KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 21 augustus 2012

Van harte.

Dit kaartje is van kraft en wit kaartkarton gemaakt.
De basis is gemaakt met een mal van Marianne Design.
Swirls: Avec.
Roos: My Favorite Things.
De open bloem onder de roos is ook van Marianne Deisgn en hoort bij de grote mal.
Verder heb ik nog dewdrops gebruikt.
De tekst is gestempeld met versamarc en bewerkt met wit embossingpoeder.
Helaas is het embossingpoeder niet echt wit, heeft iemand nog een tip welk poeder echt spierwit is?

Groetjes Jolande

28 opmerkingen:

Miertje zei

Wat een beauty !!!
Groetjes, Miranda

gré zei

hij is heel erg mooi
en met je embospoeder kan ik je niet helpen
heb hetzelfde als ik embos

groetjes gré

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart,helemaal wit krijg je niet,wow poeder is het wits.Gr.Nel

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart.
Nel had het ook al gezegt zie ik, maar Wow embospoeder is inderdaad het witst. Ik heb de Opaque Bright White Super Fine WL01SF. Die vind ik zelf erg mooi en fijntjes.

Groetjes Astrid.

Ria zei

wat een super leuke kaart, ga hem denk ik even liften heb de mal hier ook liggen om voorbeelden te maken voor de winkel.
Erg leuk gedaan !!

groetjes Ria S.

heidy zei

Oh wat een schitterend kaart Jolande!!
Groetjes Heidy

Marian zei

Prachtig je kaart en mooi die mal
Groetjes

Irene zei

Hij is prachtig Jolanda!!

xx Irene

Anneke klerks zei

schitterende kaart!!!
liefs anneke

martina's kaartjes zei

hoi jol !
ik stempel vaak met wit en dan nog eenkeertje wit embossingpoeder of de laatste tijd ga ik aan de slag met dabbers van Tim Holtz, droogt bijna vanzelf (zie streepjes op mijn kaartje met cijfers) of je kan met gesso aan de slag en ook laten drogen, dat is wel wat groffer van resultaat, maar oefening baart kunst natuurlijk !
ik vind het een hele mooie stijlvolle kaart in ieder geval,
grtjs,martina
x

Brenda zei

Wat een ontzettend mooie kaart is dit Jolande!!
Lieve groetjes brenda

Saskia zei

Hoi, wat een mooie kaart heb je gemaakt, heel chique en stijlvol.
Groetjes Saskia

Marja zei

Wat een prachtig geheel zeg. Zoals ik de kleuren zie, is de stempel wit en het kaartkarton blauwig van kleur.
Ikzelf heb seafoam en dat is behoorlijk wit voor mijn gevoel.

Tineke zei

Schitterende kaart! Heel mooi is deze mal. Ook de creaties die je tijdens mijn vakantie hebt gemaakt, zijn ook prachtig.
Groetjes Tineke

Trudy zei

wat een geweldige kaart Jolande !!
Groetjes Trudy

cristel zei

jij bent toch van alle markten thuis he want deze kaart is ook weer prachtig hoor alleen maar geembost maar met het poeder kan ik je ook niet helpen
grtjs

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit ziet er weer schitterend uit Jolande. prachtige kleuren bij elkar.
groetjes marja

Yvonne zei

Mooi kaart Jolande.
Groetjes Yvonne.

Nicole zei

Schitterend Jolande. Heel herkenbaar, ik heb ook wit embossingpoeder, wat dus helemaal niet wit is, maar creme. Kan je helaas niet helpen dus. Liefs, Nicole

crea-elma zei

Gaaf kaartje geworden en advies voor de witte emb.poeder heb je al inmiddels Wow dus-)

groetjes Elma

Patricia zei

Wauw wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!!
Mooie kleurcombi!
Groetjes Patricia

Ans zei

Jolande, wat een beauty. Voor mijn verjaardag heb ik deze mal ook gekregen. Je hebt me op een idee gebracht. Ga hem van de week ook eens uittesten.
Fijne dag vandaag!
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Mooi en chique is dit, Jolanda!

Kaartenkraam zei

Heel stijlvol!

groetjes van Ank

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart!! Wat een mooie mal heb je gebruikt!! Ook de kleuren combi is super! groetjes, Marlies

Lia zei

Wow, schitterende kaart, de mal staat op mijn lijstje, ik twijfelde nog, maar zie er zoveel mooie creaties mee,
groetjes Lia

Liefs Ineke zei

Schitterende kaart Jolande. Heel mooi gedaan. Groetjes en liefs van Ineke

miriam zei

wauw schitterende kaart
gr mriiam