KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 29 juli 2012

Terug van weg geweest

Hallo allemaal.

Ik ben er weer, ik heb genoten van de blogpauze, ondertussen zijn we lekker op vakantie geweest.
Dit keer niet met de caravan, wel vreemd hoor, maar we zijn van pension naar pension gegaan.
We zijn naar Oostenrijk geweest, Karinthië, Deutschlandberg, Wenen en via de Eifel in Duitsland weer naar huis.
We hadden prachtig weer, mooie omgeving, heerlijk gewandeld, van de natuur genoten, kortom een fantastische vakantie om op terug te kijken.

Op de grens Oostenrijk-Italië, prachtige wandeling.

Was wel werken hoor deze wandeling, hier ben ik blij dat ik het gehaald heb en van het mooie uitzicht kon genieten.

Mijn mannetje, we zijn hier bij Schloss Schonbrün in Wenen.
En ik heb er een nieuwe verslaving bij.
Ik had breiwerk meegenomen, baby born, de pop van Brittje mocht mee op vakantie, maar wat zij niet weet is dat ik kleertjes ging breien voor de pop.
Deze wil ik geven met haar verjaardag.
Dit zijn twee eenvoudige setjes, de rechter heeft ze al gehad, na de logeerpartij van baby born.
Inmiddels heb ik nog meer setjes gebreid en zelfs zelf een baby born gekocht, het is zo heerlijk om te doen, lekker breien in de tuin.

Verder ben ik nog niet zo actief op creatief gebied, ik moet het echt weer oppakken.

Ik ben wel steeds bij jullie langs geweest hoor en genoten van al het moois, als ik nu weer langs kom, probeer ik ook weer te reageren.

Groetjes Jolande

25 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Dat ziet er inderdaad uit als een hele fijne vakantie.
Nog even lekker nagenieten.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Leuke foto's Jolande en wat heb je leuke kleertjes gebreid super om te zien.

Groetjes Hanny.

Marian zei

Fijn dat jullie genoten hebben
Prachtige foto's ook En leuk je briewerk.
Groetjes

Irene zei

Welkom thuis (in iets minder heet en beetje nat Nederland) en fijn te lezen dat jullie zo hebben genoten! Ik was er van overtuigd dat we weer schitterende gehaakte dingetjes te zien zouden krijgen na de vakantie, mis poes.....Jol is aan het breien geslagen en maakt ene kleine poppenmoeder super blij!!!

xx Irene

Miranda zei

die vakatie ziet er wel super uit hoor prachtig uitzicht
en leuke poppenkleertjes, heb je nog wel tijd om te slapen LOL

Tinie zei

Welkom thuis!!! Leuke foto's en dan die baby, schitterend die kleertjes, jij bent ook van alle markten thuis!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad, leuk zijn ze geworden de poppenkleertjes
gr linda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Welkom terug Jolande en wat een mooie foto's. Ik kan me voorstellen dat het genieten geblazen was. Nu weer even terug in het "normale" leven. je beaykleertjes zijn ook schitterend, wat een leuke verrassing voor haar.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hoi welkom terug,nu het gewone weer op pakken.De pakjes zien er leuk uit.gr.Nel

Rebecca zei

welkom terug Jolande,mooie foto's en vind je breiwerk ook héél leuk!

groetjes Rebecca

José zei

Mooie foto's Jolanda! Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad en wat enig dat je breien hebt opgepikt. Knap gedaan zeg die poppenpakjes!

heidy zei

Ziet er prachtig uit Jolande,en wat een leuke pakjes!
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat een prachtige foto,s Jolanda.
Wat heb je dat knap gedaan zeg voor baby born,echt heel leuk,]
Liefs Riet.

cristel zei

ik heb ook heel veel poppenkleertjes gebreid en genaaid voor mijn dochter haar babyborn vondt het ook super om te maken en meestal maakte ik het van de restjes die ik overhield toen ik zelf nog kleren maakte
grtjs

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een schitterend uitzicht en die poppenkleren, ik ken de verslaving ervan, enkel niet met wol, maar met stofjes? Je hebt er wel prachtige setjes van gemaakt.

Ik weet niet of je Wollyonline kent, daar staan prachtige poppensetjes op, echt eens kijken daar, of komen de setjes van daar, dan zwijg ik nu :-))

Groetjes, Jaimie

gré zei

welkom thuis jolande
en het is te zien dat je het heerlijk naar je zin hebt gehad

groetjes gré

Cornelie zei

Lekker hoor zo'n vakantie ziet er super uit! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Jolanda zei

Wat lief, die breiwerkjes!

Liefs
Jolanda

Ans zei

Ziet er echt gezellig uit, leuk die kleertjes voor baby born.

Liefs Ans

Lia zei

Gezellig dat je er weer bent, en wat in een mooie omgeving ben je geweest.
De poppen zijn leuk aangekleed,
groetjes Lia

Crea Astrid zei

Het ziet er inderdaad heel erg mooi uit, waar je allemaal geweest bent.
Je babykleerjes zijn ook erg mooi geworden.

Groetjes Astrid.

Nicole zei

Welkom thuis Jolande. Fijn dat je zo genoten hebt van je blogpauze en van je vakantie. Mooie foto's! En je breiwerk ziet er ook gaaf uit. liefs, Nicole

Aloesaloes zei

Prachtige vakantiefoto's! Fijn dat het zo lekker is geweest!
Superleuke pakjes heb je voor baby born gemaakt. En wat een heerlijk excuus om er zelf een te kopen... Geweldig!

Groetjes, Loes

Tineke zei

Prachtige vakantiefoto's!
En wat leuk dat je voor baby Born kleertjes gebreid hebt. Britt zal er vast en zeker blij mee zijn.
Groetjes Tineke

M@rjan zei

Heerlijk dat het zo'n fijne vakantie was! Leuke foto's en mooie poppenkleertjes!