KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 3 augustus 2012

Carskaart en kleertjes voor baby born.

Een Carskaart voor Thijmen die morgen zijn derde verjaardag viert.
Thijmen is gek op Cars, dus heb ik een Cars afbeelding van internet gehaald.
De achtergrond van de kaart en alles op de kaart heb ik bewerkt met distress-inkt.
De "weg"  is een stempel van Magnolia en eigenlijk een muur.
Ik heb gestempeld met Versamarc op wit kaartkarton en bewerkt met clear-embossingpoeder, daarna gepoetst met distresss-inkt.
Grassprietjes: Crealies.
Wolkjes: Memorybox.
De vlag bevestigt op een sateprikker, stiksteekjes getekend en Thijmen zijn leeftijd erop gezet.

En dan heb ik ook nog baby born om te laten zien met een gebreid jurkje, vestje, onderbroekje, haarband en gehaakte schoentjes.
Ik heb patroontjes van de Breikraam gebruikt en het wat aangepast met dit als resultaat.

Wens ik jullie allemaal een gezellig weekend, groetjes  Jolande

24 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.
Mij kleinzoon van 2jaar is daar ook zo gek op.
En wat een leuke kleertjes heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Wat ziet de kleding van de Baby Born er schattig uit zo.

Vind je achtergrond van je blog ook erg mooi.

Groetjes Astrid.

Judith zei

Hier maak je twee kinderen blij mee! Ik denk dat kleine jongens gek zijn op Cars (zelfs ik vind het een leuke film!!!)
En die poppenkleertjes zijn super! Zo knap van jou!

Ik vind je nieuwe blog lo ook prachtig!

Fijne avond,
groetjes, Judith

Irene zei

Allemaal even leuke Jolande! Was jij vroeger een poppenmoedertje??? Volgens mij ben je bijna terug bij af.......heerlijk breien en dan de pop leuk aankleden, enig!!!

xx Irene

Linda zei

Wat een gaaf kaartje en wat knap die kleertjes, echt super zijn ze geworden
gr linda

Lia zei

Wat gaaf, je kaart is ronduit stoer en die kleertjes...........zou bijna zelf een babyborn kopen, nog 2 weekjes, dan mag ik een echte knuffelen,
groetjes Lia

Rema designs zei

Wat gaaf zeg en schattige kleertjes

Groetjes rebecca

Patricia zei

SUPER leuk je kaart en wat een mooie kleertjes heb je gemaakt zeg.
Knap hoor.....
Groetjes Patricia

janny zei

leuke kaart wat gaat de tijd toch hard he.
je kleertjes zijn ook leuk geworden hihi wat een priegelwerk he ik heb ook een zwik voor mijn kleindochter haar babyborn gemaakt.
Je blijft gaan met dat leuke spul.
Groetjes Janny.

cristel zei

prachtige kaart weer en zo schattig je kleertjes
grtjs

heidy zei

Wat een leuke kaart Jolande en je baby kleertjes zijn ook zo schattig!!
Groetjes Heidy

Cornelie zei

Wat tof zeg die Cars kaart! Dat is natuurlijk helemaal goedDie kleertjes heb je onwijs knap gemaakt! Ik doe het je niet na!

Marian zei

Leuke stoere kaart en je breiwerk super leuk
Groetjes

gré zei

wat geweldig mooi weer allemaal

groetjes gré

martina's kaartjes zei

wat een actieve dame ben jij toch, van alle markten thuis ! chapeau !
heel erg leuke kaart, hij zal er heel blij mee zijn. de kleertjes van de pop, toppie hoor ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Tinie zei

Wat een echte jongenskaart voor die leeftijd, prachtig zeg!!! En die kleertjes, wat zal ze er super blij mee zijn!!!

Groetjes Tinie

Miranda zei

ik ken een paar kleine mensjes die heeeeeeeeeel blij zullen zijn met deze mooie spulletjes erg leuk hoor Jolande

Trudy zei

Geweldig wat een leuke kaart Jolande! en de kleertjes zijn ook zo schattig.
Groetjes Trudy

Ans zei

Hele leuke carskaart, die vinden ze altijd zo leuk.

Baby born is weer netjes aangekleed.

Liefs ANS

manuela zei

Wat een gaaf kaartje en de kleertjes zijn ook zo schattig.

Liefs Manuela

Ilonka zei

Supermooi kaart en te gek gedaan , onze kleinzoon is gek op takel van cards. Je kleertjes van BB is erg schattig. Brei zelf ook weleens BB kleertjes.


Lieve groetjes ilonka

Adrie zei

Thijmen zal zijn inmiddels wel hebben , en zal er zeker heel blij mee zijn.
Knap gebreid Jolande.
Groetjes Adrie

Patrice zei

Die Thijmen zal wel springen van pret met deze leuke kaart en wat schattig die baby pop.. ik kan niet breien (t' is te zeggen..kan het wel, maar doe het geheel niet graag)en sta dan steeds in bewondering bij zulk mooi werk van anderen.

Grtjs Patrice

Scrap Girl Online zei

Heel leuk kaartje!
En ook hele leuke poppekleertjes.
Je heb de smaak tepakken!
De schoentjes en haarband maken het ook helemaal af! in een woord, schattig!!!!
Groetjes Helga