeg erg leuk effect zo
groetjes margreet

Nadine zei

Wat een super resultaat heeft dit werk je opgeleverd! Ik vind het erg leuk gedaan met die vlinders, duidelijke beschrijving ook! Super dat je met ons meedoet!

Ans zei

Wow, dit is een schitterend effect. Heel mooi kaartje.

Liefs Ans

marja zei

Wat een schitterend kaartje!!! Super mooi effect met de vlinders.

Lieve groetjes Marja.

Rebecca zei

een supper mooi effect met de vlinders Jolande!

groetjes Rebecca

Wilma zei

Wat een geweldig leuk idee Jolande! Heel erg mooi!