KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 28 augustus 2012

Flowerpower.

Hier ben ik weer met een art journal pagina.

Ik heb de pagina's eerst nat gespoten met water en daarna met dylusions inkt, mijn journal opgepakt en heen en weer bewogen, zodat de kleuren mooi in elkaar verlopen.
Een sjabloon op de pagina neergelegd en weer water gespoten, even in laten werken en daarna gedept met keukenpapier, zo neem je de inkt op.
De bovenste hoeken gestempeld met een  stempel van Tim Holtz, dit vond ik te blauw en ik heb met dezelfde stempel eroverheen gestempeld met distress-stain (picket fence).
Bloemetjes op de achtergrond gestempeld (Tim Holtz) met Gesso.
Een tekststempel  (Tim Holtz) op de achtergrond gestempeld.

De linkerbladzijde, bloemblaadjes zijn met een Dylusion stempel gestempeld, ingekleurd met Derwent Artbars en de lijnen heb ik overgetrokken met een witte Posca-pen.
De rechtepagina, hier kun je goed zien dat ik met een sjabloon en water de inkt heb opgenomen (de schuine ruitjes)

De bloemen zijn stempels van Chocolate Baroque en heb ik gestempels op aquarel- papier met embossing inkt en berwerkt met embossingpoeder (Tinsel Snowflake van Papermania), dit is wit embossingpoeder met een subtiel glittertje erin.    
De bloemen zijn ingekleurd met Derwent Artbars.
Ik heb de Artbars (aqaurel-krijtjes) nog maar sinds kort, maar wat kun je daar heerlijk mee inkleuren.
De tekst heb ik met een zwarte fine-liner geschreven en daarna erover heen geschreven met een witte gelpen.
Ik heb me weer helemaal kunnen uitleven, mijn handen leken wel de handen van de Hulk na afloop.

Groetjes Jolande.


35 opmerkingen:

Tineke zei

Prachtige creatie! Heel mooi om zo met inkt te kunnen werken.
Groetjes Tineke

Hannie Stoel zei

Dat ziet er prachtig uit Jolande,
supermooi gemaakt.

groetjes, Hannie

Annemarie en Merit zei

wat ziet dat er schitterend uit, knap hoor..

liefs annemarie en merit

Astrid en Brenda zei

Ik heb hier maar een woord voor. PRACHTIG.
Groetjes Brenda.

gré zei

wat leuk
prachtig hoe dat je dit allemaal doet

groetjes gré

Irene zei

Ha Hulkje, hihihi!!
Jolanda het is schitterend maar begrijpen doe ik er echt niets van........je hebt je journal heen en weer geschoven zodat alles goed mengt?????? Wat is dat journal dan (vast geen tijdschrift)??
Ik vind het net een muurschildering uit een warm land en de kleuren zijn helemaal te gek!!

Liefs, Irene

heidy zei

Super mooie creatie Jolande,je hebt het echt in vingers!!
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Echt schitterend en wat een prachtige kleurencombinatie!!.

gr.LOuise

Fieneke zei

Suuuuuper gaaf! Mooie achtergrond.
Groetjes Fieneke

janny zei

Hij is prachtig zeg hihi lekker he kliederen met inkt en dan nog zon resultaat!!
Zeg ik kan me nog herinneren dat we tegen onze kinderen zeiden "niet kliederen hoor met inkt " haha lol..

Groetjes Janny.

Anneke klerks zei

prachtige kleuren , heel mooi geheel
liefs anneke

crealinedance zei

Hallo zo jij bent goed bezig,mooi gedaan.Gr.Nel

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande,De kleuren zijn zo mooi.

Liefs Riet.

Wies zei

Heel mooi gemaakt. Prachtige kleuren!

cristel zei

gewoonweg weer prachtig hoor
grtjs

Joke zei

Dat ziet er bijzonder apart uit zeg. Heel mooi gedaan.
groetjes Joke

Lia zei

Dit vind ik wel heel erg mooi hoor, ziet er heel gezellig en fleurig uit,
groetjes Lia

Francisca zei

Hoi Jolande,

Je hebt de smaak te pakken.Wat een mooie journal zeg.Echt geweldig.
En de zonnebloemen van Chocolate Baroque, die kom ik graag een keer stempelen bij je.
Echt Jolande wat ben je hier goed in!

Groetjes Cis

Aleida zei

Heel mooi gedaan. Ik geloof best dat je vingers niet meer de originele kleur hebben.
groetjes,

Gerrina zei

Deze bladzijden zien er gaaf uit! Mooie achtergronden gemaakt! Wat een hoop technieken op 2 blz. En de bloemen maken het helemaal af... Groetjes, Gerrina

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit si super super mooi Jolande. Prachtige kleuren en schitterende achtergrond. Ook de bloemen springen er zo vrolijk uit.
groetjes marja

Marja zei

dit is een prachtige art journal. zoals je die bloemen hebt gemaakt en de achtergrond..perfect! Erg mooi.

Miranda zei

Hoi Yolan, wat leuk om ze nu door jou verwerkt te zien deze mooie Chocolate bloemen en ze staan prachtig in een art-journal, je hebt er echt iets moois van gemaakt enne je hebt vast 'hulkachtig'genoten! lieve groet Miranda

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie art journal weer. Heel erg gaaf zeg. Mooie kleuren en mooi die bloemen.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Schitterend gemaakt!! Je hebt zoveel werk met alle technieken maar wel een super resultaat. heel origineel! Ik heb nog nooit gehoord van derwent artbars maar het ziet er wel heel mooi uit!! groetjes, Marlies

Patricia zei

Jij hoeft niet meer mee hoor naar Kate Crane haha.
Wat een PRACHTIGE journal weer Jol!
Echt PRACHTIG gemaakt, had ik al gezegd dat ik hem mooi vind????haha
Groetjes Patricia

miriam zei

heel apart en mooi
gr miriam

Ans zei

Jolande, wat een geweldige journal. En je hebt alle handelingen ook zo mooi geschreven. Oké, ik zal dat nooit gaan doen, maar ik kan er wel van genieten hoor.
Nog een fijne avond verder.
Groetjes van Ans

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik blijf het heel apart vinden en ook heel mooi gedaan!!
De kleuren zijn zo mooi!!
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Schitterende creatie's Jolande!!
Groetjes Trudy

M@rjan zei

Je hebt de smaak goed te pakken hè? Ik vind deze zo onwijs mooi gedaan, wat een werk zul je eraan gehad hebben!

Yvonne zei

Heeeel mooie pagina Jolande. Heerlijk hè, die vieze inktvingers.
Groetjes Yvonne.

José zei

Wow, Jolande, ik vind dit zo super supermooi! Wat een prachtige kleuren. Je bent helemaal aan de inkt he. Nou doorgaan zou ik zeggen want ik ben er helemaal weg van. Schitterende bloemen ook. De witte accenten maakt het geheel heel levendig. Geweldig gemaakt!

Cornelie zei

Wat heb je dit mooi gedaan!!! Ben er weg van!

Marian zei

Ziet er super uit hoor vind het ook erg knap dat dit kunt maken
Groetjes