KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 23 augustus 2012

Live Each Day

Ik heb nog een art journal pagina gemaakt met de prachtige vlinders van Chocolate Baroque.
Ik heb eerst met behulp van een sjabloon op aquarel papier gesponst met colorbox inkt.
Daarna heb ik de rand gesponst met paars inkt, met behulp van juteband blauw inkt gesponst en toen de rand gestempeld (Tim Holtz stempel) met een andere tint blauw.
Lint op de randen geplakt.
De swirl is ook een stempel van Tim Holtz.
De tekst is gestempeld (Kaisercraft)  met 2 tinten blauw.

De vlinder is ingekleurd met aquarel-krijt.

Groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Supermooi gedaan Jolande, een prachtige kaart zo.

groetjes, Hannie

crealinedance zei

Hoi hoi heeeel mooi gedaan.gr.Nel

Jannie zei

Hoi Jolande ,wat heb je dit mooi en knap gedaan
Echt crea zeg
Schitterend!!!!

groetjes Jannie

Patricia zei

ohhhhh WAUWIE zeg heeeeeeeeeel mooi Jol!!!!!!!
Groetjes Patricia

Saskia zei

Wat mooi zeg. Heel sierlijk, elegant en prachtig.
Mooi gedaan. Ik hou van vlinders dus al ik zo n kaart als deze zie word ik helemaal blij.
Groetjes Saskia

cristel zei

heel erg mooi gedaan weer en volgens mij heb je toch wel iets met vlinders hoor
grtjs

gré zei

super mooi gedaan

groetjes gré

Marja zei

Alweer een waar kunststuk! Prachtig zeg.

Aloesaloes zei

Schitterend! Wat een prachtig geheel krijg je zo door die verschillende technieken te gebruiken!

Groetjes, Loes

Irene zei

Je hebt echt een heel nieuwe passie he Jolande en het is schitterend met al die in elkaar overlopende kleuren.

Liefs, Irene

Francisca zei

OOHH deze vindt ik echt heel mooi.Ben gek op vlinders...dit zijn ook mijn favoriete kleuren.

Mooi!!

Groetjes Cis

martina's kaartjes zei

weer een heel andere soort pagina ! heel erg geslaagd alweer !
grtjs, martina
x

Marlies zei

Je hebt de smaak goed te pakken met art journals maken en deze ziet er ook weer schitterend uit! groetjes, Marlies

miriam zei

schitterend gedaan
gr miriam

Astrid zei

Echt heel mooi Jolande.
Groetjes Astrid

Thea zei

Je hebt de smaak te pakken, prachtige kleurtjes en geweldige vlinders! Ik zie ze veel in de tuin op de vlinderstruik bij ons, ook zo leuk alleen hebben ze een ander kleurtje ;-)

Groetjes Thea

Nicole zei

Wauw, wauw en nog eens wauw!!! Echt schitterend Jolande. Een piece of ART!! Liefs, Nicole

janny zei

wauw knap gedaan zeg en prachtige kleuren.
Groetjes Janny.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

heidy zei

Wat een prachtkaartje Jolande!!
Als je over de Groenezoom rijd tussen 12:oo en 15:00 dan is er de kans dat je me ziet hihi!!!
Groetjes Heidy

Lia zei

Schitterend kaartje weer, prachtige vlinders,
groetjes Lia

Eveliene zei

Hoi jolanda

wat een beaty
Daar word je echt helemaal vrolijk van
En wat een mooie overloop aan kleuren
Toppie hoor

gr eef

Neline zei

Wat gaaf weer zeg!! en de kleuren zijn ook weer helemaal supers.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Gaaf, wat een super mooie vlinders!! En mooie kleuren.
Groetjes Fieneke

Trudy zei

Heel mooi Jolande~!!
Groetjes Trudy

José zei

Schitterend zeg. Prachtige kleuren en die vlinder knalt mijn scherm gewoon af. Geweldig!

Miranda zei

Mooi Yolanda! En tja het zijn natuurlijk waanzinnig mooie stempels haha!Leuk met de template erachter en kleurgebruik is mooi bij elkaar, was ff gezellig zo met jullie, groetjes Miranda

Yvonne zei

Heel erg mooi Jolande, mooie kleuren en de vlinders heb je erg mooi ingekleurd. Maar dat inkleuren gaat je altijd erg goed af.
Groetjes Yvonne.

Anneke zei

wat een prachtig kaartje is dit en super mooi hoe je alles gekleurd hebt.
groetjes van an

M@rjan zei

Super gedaan, Jolande!!

Miranda zei

wow wat gaaf
helemaal super