KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 11 augustus 2012

Need a hug.

Voor dit kaartje heb ik als basis aqaurelpapier gebruikt.
Voor het grote vierkant heb ik zigzagsteekjes met borduurgaren genaaid.
Het kleine vierkant heb ik eerst bewerkt met inkt, door de embossingfolder eerst in te smeren met inkt en het daarna door de cuttlebug te draaien, daarna heb ik het geƫmboste gedeelte bewerkt met een andere kleur inkt.
De hoeken zijn gemaakt met een mal van Joy.
Het kant was wit en heb ik gekleurd met inkt, evenals het lint van de strik. 
De rand is gemaakt met een randpons en gepoetst met inkt.
Verder heb ik nog strassteentjes gebruikt.
Ik heb voor alles distress-inkt gebruikt, (de lente kleuren)

Het afdrukje vind ik zo schattig, het is een digi van Crafty Moments en ingekleurd met distress-inkt.

Wens ik iedereen nog een fijn weekend, groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief kaartje, echt schattig. Leuk idee om je lint en kantje te kleuren
gr linda

Patricia zei

Wat een SCHATJE zeg!!!!
Mooie kleuren ook.
Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

wat knap ingekleurd met distress ! heel erg lief, de kaart doet me glimlachen,
grtjs, martina
x

janny zei

Een mooie kaart hoor en prachtig gekleurd.
Groetjes Janny

Irene zei

Jij bent wel heerlijk met inkt in de weer Jolande, ziet er enig uit en het plaatje is echt schattig!!

xx Irene

Miranda de Groot zei

Erg leuk.
Groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met een prachtige digi.

Groetjes Astrid.

Kaartenkraam zei

Op deze manier passen de kleuren altijd perfect bij elkaar, goed bedacht maar wel bewerkelijk. Het is een mooi kaartje geworden.

groetjes van Ank

Gretha zei

Een schattig kaartje Jolande en wat een verschillende technieken heb je gebruikt, geweldig!
Groetjes Gretha

Anneke klerks zei

schitterende kaart, mooie kleuren combi
heel mooi gedaan
liefs anneke

Anneke klerks zei

nog even, ik heb er een paar gemist bij jouw, maar hieronder zie ik ook nog heel mooie kaarten
liefs anneke

Marian zei

Heel lief kaartje en prachtig ingekleurd
Groetjes

Frouwkje zei

Schattig afdrukje Jolande!! En prachtig gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda.
Leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
Echt super.

Liefs Riet.

Aleida zei

Gewaagde kleurencombi: dat zee-blauw met het heldere blauw. Maar hij pakt heel goed uit. Het is een heel mooi kaartje geworden!
groetjes,

Fieneke zei

Wat een super lief, mooi ingekleurd plaatje
Groetjes Fieneke

hennie zei

Hallo jolande
Wat een schatje zeg....
Hennie

Marlies zei

Een super mooie, originele kaart! Mooie achtergrond heb je gemaakt en de afbeelding is echt schattig!! groetjes, Marlies

Yvonne zei

Wat een lief stempeltje. Mooie kleuren heb je in je kaart gebruikt, leuk met het gele zigzag randje.
Groetjes Yvonne.

Ans zei

Oooo wat is dit een superlief kaartje,prachtig.

Liefs Ans

Lia zei

Wat een lieverd, mooi bewerkt,
groetjes Lia

jaimie zei

Hallo Jolande,

Leuke kaart en schattige digi !

Groetjes, Jaimie