KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 9 augustus 2012

Taste life it's Delicious


Hallo allemaal, ik plaats dit keer 2 dagen achter elkaar, maar ik ben zo tevreden over mijn Art Journal pagina, ik kon niet meer wachten om het te laten zien.
Een paar weken geleden was ik hiermee al begonnen, op een gezellige freubelavond met Patricia en Miranda en gisteravond heb ik het eindelijk af gemaakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met Dylusions- spray inkt.
Ik heb de pagina's verdeeld in vakken met behulp van schilderstape (de action verkoopt paars schilderstape, dit is voor delicate ondergronden en hecht niet zo vast, is daardoor makkelijk te verwijderen zonder het papier te beschadigen, ik gebruik het ook om mijn stansmallen vast te zetten).
De kleinere vierkanttjes heb ik gemaakt met een mal en gesponst met inkt en gesso.
Op sommige vierkantjes heb ik structuurpasta gebruikt, dit neemt de kleur van de inkt op en je krijgt diepte in het werk, helaas is dit op de foto niet goed te zien.
De blaadjes: stempels van Dylusions, ingekleurd met aqaurelkrijt.
De bloempjes: stempels van Heartfelt, ingekleurd met distress-inkt en bewerkt met glitterlijm, een knoopje op het hart van de bloem geplakt.
Het meisje is een stempel van Dylusions, ingekleurd met aqaurelkrijt.
De tekst heb ik gemaakt in Word, afgedrukt op printpapier en daarna de randen gescheurd.

Ik heb het niet snel, maar dit keer ben ik zeer tevreden, ik vind het zelf gewoon GAAF!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Jolande.



23 opmerkingen:

Hanny zei

Heel apart... maar wel heel erg mooi!

Groetjes Hanny.

janny zei

nou die vind ik prachtig zeg.
Bedankt voor die tip dat ga ik ook kopen zit er altijd mee te klooien en heb wel die verwijderbare tape maar die is zo duur in het gebruikt.
Groetjes Janny.

Linda zei

Wauw superrrrrrrr is dat. Echt gaaf gedaan joh
gr linda

heidy zei

Mag je best tevreden mee zijn hoor want hij is ook prachtig!!
Super Jolande!!
Groetjes Heidy

Saskia zei

Het ziet er prachtig uit, kan me voorstellen dat je trots op jezelf bent. Mooi gedaan. Zal vast gezellig zijn geweest.
Groetjes Saskia

gré zei

knap gedaan hoor
heel leuk

groetjes gré

Yvonne zei

Prachtig Jolande, hier hou ik wel van. Geweldige kleuren, mooie compositie, super !
Even een tip voor het gebruik met schilderstape : haal het stukje tape eerst even over een stukje stof (je kleding kan bv. ook) voor je het op je papier plakt. De ergste kleefkracht is er dan af en je kan het dan goed gebruiken zonder je papier te beschadigen.
Groetjes Yvonne.

Marian zei

Ziet er schitterend uit hoor, kan begrijpen dat je hier trots op ben
Groetjes

Rema designs zei

Wat gaaf met die kleuren ben zelf ook aan het experimenteren met dylusions inkt spay maar dit is zo'n gaaf resultaat om trots op te zijn ik weet zelf hoe moeilijk het is

Groetjes rebecca

Patricia zei

ZO DAN.........
Dat ziet er ff profie uit zeg!!!!!
Echt SUPERRRRRR.
Groetjes Patricia

Irene zei

Schitterend en ik geloof maar wat graag dat het enig was om te maken! Ik zie heel goed dat er dipete in zit, vind de kleuren gaaf en dank voor de tip over het tape.......als we de Action toch niet hadden!!!!
Ook je babykaartje is een snoepie!!

xx Irene

José zei

Whaaa! Dit is een waar kunstwerk joh! Ik ben er helemaal weg van. Geweldige kleuren en onwijs mooi die achtergrond. Leuk dat je ons vertelt hoe je het hebt gemaakt. En dank voor de tip over het schilderstape. Je hebt jezelf echt overtroffen en ja uiteraard vind je dit zelf helemaal gaaf en dat mag je ook heel hard roepen!

Eveliene zei

wow wat een kunstwerk
daar mag je terecht trots op zijn hoor

groetjes eveliene

martina's kaartjes zei

wow jolande !!! dit is gewoonweg superformidastisch gaaft ! helemaal toppie deze ! ik kan me best voorstellen dat je heel trots bent op deze, groot gelijk !!!! en dat dit in je handen lag te jeuken om te tonen ! mooooooooooi !
super, zoveel op te zien, zoveel mooie details ! een dikke pluim hoor ! en bedankt voor je tip van de paarse plakband,
grtjs, martina
x

Fieneke zei

Ik kan ook niet anders zeggen dan GAAF!!! Echt heel mooi gedaan, super kleuren!! Mooie combinaties, leuke accenten, kortom helemaal top. Bedankt voor de tip van het paarse tape. Ik scheur met het witte tape namelijk regelmatig mijn papier kapot.
Groetjes Fieneke

Aleida zei

Zeer creatief, mooi gecombineerd met allerlei materialen en technieken. Ik snap dat je hier trots op bent!
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolande,SUPERmooi,mooi kleurgebruik en ik denk dat je er vol overgave aan hebt zitten werken,in zoiets kun je jezelf heerlijk verliezen.Ik snap dat je er trots op bent,echt knallend goed,groetjes Miranda

crealinedance zei

Hoi hoi helemaal mooi gemaakt.gr.Nel

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Lijkt me niet makkelijk om te maken. Je hebt het supermooi gedaan!! Daar mag je zeker trots op zijn! Heel apart!!
Liefs, Frouwkje

Marja zei

Ik heb bij meerdere mensen Art Journal gezien en het spreekt me niet echt aan. Jij hebt er een waar kunststuk van gemaakt waar je zeer zeker trots op mag zijn!

Miranda zei

helemaal totaal super gaaf, mooi met het vakjes patroon op de achtergrond en de verschillende structuren hierin, SUPER SUPER SUPER

Riet zei

Wowww Jolanda,wat is dit prachtig.

Liefs Riet.

Rebecca zei

heel speciaal en o zo mooi Jolanda!

groetjes Rebecca