KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 30 augustus 2012

Bloemen van Chocolate Baroque.

Dit kaartje had ik gemaakt en daardoor kwam mijn inspiratie voor mijn art journal van onderstaand bericht.
Voor dit kaartje heb ik aquarel-papier gebruikt.
Dit heb ik nat gespoten en daarna heb ik er dylusions-inkt op gepsoten, de kaart opgepakt en heen en weer bewogen, zodat de inkt mooi in elkaar overloopt.
Een sjabloon (cirkels) er opgelegd, ingespoten met water, even in laten werken en daarna opgedept met keuken-papier, zo neem je de inkt op.
Nog een tekstempel (Tim Holtz) met bruine inkt gestempeld.
De bloemblaadjes gestempeld (Dylusions) en deze gekleurd met Derwent Artbars.
De stik en zigzag-steekjes zijn met de hand genaaid.
Een koord gehaakt van touw en dat door gaatjes geregen.

De bloemen zijn stempels van Chocolate Baroque, deze heb ik gekleurd met de distress-markers, direct op de stempel met de markers gekleurd en daarna gestempeld, toen de inkt nog nat was heb ik het met een water-penseel uitgewreven.
Een knoop in het hart van de bloem genaaid.

Door het kraftpapier en het touw vind ik het kaartje ook geschikt voor een man.

Groetjes Jolande

24 opmerkingen:

gré zei

dit is ook weer zo n mooie
goed van je hoor

groetjes gré

José zei

Ook alweer zo'n kunstwerk. Je achtergrond ziet er geweldig uit. De tekststempels er over vind ik zo'n mooi effect geven. De bloemen zijn prachtig! Leuk met knoopjes afgewerkt. Kunstwerkje Jolande!

Neline zei

Geweldig! Wat een bjoetie weer, heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

Kiek zei

Mooi!
De dylusions-inkt staat bovenaan mijn lijstje voor de creabeurs in Rijswijk.
En deze kaart van jou laat weer eens zien waarom. Dat wil ik ook kunnen maken!!!

Groetjes Kiek

heidy zei

Hoi Jolande wat is tie weer prachtig!!
Nou het is goed gegaan hoor alles zit ernog,althans wat er nog zat,ik heb zo'n slecht gebit!!
Begint nu alleen een beetje tekloppen,je voelt dat eraan gewerkt is!
Groetjes Heidy

Marian zei

Wauw wat geweldig mooi, zie dat ik een serie gemist hebt die zijn ook super mooi
Groetjes Marian

Kaartenkraam zei

Prachtig vid ik hem. Supermooi van kleur en tot in de puntjes mooi afgewerkt!

groetjes van Ank

Ans zei

Zo knap allemaal Jolande en een hele mooie kaart. Ook geschikt voor een man.
Groetjes van Ans

Henriëtte zei

HOihoi,

Ben weer boven water hoor. Heb zitten genieten van de kaarten en art-journal pagina's die je er de afgelopen weken op hebt gezet.
Wat is alles mooi geworden zeg!

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hallo mooi is die.gr.Nel

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolande.

Liefs Riet.

Patricia zei

In het echt nog VEEEEEEEEEL mooier!
Echt een TOPPERTJE deze kaart!
Groetjes Patricia

Trudy zei

Prachtig is de kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

Fieneke zei

Heeeeeeel erg mooi, super jolande! Hele mooie kleuren erg mooie achtergrond.
Groetjes Fieneke

Nicole zei

Dit zijn gewoonweg pieces of ART. Supermooi Jolande. Liefs, Nicole

Aleida zei

Heel mooi gedaan, de oefening in je art journal geeft een mooi kunstwerkje!
groetjes,

Tineke zei

Wat een prachtige kaart! Zo mooi gedaan.
Groetjes Tineke

cristel zei

amaai schitterend hier zou ik zo een schilderijtje van kopen hoor
grtjs

susie zei

O wat een speciale kaartjes maak je toch altijd Jolande !
Ik zit ze telkens te bestuderen, prachtig !
Ik sta wat achter zie ik .... tof hoor, het jurkje en jasje voor de pop !
Vriendelijke groetjes :)

Miranda zei

Prachtig weer Yolanda, mooie kleuren en leuk die knoopjes erin! groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

hij is weer prachtig je kaart ! heeeeeeeeel erg toppie hoor ! en van die eerste soort verf, ken ik absoluut niets ! superresultaat heb je hier ! petje af hoor ! de kleuren passen perfect bij elkaar, ik ben fan
grtjs, martina
x

Frouwkje zei

Schitterend Jolande!!!
Liefs, Frouwkje

Anneke zei

in een woord, SCHITTEREND, met prachtige kleuren.
groetjes van An

Judith zei

Zo vrolijk dit kaartje, word er blij van!
Ook je flower-power is gaaf!